Khamis, 21 Februari 2013

debat zulkifli nordin - noh omar nyata gagal beb!!! boleh kira dengan jari kedatangan penduduk batu 3 shah alam!!! huhuhu...

adus, macamana ni, setakat macam ni je datang, boleh krem beb otak dibuatnya, apa nak buat dah itu yang orang mampu kumpulkan, harap cecei gembiralah hendaknya, dan paling penting ajak rakan-rakan yang mencecei macam anda sebarkan ye.. sebab aku serius dah jadi pening lah.. boleh buat umno ketaq lutuit ooo cecei.. tahniah ek!!!

tapi tulah ni bukan gambar sebenar.. hehe..

ok saja je bagi ayat sadis, nak bagi puak-puak kera melompat dulu, ui rugi tak dengar apa yb zulkifli belasah pakatan oo.. mau tercabut serban pak lobai kuyyup bila dengar yb zul ceramah.. hehe.. 

Bertempat di Padang Jawa,  Shah Alam di bawah DUN Batu Tiga, dua hari lepas, tidak kurang daripada 2,500 orang hadir mendengar ceramah yang diberi nama "Debat Rakyat Zul Nordin vs Noh Omar". 






terima kasih dari blog cts

wah awek pakai seksi ni pun sokong atuk nik aziz tau!!

wah, tak de sesiapa dari geng-geng taksub nik aziz kasi kaunseling kat awek ni dengan mak dia rasanya.. tak tutup aurat ni, mana boleh, selalu kalau penyokong umno je tak tutup aurat, ayat biasa yang selalu keluar dari mulut pencecei lah bila dok kutuk orang umno,  macam-macam tohmahan keluar ooo, kita nak cakap apa da, soalan dari aku, pencecei tak teringin ke berkenalan dengan awek ni? hehehehe.


ps: hehe.. pepun come sokmo awek kelate... i loke!!!

sumber my massa

SAH HARUN DIN TINGGALKAN PAS!!

kalau lah benar harun din akan keluar pas.. aku rasa mau terduduk nik aziz, mau jadi sasau hadi awang dan paling teruk adalah pencecei yang akan jadi tak keruan sampai kalau jumpa orang semua nak dimarahkannya nanti...hehe


Timbalan Mursyidul Am, Datuk Dr Haron Din tampil mengeluarkan dirinya dan ahli Pas yang tidak bersetuju penggunaan kalimah ALLAH oleh penganut Kristian dalam Bible Bahasa Melayu kerana beliau antara pimpinan Pas yang lantang bersuara menentangnya.

Naib Presiden Perkasa, Datuk Zulkifli Noordin berkata, sebagai orang yang tinggi pengetahuan agama, Haron Din wajar memisahkan diri daripada parti itu jika didapati ia menyimpang dari akidah.

Katanya, Haron Din wajar berbuat demikian kerana beliau juga telah mengambil ketetapan bahawa isu kalimah boleh memesongkan akidah umat Islam sekiranya diteruskan sebagaimana diputuskan Majlis Sura Ulama Pas.

“Beliau menegaskan bahawa perkara itu tidak boleh, Majlis Syura Ulama Pas iaitu sebuah badan tertinggi dalam parti juga memutuskan atas dasar akidah, bukannya politik.
“Haron Din selama ini yang menyedarinya tidak betul, jadi beliau perlu pimpin ahlinya untuk keluar,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Beliau berkata demikian mengulas keputusan Pakatan Rakyat (PR) yang tetap berpegang kepada keputusan Majlis Pimpinan PR membenarkan penggunaan kalimah ALLAH dalam Bible Bahasa Melayu dengan menggantikan perkataan God.

Keputusan berkenaan dibacakan oleh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 8 Januari lalu sebelum Majlis Syura Ulama Pas membuat keputusan menentang penggunaannya.

Mengulas lanjut, keadaan ini sebagaimana Nabi Muhammad SAW yang memimpin umatnya meninggalkan Makkah ke Madinah apabila gagal kerjasama dengan golongan musyrikin.

Katanya, beliau menyedari kesusahan yang dialami Haron dalam menentang hal ini secara bersendirian.

“Kita perlu memberikan sokongan kepada beliau. Tengok bagaimana Ustaz Nasha (bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa) melaluinya berseorangan,” katanya.
Sementara itu, mengulas berkenaan kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang berulang kali memperkatakan PR tetap dengan pendirian 8 Januari itu, beliau yang juga seorang peguam pernah mengendalikan kes qazaf Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengingatkan sebagai pengamal undang-undang, “Karpal jangan mengajar rakyat langgar undang-undang”.

“Sebagai peguam, ingin saya ingatkan Karpal Singh bahawa adalah satu kesalahan bagi orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah mengikut Enakmen Syariah negeri-negeri yang dibuat berdasarkan Perkara 11 (4) Perlembagaan.

“Untuk Selangor, Enakmen Jenayah Syariah menetapkan 32 perkataan termasuk Allah, wahyu, rahmat dan lain-lain yang tidak boleh digunakan oleh penganut agama lain.
“Jadi Karpal sebagai peguam sepatutnya tidak mengajar orang melanggar undang-undang,” katanya

ps: pas adalah satu parti yang dap dan pkr sangat perlukan untuk pecahkan undi melayu, melayu dah berpecah teruk sekarang ni. hanya kita berserah kepada Allah, dialah yang menentukan bagaimana keadaannya selepas pru13 nanti.. adakah kuasa melayu ada lagi atau sah kita semua akan jadi singapura ke-2.. 

sumber klik sini

MAU KALAH BN KALAU RAFIZI RAMLI BERANI BUAT KEMPEN INI!!!

hehe.. tersebutlah kisah, si mecei-mecei anuar ibrahim iaitu pakar strategi dia lah siapa lagi, rafizi ramli yang aww yo oo tu.. dulu dia kempen nak turunkan harga kereta, eh eh, harga kereta belum lagi turun, si zuraidah mak lampir tu ada berapa ketul beb kereta mewah.. kayo kayo, bayangkan kalau harga kereta turun, mau bersepah orang pakai bmw, merc, ferrari, audi.. hehe.. mentaliti puak-puak tonggong ni saja nak buat isu popular je.. tanya juga dekat selangor dan pulau pinang, ada tak seko-seko pencecei yang telo diaorang sah dikemam tu.. pi tanya atau sekadar mengambil tau, berapa banyak kerajaan ke-2 negeri ini buat rumah kos rendah... ada ke?

setahu aku lah paling murah rumah leh dapat dengan harga RM500,000 dengan 2 bilik tidur di pulau pinang, gile haram terer siut pemikiran rumah kos rendah yang diajar oleh mangkuk ayun pakatan rakyat!!! haha.. dan di datum jelatek dibina oleh PKNS dengan harga RM975,000 seunit, adakah mampu orang melayu yang rata-ratanya bergaji rm3000 sebulan, (eh macam elaun blogger pr je hehe).

jadi harap rafizi ramli dengan gaya seorang pejuang handalan pkr, hehe.. (aku tahan muntah jap) disarankan buat kempen turunkan harga rumah, boleh ka macei.. setakat nak sembang kasi orang bimbang tapi orang miskin korang tak jaga, bak sini dahi aku startlet.. apa korang faham apa makna berkebajikan, atau korang hanya tau berkebajingan.. hehe


ps: ada berani ke? keh keh keh keh, kalau ada telur kasi buatlah, kalau ada telurlah, setakat telur dah dikemam, dipulas jangan sembang la nak jaga kebajikan rakyat.. hehe

sumber wak canang

isu tembak surau di klang!! adakah dap terlibat?? sangat bahaya!!!


nampak gayanya api bila disimbah dengan minyak makin menjulang maraknya, adakah kita sebagai umat Islam di Malaysia ini tidak ada satu sikap curiga, bukan kerana apa curiga yang kita rasa tergugatkah kita bila pakatan rakyat mengambil alih pemerintahan Malaysia dan dap tunjang abang besarnya, sama je dengan selangor ni.. siapa paling kuat dan big bos? dah tentu dap..

mengikut blog my massa, emel yang di hantar oleh seorang hamba Allah berkaitan perihal surau ditembak dengan senapang angin (dalam kosmo semalam), menunjukkan ada perkara tidak kena.. bahaya, bahaya, kadang-kadang dalam minda kita sebagai orang Islam, sampai bila asyik nak kena main dengan kafir ni? sampai bila?

Orang bukan Islam yang tinggal di Taman Aman Perdana (terletak di sempadan DUN Sementa dan Meru - pecahan kaum M: 50%, C: 45%, I: 5%) yang merupakan kawasan elit dan separuh elit tidak setuju dengan laungan azan subuh dari surau taman tersebut. Tindakan pertama mereka pada Januari yang lalu adalah dengan memberi amaran agar memperlahankan laungan azan pada waktu subuh namun tidak di endahkan oleh pengerusi surau tindakan seterusnya dengan menabur paku di pintu pagar masuk ke surau dan kejadian terbaru pada 18.02.2013 Isnin selepas solat magrib sebutir peluru telah di tembak hala ke surau dan menembusi dinding cermin surau dan terkena pada rehal yang di susun di dinding tersebut dan di hadapan rehal itu adalah isteri kepada bekas ketua polis negara Tun Bakri Omar dalam keadaan jemaah kelam kabut untuk melihat apa yang berlaku, satu lagi das tembakan di lepaskan dan mengenai cermin tingkap surau, selang beberapa minit di lepaskan satu lagi das tembakan dengan menggunakan peluru penabur ke arah surau tersebut.. tiada yang cedera dalam kejadian tersebut.. satu laporan polis telah di buat oleh pengerusi surau dan pihak forensik IPK Selangor telah datang untuk menyiasat kejadian tersebut. Walaupun surau tersebut mempunyai 6 unit cctv tetapi tidak dapat melihat mereka yang melakukan perkara tersebut.

ps: tu yang aku nak tanya, apakah anda tak terfikir nasib umat Islam melayu bila pakatan rakyat berkuasa? setakat nak harap pas, korang nak bangga diaorang jaga orang Islam melayu, kalimah Allah diaorang kasi jual, rumah urut bersepah diaorang zip mulut, kafir-kafir sound tepet pemimpin pas, seko dari pentabsub jadi bisu, bisu dan bisu, telur dah dipicit dan dikemam... pui

sumber my massa

lagi teruklah penyakit sawan bukit cecei bila tengok gambar ni beb!!!

kenapa, apa sebab boleh buatkan pencecei jadi sawan, malah ada yang terpaksa jadi sasau yang sangat teruk.. ini berpunca dari gambar ini lah.. gambar setiausaha majlis ulama pas menunjuk isyarat 1Malaysia.. gasak.. hehe.. sah kena kafirlah dia.. kena makilah ni.. adeh, almaklumlah mana boleh sesiapa pun yang dalam pakatan, yang bertoleransi dengan bn, mana boleh, haram..

mau pencecei tegar jadi hulk ni.. jangan dihempas laptop atau tab sudah.. keh keh keh.. dalam ajaran mereka, mana boleh satu pun entiti berkaitan bn digunakan malah tunjuk 1Malaysia pun tak boleh sebab ia adalah haram dan sah jadi ahli neraka mengikut fatwa merekalah.. tu dia aih.. haha..

gambar yang memperlihatkan Setiausaha Majlis Syura Ulama PAS, Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh bersama-sama dengan Chua Soi Lek, Shahidan Kassim dan seorang blogger pro-UMNO serta beberapa orang yang lain menunjukkan isyarat 1Malaysia.

ps: kau gila kalau kau beb, pengikut pas tegar, kalau kau tersokong apa bn buat, siaplah kau sok.. tak kena maki, kena kafir, tak pun kena pulau, kau jangan main-main.. ajaran macam ni hanya pas, pkr dan dap je mampu buat.. ajaran suci mereka amalkan, ada faham.. hehe..

sumber klik sini

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...