Khamis, 28 Februari 2013

salleh yaakob pun dulu pernah sokong nik aziz!! ooo yang ni takpe.. yes yes..

mentaliti pekakas dap sekarang, kita nak di puji sahaja sepanjang zaman, sekiranya ada sesiapa yang berani kutuk dan perli kita, kita pulaukan dia.. malah kita boikot dia, kalau boleh kita malukan dia sampai dia tak mampu lagi nak kutuk atau mengkritik kita.. sebab sekiranya kita didalam pakatan rakyat.. kita adalah termaksum, tiada siapa boleh dan mampu nak lawan kita... inilah realiti.. ada faham semua rakyat melaysia..

ITULAH KEADAAN SEBENAR... PUJI YES.. SANGAT BOLEH.. KRITIK.. OHHH TIDAK SAMA SEKALI.. KAU KAFIR, KAU AKAN TERIMA BALA BILA BERANI MENGKRITIK PAS... DAP DAN PKR... ADA FAHAM UMAT MANUSIA... SIAP LAH GENG-GENG AKU AKAN PEDAJAL KAU... 

ini terjadi kepada penghibur dan pelawak terkenal, abang salleh yaakob dah nak bersara dari dunia hiburan kerana video ini.. sebabnya dikecam hebat oleh penyokong pakatan rakyat!!! ek eleh, mengelabah lebih la pekakas dap ni... apa korang ni tak boleh kena perli ke.. wak lu lah... 



dan pekakas dap dulu pernah puji melangit beb salleh yaakob sebab video kat bawah ini.. kira meniru gaya percakapan nik aziz.. hehe.. wah itu memang disukai pekakas dap beb.. puji boleh ye, kritik jangan, haram, mentaliti apa ni????



ps: AKU RASA PENGIKUT PAKATAN SEKARANG DAH SAKIT OTAK, YA BETUL DALAM ALAM MAYA MEREKA KAWAL SELIA HAMPIR 60% TAPI HARUS DI INGAT, SILENT ARMY AKAN AJAR KORANG CUKUP-CUKUP PRU NANTI, HARAM JADAH, APA CERITA KALAU KRITIK TAK BOLEH.., DEMOKRASI OPAH KAU!!! BUAT SALLEH YAAKOB, JANGAN PATAH SEMANGAT, BUKAN MEREKA SEPENUHNYA RAKYAT MALAYSIA YANG 28 JUTA NI SEMUA PENYOKONG PAKATAN, APA DIAORANG INGAT DIAORANG NI TUHAN KE... SIALAN ANAK HARAM...

sumber klik sini

UTUSAN MALAYSIA MERAHSIAKAN GAMBAR INI KEPADA UMUM!!! REALITI CERAMAH DI BANGI SEMALAM!!!

aduihai.. dah tentu lah puak-puak pekakas dap anggap utusan malaysia tak hebat macam akhbar harakakukakau!!!.. hehe.. mana taknya.. letak kat muka depan akhbar utusan tu gambar ceramah pakatan di bangi semalam!!!!.. mana lah pekakas dap nak letak muka ni..

ayat yang biasa dengar oleh pekakas dap yang kira macam hero hindustan tu...

"inilah buktinya umno akan ditumbangkan" rakyat bersama kami.. ramai lagi rakyat akan bersama kami!!!!! apa betul ke ni pekakas dap oiii... korang bercakap ikut keadaan semasa ke atau ikut kata hati yang lara... haha..

aku malas lah nak buat troll lagi.. makin parah penyakit sasauisme geng-geng pekakas dap nanti beb.. mau kena rasuk saka kang.. hehe.. ye lah.. utusan tak keluarkan gambar ni.. adui.. jom tengok...

penuh je kerusi.. ramai.. je kenapa dalam utusan tak keluarkan gambar ni kenapa.. kenapa... eh eh lupa la wei.. ni adalah gambar ceramah zul nordin da.. hehe.. jangan mara aa.. 

yang betulnya memang utusan tu bagi gambar benar lah ni.. ek eleh pekakas dap oii.. takkan ni sembang berdegar.. ai.. takkan macam ni sembang nak tawan putrajaya... hahaha.. dalam hati mesti kata, "haram jadah tak ramai pun"
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ramainya..... ceramah dibangi ni beb..

Ceramah pakatan pembangkang di Padang Awam Bandar Sri Putra 5, di sini malam tadi berlangsung dalam keadaan hambar dengan dihadiri sekitar 50 orang sahaja. 

Ternyata ceramah yang diadakan bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) itu tidak berjaya menarik kehadiran ramai ahli parti itu dan penduduk setempat.

Ceramah oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bangi, Dr. Shafie Abu Bakar dan ADUN Kajang, Lee Khim Shee juga tidak berjaya menarik perhatian kira-kira 2,000 penuntut Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS), Bandar Baru Bangi, milik kerajaan negeri Selangor yang tinggal di asrama tidak jauh daripada padang itu.

aku nak bagi tau, orang angkuh kena bagi satu pelempang yang lagi atas dari angkuh.. nak tau apa.. iaitu kebenaran... kebenaran adalah satu perkara yang sangat pahit untuk ditelan oleh geng-geng pekakas dap.. sebab sekarang ni mereka dah cukup sentap.. sentap yang kalau tegur mau dibagi penampar siam beb.. hahaha.. dah-dah kalau kita tanya... -bang ramai ke orang datang ceramah pas semalam???? lepas korang tanya soalan tu baik lari... kang tak pasal-pasal kena slam macam wresling kang... muahahahahahaha.... jangan mara aaa... saja usik-usik pekakas dap...

ps: sekarang ni geng-geng pekakas dap dah mengalami satu penyakit sasauisme yang sangat teruk, dan terbaru.. kecaman mereka yang bertali arus kepada salleh yaacob (pasal video yg sangat menyakitkan hati pakatan rakyat), dan membuatkan beliau dah nak bersara dari dunia seni.. apa cerita demokrasi cara diaorang ni... tapi pesan aku lah, kita jangan takut dengan mereka ni.. kita lawan sampai mereka faham apa itu demokrasi... FIGHT!!!!!!

ceramah pakatan rakyat di pandan indah pulak mengumpul hampir 3,000 orang!!! masak!! masak!!

ak ak, so so sor ry, aku tergagap sebab terkejut, terkejut yang amat sangat dengan info yang aku dapat ni.. maksudnya pakatan rakyat tetap gempak beb.. mana tak gempak.. ceramah anjuran mereka di pandan indah mengumpul seramai 3,000 penduduk setempat malam semalam... hebat!! hebat!!.. pekakas dap cukup gembira hal ini.. sila dengan hormatnya say yes yes yes... dengan kuat... mulakan sekarang.. hehe

eh.. ni bukan gambar sebenar.. sekadar hiasan.. huhu..

itulah yang terjadi sekarang bro, ceramah mereka buat, mana-mana.. dah tak dapat sambutan.. aku pelik gak, dalam alam cyber pekakas dap bukan main suka kata mereka yearghh pakatan rakyat memang kuat dan kompem umno tumbang... tapi yang peliknya.. korang tengok je lah gambar bawah ni ye.. biar gambar berbicara...

apalah yang dicanang oleh speaker tu ye.. hehe, majlis dah start tapi setakat kerusi je ni camne.. 


tunggu lagi orang, kata speker tu, kita tak bley sitat lagi.. manyak malu saya.. kulang olang.. hehe

bila penuh ramai gini je mampu kumpul.. ades.. kesian.. 

ps: jadi kepada rakan-rakan, percaya lagi ke dengan pakatan rakyat???? hehe.. lupakan jelah, krelebiliti mereka dah semakin teruk.. banyak dah bukti ceramah mereka dah kurang orang datang.. sebab apa ek?????

sumber RMK

keh keh, harakah dah pandai main syko lah!!! keh keh...

aku tau kenapa jadi macam ni..

1. sebab modal-modal pilihanraya dah makin kurang
2. konon nak lagakan umno dan parti komponen..
3. strategi cywar yang konon boleh memerangkap umno...

keh keh keh punya pelawok dah harakah ni, wartawan tak buat researce dan rasanya dah pening modal-modal untuk bumb pilihanraya dah tak dop.. haha... pening-pening... betul ke harakah... keh keh.. mesti pekakas dap menjerit sakan ni sebab propaganda harakah ini hanya bagi pekakas dap je percaya.. haha... pelawok-pelawok..

ni link dia klik sini untuk membaca

adakah kau nak bergurau dengan aku ke apa????

nak percaya dengan harakah?? baru-baru ni sudah kantoi buat cerita fitnah, bila kantoi takut kena saman.. hehe.. tarik balik artikel tu... ini semua poyo haha



ps: tolong guna modal lain boleh.. hehehe...

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...