Selasa, 19 Februari 2013

dah harun taib pulak di sound oleh dap..!!! apalah nasib pas!!!

apalah nasib pas, dap sound dengan slumber je.. pas masih tak sedar dap ni apa.. ceh, tido boleh sebantal.. mimpi gerenti lain-lain.. masih nak jadi taksub tahap cipan lagi... poodah!!!! mesti geng-geng anwarisme aka parasit pas kata, ini hanya pendapat peribadi sahaja, antara kami pas dan dap ok, tak da apa-apa.. hehe.. ayat cover hensem je nanti..


SHAH ALAM: DAP hari ini menyifatkan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib sebagai pemimpin biasa yang tidak mewakili pandangan PAS Pusat bersabit isu penggunaan kalimah Allah oleh bukan muslim.

Setiausaha Organisasasi DAP, Anthony Loke berkata tidak timbul soal parti itu perlu mempertahankan Pengerusi parti Karpal Singh yang dibidas oleh Harun bersabit isu berkenaan.

"Harun Taib itu seorang pemimpin (PAS) sahaja. Dia bukannya mewakili kepimpinan pusat PAS. Dalam Pakatan Rakyat kita ada kerangka majlis kepimpinan kita. 

"Dalam pimpinan Pakatan Rakyat kita ada Presiden PAS sendiri," katanya ketika dihubungi Antarapos.

Loke turut mengecam akhbar Utusan Malaysia hari ini yang memetik Harun sebagai membidas Pengerusi DAP, Karpal Singh sebagai 'tidak tahu apa-apa' tentang PAS dan kehabisan modal untuk terus mengetengahkan isu penggunaan kalimah Allah.

Harun mengkritik Karpal kerana mendesak Majlis Syura menarik balik ketetapan melarang bukan Muslim menggunakan kalimah Allah sebagai terjemahan God dalam Bible Bahasa Melayu.

Karpal berkata Majlis Syura harus seiring dengan pendirian Pakatan Rakyat pada 8 Januari lalu. Pendirian itu berpaksi kepada kenyataan umum Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa kalimah Allah boleh diguna oleh bukan Muslim asalkan tidak menghina Islam.

Pada 13 Januari, Majlis Syura menjelaskan kalimah Allah boleh diguna dalam pertuturan oleh bukan Muslim tetapi tidak boleh dikaitkan dengan God agama Kristian yang mempercayai Tuhan dalam tiga bentuk.

Anthony berkata DAP tidak akan membuat sesuatu pendirian hanya berpandukan laporan Utusan Malaysia.

"Bukan tak mahu ambil (pendirian Harun Taib) tapi kita sendiri tidak tahu sejauh mana betul atau tidak laporan Utusan.

"Selalunya Utusan buat putar belit sahaja," katanya lagi.

ps: dap berdehem, pas takkan diam je kot.. cecei anggap ini mainan umno untuk pecahbelahkan pas dan dap.. ek eleh, dah diaorang yang gaduh umno pulak kena.. apa pun tak boleh.. pui!!!

setakat ini je datang!!! ceh.. buat malu orang pr je beb!!

ai takkan lah camni je ramainya.. takkanlah macam ni je standard seorang insan yang di katakan anugerah Tuhan.. ai chait poodah.. hehe..

pelancaran buku anuar ibrahim, pejuang kejayaan hanya mampu tarik puluh je orang datang.. ek ala.. cet..


ps: masyarakat india dah berbekas beb dengan dia pasal isu kampung buah pala.. orang india dah cukup berbulu cakap pusing-pusing yang kalau dengar boleh pening lalat.. apa lagi cecei anuar ibrahim, kasi jerit yes yes yes la.. hehe

banjir di puchong!!! longkang tersumbat sebab diarah umno!!

hehe, amacam, bagus tak alasan tu, jangan mb khalid gagap guna alasan tu cukup.. mau kono lompang dengan orang puchong kang keke.. dengar kata laluan air kat situ tak betul.. tapi hal ni kalau kita tengok sama je kes banjir dekat kajang, dekat klang dan shah alam.. memang tak nafikan hujan lebat sangat.. tapi kalau longkang dan tempat lalauan air tak diselenggara dengan baik, maka banjir kilat pun senanglah berlaku..

jangan disalahkan longkang tersumbat sebab umno sumbatkan cukup.. biasalah cecei mesti nak cari alasan nak cover up pemimpin mereka tu.. cuba lah bn berkuasa time banjir ni berlaku.. mau tak tidur malam pak maun dok hamun... betul tak beb? hehe



Banjir IOI Puchong bukti kelemahan pentadbiran Khalid Ibrahim.

Banjir yang melanda IOI Puchong pada petang ini adalah sudah dijangkakan. Banjir yang sama pernah menyerang Klang beberapa kali dalam tahun lalu. Banjir yang sama juga pernah melanda Kajang tahun lalu.

Semua orang tahu, punca banjir-banjir kilat adalah kerana saliran longkang, parit dan sungai tidak diselenggara dengan baik oleh pentadbiran DAP, PKR dan Pas.

Walaupun kerajaan pusat memberikan bantuan sebanyak lebih dari RM350 juta setahun dari peruntukan MARRIS kepada kerajaan Selangor setiap tahun, namun kerana kelekaan Menteri Besar bermain politik setiap hari menjadi ianya lena dalam buaian politiking yang tak berkesudahan. Peruntukan yang sepatutnya dibelanjakan untuk baiki jalan, selenggara parit, longkang dan sungai dibazirkan kepada projek MES yang menguntungkan kroni politik PKR, DAP dan Pas sahaja.

Air hak rakyat seperti yang dilaungkan setiap hari oleh MB, adakah air banjir juga milik rakyat ? Mohon MB memberikan jawapan yang pasti.

Yang benar

Hamidzun Khairuddin
Presiden
GAPS

18 Feb 2013
Shah Alam

ps: rumah urut kat puchong dah macam industri, urut sampai terpancut pun banyak.. pusat-pusat maksiat macam ni pak maun kera pas tak langsung diaorang komen malah nak tegur atau bantah.. sebab dekat selangor ni abang besar adalah dap.. apa lah yang mampu pas nak buat.. jadi penjilat je lah.. hehe..

himpunan anak kelantan anjuran umno tak berjaya, kata pencecei.. ini sebabnya..

punya macam-macam ayat oo dari cecei yang aku dengar, ceh antara paling popular..

1. umno angkut dari kelantan berbas-bas
2. siapa datang semua ditanggung
3. yang datang terpaksa
4. semua dah dibayar
5. ahh hati diaorang kat pas.. 

punya lah sawan beb pencecei bila dapat tau yang hadir himpunan anak-anak kelantan di perantauan 2013 mengumpul hampir 15,000 orang di stadium putra bukit jalil.. hehe.. mana tak sawan dan sasau sebab pas pun ada buat anjuran himpunan anak-anak kelantan juga pada 22 april 2012. berbeza sangat dari segi jumlah orang, tu yang mereka tak keruan dan macam-macam tohmahan untuk sedapkan hati yang lara tu..

antara gambar himpunan anak-anak kelantan anjuran pas april 2012



dan apa bezanya himpunan anak-anak kelantan anjuran umno, bukan nak bermegah, cuma nak kasi buka mata sikit golongan pekak, bisu, buta dan tuli ni, asal tak menyebelahi mereka, mulalah macam-macam ayat busuk beb keluar, sampai tuduhan yang tak masuk akal diaorang buat.. semua bila sembang nak tunjuk diaorang je lah yang paling tertinggi powernya, itulah pas, dah diajar oleh pemimpin-pemimpin mereka yang sentiasa apa semua diaorang je lah betul, ibarat langgar batu, batu pula yang kena maki.




ps: kesimpulannya, ramai juga terkejut dengan kehadiran ramai rakyat kelantan diperantauan ke majlis anjuran umno tu.. dan nyatanya memang rakyat kelantan nakkan perubahan.. 

sumber klik sini

anuar ibrahim memang sangat popular di luar negara!! betul beb, ni buktinya..

dasat kau mr anuar ibrahim.. memang klas kau jah.. hehe.. dan nyatanya bakal pm kita nanti akan sentiasa diingati sebagai orang yang betul-betul macho, hebat, gagah dan teragung, bukan nak memuji.. tapi harus dipuji.. mana ada orang lain boleh buat macam dia ma... korang takkan tak nak kagum macam aku ni.. ahh cecei lagi lah.. siap canang satu kampung kata sah anuar ibrahim bakal pm yang lagi hebat dari najib..

ye lah najib pun tak de gempak macam dia.. hehe..

kata dia ya saya lebih popular dari najib.. ada faham semua.. hehe

meh kita tengok apa sebab dia sangat popular kat luar negara.. mau melopong cecei kang.. keh keh.. sebelum tu cecei korang berhak kata yes tiga kali.. silakan...

yes
yes
yes
anuar ibrahim is the best..
roll ke bawah...

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


gile gempak, keke cecei semua amacam kalu? kagum tak? hehe.. jangan entea semua tuduh umno yang bayar web ni sudah.. haha.. almaklumlah cecei semua dah muflis modal.. tapi apapun aku salute siut.. mana ada orang leh buat macam anuar ibrahim da.. keh keh keh...

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...