Khamis, 7 Mac 2013

kalau belum tengok filem ini dipersilakan!!! anda akan faham tangan ghaib kerja dia macamana!!!

SIAPA SUDAH TENGOK FILEM NI BEB??? 

aku sarankan pi cari dvd dia.. dan korang akan faham.. kerja-kerja si pedajal hidden hand ni cukup licik dan teratur.. dan korang akan faham cara-cara hidden hand ini bernaung dengan 1 agenda... yahudi.. freemason.. dan paling trill di wujudkan sesuatu krisis itu kerana untuk membaik uruskan ekonomi... tripple demn..


PS: AKU CUKUP YAKIN, KES DI LAHAD DATU INI KERJA TANGAN GHAIB YANG AKAN DIBONGKARKAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT...tunggu!!!!!! 

lawak spastik dari pekakas pakatun, cukup lawak!! kah kah kah..

spisis kartun yang sentiasa akan dikartunkan otaknya... itulah pekakas pakatan rakyat!!!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH



ps: macam ni je ke standard macei pakatan, kah kah kah kah kah kah kah kah...

hapuskan semua saki baki pengganas sulu!! tiada kompromi, letak senjata tanya syarat!! - ds najib

masa datang tak diundang.. bukan main.. orang ajak berunding dan keluar dari sabah dengan baik.. tak mau.. angkuh.. lepas tu cari pasal bunuh pasukan keselamatan.. dan sekarang makannnya hadap la komando-komando elit dari malaysia tu.. baru ada akal...


letak senjata tanya syarat kata perdana menteri

Perdana Menteri Datu Seri Najib Tun Razak baru sahaja mengadakan sidang media di Tawau ...

  1. Pemimpin Sulu di Tawau berikrar memberikan kerjasama dengan kerajaan.
  2. Pengganas Jamalul Kiram III perlu letak senjata tanpa syarat.
  3. Sabah adalah sebahagian dari Malaysia dan milik Malaysia buat selama-lamanya.
  4. Najib memberitahu Perjanjian tahun 1878 dan Suruhanjaya Cobbold 1963 akan tetap terpakai buat selama-lamanya.
  5. 5) Jangan ada mana-mana pihak mempertikaikan dan memandang rendah iltizam kerajaan pertahan Sabah dalam Malaysia.
  6. Operasi Ops Daulat tetap diteruskan sehingga penceroboh meletak senjata dan keluar dari negara ini tanpa sebarang syarat.
  7. Malaysia telah lama mengamalkan dan menghormati prinsip kemanusiaan.
  8. Kerajaan telah memberi peluang berunding dengan pihak pengganas Jamalul Kiram III sebanyak 4 kali sebelum Ops Daulat dilakukan.

sumber klik sini

ps: jangan bagi muka.. mesti si malaun seko tu lagi sakit hati tengok najib dengan beraninya datang lahad datu.. dia pun nak pergi sana tapi takut kena baling kasut dengan orang sabah!!! hehe

sumber dari facebook bertarikh 24 januari 2013!! siapa dalang????

hidden hand yang dah rasa kepanasan dalam diam, tak keruan dalam menjalankan rutin harian.. dah menjadi semakin bercelaru sebab makin panas makin panas.. kepanasan yang mungkin menjadi tak keruan apabila banyak bukti-bukti yang dah tunjukkan!!!... bila hidden hand ini semakin pening sebab perancangan sebenar tak menjadi kenyataan...

apa hidden hand ini harapkan

1. buatkan rakyat malaysia membenci kerajaan sekarang kerana lembab menangani krisis secepat mungkin
2. buatkan rakyat tertanya-tanya sebab apa dengan tetiba je pengganas itu boleh masuk ke dalam sabah..
3. nak menjatuhkan imej pasukan keselamatan negara...

apa yang kantoi.. dan hidden hand ini jadi pening

1. harap atm terus serang, dan jangan bagi ruang... dan pdrm sangat cerdik sebab bagi ruang dulu kepada pengganas sulu selama 2 minggu untuk keluar dengan cara baik... berdiplomasi sebab kalau terus serang ibarat tidak bagi pihak yang ceroboh ruang.. tetapi ruang dah diberi.. tetapi mereka tetap berdegil... kerajaan malaysia mengikut sepenuhnya undang-undang geneva...

2. dan mengaharapkan rakyat percaya ini adalah satu konspirasi terancang dari pihak bn kerana pru dah nak dekat, kantoinya... bila mereka mengharap pihak tentera dulu yang serang.. tetapi pasukan vat-69 pulak diserang hendap dengan kejam oleh pengganas sulu dan membuatkan 8 anggota keselamatan kita terbunuh...
-Al-Fatihah buat mereka yang terkorban..

3. kebodohan tian chua yang tak jaga mulut.. dan sekarang harap rakyat jadi marah dekat kerajaan persekutuan berpusing arah dengan menjadikan tian chua sebagai kurang ajar.. pkr jadi satu entiti yang paling dibenci oleh majoriti rakyat sekarang.. hambek ko ubat..

4. anuar ibrahim dalam sidang media tidak dapat mengawal emosi.. wartawan hanya bertanya kenapa tak saman juga reuters dan akhbar dari filipina... jawapan yang agak emo dari seorang yang konon nak jadi pm, u ulang soalan i saman... memalukan..

5. dan sekarang apa semua mereka nak kaitkan hal lahad datu ada kaitan dengan ds najib semua dah terkantoi.. dari harakah daily yang salah info berkenaan dengan mnlf dan milf.. terus buang link tersebut.. memalukan... dan terbaru gambar ds najib yang nak dikaitkan dengan ketua pengganas sulu pun kantoi.. rupanya edit.. klik sini

6. tertanya-tanya juga orang, apa sebab anuar brahim dok nyanyi lagu tanya sama pokok, apa sebab goyang, nanti jawab najib, sabah yang hilang... apakah tersirat nyanyian ini??? adakah sebab ini klik sini

kesimpulannya beb... hidden hand dah tak senang duduk dah... kah kah kah... jadi kawan-kawan.. kita tunggu lagi pembongkaran... kena ingat sabah 25% undinya kepada bn.. so faham-faham je lah.. hehe.. kena ingat perancangan Allah lagi sempurna dari perancangan syaitan yang bertopengkan manusia.. tunggu...



ps: jangan takut ceritakan kebenaran, sebab kebenaran itu agak pahit bagi mereka yang tahu kejahatan itu memusnahkan.. bangkit rakyat malaysia.. kita ajar kejahatan ini dengan sebarkan kebenaran... 

sumber risikan vat-69

jampi serapah, mandrem dari alam ghaib... nyengkrong pangkesudemprong koteng..

Seorang pengganas Sulu yang dibunuh oleh penduduk setempat di Semporna baru-baru ini tidak hanya mendedahkan wujudnya penyertaan militan dari Selatan Filipina dalam kes pencerobohan Sabah malah tangkal yang dipakai lelaki yang mati itu menunjukkan amalan ilmu hitam dijadikan sandaran untuk menambah keyakinan di medan tempur.

Dalam kejadian di Kampung Sri Jaya, Simunul itu selepas serangan hendap oleh pengganas Sulu yang mengorbankan 6 nyawa anggota keselamatan negara, penduduk setempat yang kebanyakannya keturunan Sulu telah mengambil tindakan drastik membelasah dan membunuh seorang pengikut MNLF bersenjatakan M16 yang mengaku telah membunuh 6 polis tersebut.

MNLF yang diketuai Nur Misuari merupakan penyokong kuat Jamalul Kiram III yang didakwa sebagai Sultan Sulu yang sah serta merupakan rakan baik kepada Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim, sebelum ini pernah menafikan penglibatannya dalam kemelut di Sabah. Penafian itu bagaimana pun ternyata bohong kerana kejadian di Semporna mendedahkan sebaliknya.

Pengikut MNLF yang mati itu mungkin menyangka tangkal kebal yang dipakainya berupaya menjauhkan dirinya dari Malaikat Sakaratul Maut, tapi hakikatnya, besar atau kecil tangkal kebal atau sehebat mana ilmu hitam yang dimilikinya, bila sampai ajal akan mati juga.

Sebahagian orang Sulu terutama dari Selatan Filipina memang sudah menjadi tradisi mereka untuk memakai tangkal kebal sama ada yang dipakaikan di leher, lengan, tangan atau pun di pinggang, malah ramai yang mengamalkan amalan ilmu hitam kononnya sebagai pendinding semasa berada berperang.

Demikian halnya dengan pengikut Jamalul Kiram III dan pengikut MNLF turut tak terkecuali dari amalan khurafat dan syirik itu. Biasanya sehari sebelum pertempuran, mereka akan mandi beramai-ramai sambil membaca ayat Al-Quran yang di campur aduk dengan jampi serapah untuk menyeru pendamping.

Mungkin kerana pengaruh ilmu hitam sebegitu ditambah lagi dengan rasukan syaitan menyebabkan peri kemanusiaan mereka hilang sama sekali sehingga tergamak memenggal kepala lawannya tanpa sedikit pun belas ehsan semasa pertempuran pengganas Sulu itu dengan anggota polis.

Manakala mayat-mayat anggota keselamatan yang lain pula sengaja diletakkan bom (booby trap), modus operandinya memang sama seperti yang sering dilakukan oleh pengganas komunis sewaktu zaman darurat dulu.

Jelas sekali apa yang dilakukan oleh pengganas Sulu ini sama sekali bercanggah dengan tuntutan Islam yang mengehendaki umatnya tidak berlaku kejam terhadap musuh apatah lagi menjadikan mayat musuh sebagai perangkap bom. Kejam dan ganas.

Selain itu, kaitan sejarah lama keturunan Kiram itu sendiri yang sudah terbiasa melakukan pembunuhan ganas secara besar-besaran ke atas rakyatnya sendiri sekitar tahun 1906 dan 1911 di Bud Dahu dan 1913 di Bud Bagsak, Jolo, Sulu sewaktu pemerintahan Sultan Kiram II dulu, juga boleh diambil kira sebagai punca pengikut Jamalul Kiram III menjadi ganas dan kejam.

Walau apa pun alasannya, yang pastinya kumpulan pengganas Sulu yang menceroboh Sabah dan kini sedang digempur oleh pasukan keselamatan negara, perlu menerima akibatnya di atas kekejaman dan keganasan yang telah mereka lakukan.

Kita telah memberi peluang untuk mereka berundur secara baik sesuai dengan tuntutan Islam yang mendahulukan perundingan demi mencegah pertumpahan darah apatah lagi sesama Islam, kini dasar berlembut yang kita tonjolkan telah dibalas dengan kekerasan, maka wajiblah atas kita untuk bangkit menegakkan hak dan kebenaran.

ps: kesimpulannya, Allah lagi hebat dari ilmu syaitan yang merosakkan.. aish aku tak sabar nak tau dengar dari sumber dalaman yang katanya akan ada bukti-bukti mengaitkan.......... perisikan tentera lagi gempak ke atau perisikan tian chua??????

klik sini

pekakas-pekakas pr semakin parah!!! edisi gambar edit yang kantoi!!!!

baru-baru ini spisis pekakas pr, bukan main berlagak siul geng-geng cyber diaorang dok hebah!! kata najib janji bagi tanah.. najib bergambar dengan siapa?? dok hina kata ds najib kata sah terlibat berkenaan lahad datu dan paling bangsat kata ds najib saja membuat konspirasi terancang berkenaan isu lahad datu...kepala hotak..

dan tak sampai seminggu, pekakas pr yang suka fitnah akhirnya terkantoi juga, inilah ajaran yang biasa dijulang oleh mereka.. apalah nak jadi.. sampai ke tahap moroon mereka ek.. 


ajaran wajib bagi mereka sekarang.. fitnah, fitnah, makanan lazat hari-hari dok jamu.. almaklumlah nak cover tuan dia si bapak penipu tu tak menjadi-jadi.. asik kantoi manjang.. gaji dah la mahal rm3k sorang.. tapi kerja macam bapuk... belum apa-apa dah terbuka pekung... what a kind of stupid loser...

ps: akan terbongkar juga siapa dalang krisis di lahad datu.. tengok la.. tunggu... tak senang duduk la mangkuk seko tu... hahaha

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...