Selasa, 26 Februari 2013

MEMANG KEPARAT CYBERTROOPER PAKATAN RAKYAT!!! TAHAP ANJING!!!

korang takkan tak tau geng-geng cyber trooper pakatan.. akan buat apa saja demi menghalalkan matlamat mereka, memburukkan kerajaan dan ds najib. TERBARU... facebooker king jason dengan slumber badaknya guna karya pengamal jurufoto dan digital art (manupulasi foto) terkenal di malaysia iaitu KUKUBESI.... 

menggunakan karya seni orang untuk fitnah ds najib dan kerajaan adalah satu perkara paling bangsat... apa dia ingat bila guna karya seni orang, DAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA???? geng-geng cyber trooper pakatan dah jalankan tugas kotor diaorang beb... dan diaorang dah terdesak buat apa saja demi nak tarik orang percaya... dan sekarang kita lihat sendiri... BETAPA BANGSAT DAN SIALNYA cybertrooper pakatan... 

BEB TOLAK PAKATAN.. SEBAB MEROSAKKAN... 


kalau tak kepala hotak bangsat bukan pr namanya... inilah dia didikan pekakas dap yang matlamatnya PUTRAJAYA.. SUNGGUH MEMALUKAN... HARAMJADAH!!!!

ps: maaf bro kukubesi.. saja up cerita ini untuk menyedarkan.. dan bukan nak bakar.. saman je manusia macam ni... 

sah dap akan menang besar pru13!! mb selangor adalah ZAIRIL KHIR JOHARI @ CHRISTOPHER ROSS LIM!

sebelum tu nak tanya dekat pekakas dap lah.. apa dah tak de ke pemimpin pas lagi? ai takkan nanti kerusi untuk pas di selangor nanti sikit kot dari dap.. aih.. pas tak rasa tergugat ke, pas kata mereka hero, ni kira hero tahap telur dikemam lah ni... oh...

ura-ura khir johari, melayu dalam dap.. akan menjadi menteri besar di selangor, itu sekiranya pakatan rakyat menang lah.. ada ura-ura juga pakatan memang akan menang besar dekat selangor pru13 nanti.. itu kajian dari mecei sana lah yang aku dapat tau.. haha..

kepada pekakas dap yang hensem.. dap parti racist tu.. lagi banyak kerusi dari pas.. dan buatkan melayu Islam macam keldai... adakah anda rela?.. haha.. soalan cepu emas tu.. mana maruah kau pas? hehe


sungguh memualkan bila melayu pas dan pkr tidak sedar yang permainan kiasu sebijik macam singapura buat masa dulu dekat orang melayu masa dulu... mereka lunyaikan jiwa-jiwa melayu sampai melayu jadi weng otak dan menganggap cina lagi baik dari melayu itu sendiri.. nah.. apa jadi sekarang.. sampai orang melayu singapura tidak mampu jadi kuat.. nak bersuara... erm.. minta maaf la brader...

korang kena faham, mangkuk-mangkuk ayun pekakas dap ni bila dah jadi kacau bilau dekat umat melayu sampai tidak dibendung dan masa itu mereka sedar kena main... yang pejuang yang sanggup mati untuk dap korang ingat mereka akan kemana masa itu?.. cap cap ayam ni masa time sekarang je jaguh.. bila melayu tak terbela.. muka dioarang jangan harap kita nak tengok lepas tu...diaorang dah berjaya dengan misi diorang beb!! itulah spisis pekakas dap.. hati-hati...

nak sembang kuat berdegar-degar tapi jadi hamba kafir.. wahat a shame.. pui

Namun kali ini DAP telah bersedia, Guan Eng telah menyediakan calon Melayu DAP  di Selangor dengan hasrat untuk melantiknya sebagai Menteri Besar  apabila DAP memenangi kerusi terbanyak.  Zairil Khir Johari akan dilantik sebagai Menteri Besar Selangor  apabila DAP menang besar dan pakatan haram memerintah.

baca seterusnya  rakyat merah kuning

ps: memalukan bila sebut pasal pejuang tetapi sanggup biarkan bila melayu Islam hilang kuasa dan hanya menjadi boneka.. memalukan... memalukan...

dah diugut pulak sebab 81 orang masuk UMNO!! politik radikal dah bermula????

kata amalkan demokrasi!! kalau penyokong sendiri tak percaya dengan parti yang dulu mereka juangkan.. dan mereka dok tatang bangai minyak yang penuh... sebab ketidak percayaan mereka terhadap parti pas dan join umno.. ai sampai tergamak nak ugut-ugut cara samseng ker..


Salam semua...

Apabila kita kata penyokong PAS ni samseng dia tak mengaku. Tapi itulah realitinya apabila beberapa orang bekas ahli PAS yang keluar parti dan menjadi ahli UMNO telah diugut. Kisah ini berlaku semalam di Bukit Cempedak, Jerong. Di kampung tersebut lebih kurang 81 orang telah keluar parti PAS dan menjadi ahli UMNO sehingga membolehkan satu cawangan baru UMNO ditubuhkan iaitu UMNO Cawangan Bukit Cempedak.

Ikuti petikan laporan polis yang dibuat oleh mangsa.

Bertarikh 25.2.2013 jam 9.29 malam. Mangsa bernama Ramly bin Abdullah (53 tahun) merupakan ketua kumpulan bekas ahli PAS yang menyertai UMNO menyatakan bahawa ketika dia bersama keluarga berada di rumah telah didatangi empat orang yang dikenali sebagai Di Pok Loh beserta dua orang adiknya yang dikeali dengan nama Lan dan Man serta seorang lagi suspek bernama Mamat bin Musa (penyokong PAS). Suspek telah memanggil mangsa keluar dan telah bertindak memarahi mangsa kerana telah keluar dari PAS dan telah menjadi pengerusi penaja penubuhan cawangan UMNO Bukit Cempedak.

Suspek telah bertindak mencekik leher mangsa dan  mengeluarkan kata-kata ugutan untuk membakar rumah dan membunuh mangsa ekoran perselisihan fahaman parti yang berlaku. KLIK SINI

Kejadian disaksikan oleh isteri dan anak-anak pengadu. Kejadian berlaku ekoran 81 orang ahli PAS dari kampung berkenaan telah keluar dari PAS dan menjadi ahli UMNO pada 4.1.13 di kediaman MB Terengganu. Kejadian itu telah menimbulkan kemarahan ahli PAS yang lain...

ps: kepada rakan-rakan bn, lawan habis-habisan puak-puak pekakas dap ni.. mereka akan lakukan apa saja walau agama digadai...

sumber klik sini

MAJLIS ANJURAN MCA SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN, sambutan majlis tahun baru cina di sec 17 petaling jaya.

Majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA PJS bersama MCA PJS dgn kerjasama erat persatuan-persatuan cina Petaling Jaya yang diadakan si section 17 Petaling Jaya pada 24 februari 2013... program yang dikawal selia oleh Datin Wong Fong Leng drpd MCA PJS telah berjaya menarik lebih 2000 orang penduduk setempat mendekati serta beramah mesra bersama pemimpin-pemimpin mca. kehadiran Senator Dato' Donald lim, Raja Dato' Hanipuddin selaku Pengarah Jentera PRU Dun Taman Medan serta ramai lagi pemimpin-pemimpin komponen BN hadir telah memeriahkan majlis ini.







ps: tahniah Raja Dato' Hanipuddin dan Datin Wong Fong Leng, pemimpin macam ni yang harus diangkat sebagai calon pru13 nanti.. ramai penduduk terutama di taman medan dan disekitarnya.. sangat kenal dan tahu mereka berdua ni memang kuat bekerja untuk kemenangan barisan nasional di parlimen PJS.... dan tak lupa jentera bn di pjs yang tidak pernah kenal erti penat dalam menjalankan tugas yang dipertangungjawabkan....

kita nak cari pemimpin yang sentiasa bersama rakyat.. bukan macam pkr, dap dan pas yang sentiasa tabur janji tapi sampai sekarang habuk pun tak de perubahan... 

UNDI BN RAKYAT SEJAHTERA.... ajak satu keluarga undi bn...

konvensyen pakatan rakyat mengecewakan pas..!! jom tengok riak wajah nik aziz!!!

adakah pakatan rakyat dalam keadaan yang kritikal sebenarnya.. biarkan gambar berbicara.. biarkan rakyat Malaysia termasuk pencecei tegar aka pekakas dap yang taksub.. sebenarnya perkahwinan antara pas dan dap serta pkr ibarat melacurkan pas sahaja.. ini sememangnya dah diakui oleh pemimpin-pemimpin pas sendiri dalam cakap-cakap kedai kopi... memang hati para pemimpin pas terutama kepimpinan ulama dah membengkak dah dengan pkr dan dap, cuma kerana putrajaya sahaja perlu di matlamatkan tujuan mereka.. lepas tu lantak kau lah nak jadi apa...

konvensyen pakatan rakyat di sacc shah alam pada hari isnin (semalam)... rasanya pemimpin pas tau, akar umbi ternyata menolak mereka.. korang tengok je kedatangan orang pr di konvensyen itu berlangsung... tak penuh.. tu pasal gambar close up je banyak... 

kalau akar umbi tak protest, penuh rasanya dengan orang-orang pas hari ini...

PAS AKAN KELUAR PAKATAN.. SEBAB SEMUA MENIFESTO TERBARU YANG DINYATAKAN... TIDAK DIPERSETUJUI OLEH PAS... erk mana hudud? semua ke arah malaysian-malaysian klik sini, tuan dap dan anwar brahim punya matlamat... habislah.. pas dilacurkan lagi.. aduh... 

nape sedih-sedih ni atuk, mesti dalam hati membengkek ni dengan anuar n the gang.. hehe..

ps: kadang-kadang kesian hadi dan nik aziz ni kena main kaw-kaw dengan anuar ibrahim dan dap.. kesian.. kesian... kesian... kesian.. thah bila lah nak insaf.. buanglah sikap ego tu.. terimalah kenyataan yang pas hanyalah balaci dalam pakatan rakyat... kasihan.. sob sob..

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...