Jumaat, 8 Mac 2013

adus.. ceramah umno yang dah kurang orang!! :(

apa nak buat.. dah ini jadinya... tahniah wahai pekakas dap.. anda memang patut bergembira.. hehe.. tak taulah nak cakap camne lagi.. kalau kira kerusi lagi banyak dari orang so camne.. bravo pas... cayok cayok.. anda berjaya buat ceramah umno jadi camni... huhuhu

erk.. erk.. kerusi lagi banyak ni.. aduhai... tetapi ni gambar hiase.. gambar ceramah pas sebenarnya.. haha..

yang sebenarnya gambar sambutan yang agak mengejutkan rakyat kelantan bila umno anjurkan ceramah... kadang-kadang nak sembang dengan orang angkuh dan buta serta tuli payah sikit.. hehe jadi biarlah gambar yang berbicara... tak gitu.. hehe


ps: di tohmah macam-macam dekat umno.. di fitnah macam dekat umno.. membuatkan umno lagi kuat.. InsyaAllah.. rakyat dah senak perut nak ikut cara pakatan rakyat.. terutama cara politik bhagal anuar ibrahim.. so kita ada otak kasi fikir..!!!

nur misuari buat post di facebooknya!! geleng kepala anuar ibrahim!! kantoi kantoi.. huh!!!

ni apa sebab nur misuari dok posting hal anuar ibrahim ni?? eh eh.. tengah panas hal lahad datu.. apa tak pandai cover line lah.. kang puas anuar ibrahim nak menjawab ni.. haha.. apa punya tur da nur misuari ni!! siapalah wartawan yang berani nak tanya hal  ini kalau ada sidang media...

soalan wartawan: dato sri boleh bagi tau kenapa nur misuari... bla bla bla...

ds anuar ibrahim: u ulang i saman.. mau??

klik untuk besarkan

kantoi kantoi... kantoi... kantoi....... tripple demn... apa punya tur da... kah kah kah...

nak tau siapa yang dok menahan marah???????????

adus apalah nasib aku ni.. kantoi manjang... arghhhhhhhhhhhhhhhhh...


pesan aku.. taubat lah wahai insan... lagi banyak pekung busuk keluar.. lagi banyak kemaluan yang anda dapat.. udah la tu... cukup cukup sudah....

GAME OF SHADOW SEMAKIN GEMPAK!!!

jangan jadi pelik.. yeop.. jangan lupa isu ini yang tak langsung dijawab oleh tuan badan yang telah dirisik oleh unit risikan tentera filipina.... eh eh...

KANG TANYA LEBIH-LEBIH...

U TANYA SOALAN I SAMAN...

hehe.. tak sampai 1 hari dah kantoi berdentum pasal bapa si saiful bukhari.. allo kawan.. masa tahun 2008 bolehlah pakatan rakyat eksyen.. sebab time tu cyber troop kamu lah yang kongker alam maya... dan sekarang... hehe.. tak boleh dah sorok bangkai gajah dalam laci la wei.. hahaha..


dan kita tengok pula bukti-bukti dari akhbar filipina dan risikan tentera mereka.. eh eh.. berapalah juta umno bayar akhbar sana ek.. kayo lah umno..

ps: isu lahad datu takkan dibiarkan ia senyap.. ada faham pekakas dap...!!!!!

STRATEGI LICIK NAK TUTUP ISU LAHAD DATU!! good idea dari war room pakatan rakyat!!! pui..

cerdik dari general cyber room pakatan kan.. hahaha.. ai banyak tu keluar $$$ sebab nak bagi semua orang tak sangat ambil tau isu lahad datu.. jadi dengan bangganya bapa saiful bukhari... menjadi pelakon gempak haram tahap teratas... erm.. ok kita tak payah kot nak cerita isu tu.. sebab dah kantoi dah.. saiful pun dah keluarkan stament yang bapanya dipergunakan.... adui.. rugi-rugi $$$ keluar ni.. haha.. silap haribulan kena minta balik $$$ tu kang.. tak ke lagi pening bapa saiful.. hahaha..

OK BERBALIK ISU LAHAD DATU YANG SANGAT PANAS NI... KORANG TAKKAN TAK SEDAR APA KHALID SAMAD CAP TIN SARDIN DOK KATA BEB... SAMA JE MINDED DIA DENGAN TIAN CHUA...

klik untuk besarkan

bila taktikal dari war room mereka nak alihkan isu meh kita ke fb ni klik sini

1. Isu pengakuan bapa Saiful bukanlah suatu isu nasional yang boleh menjejaskan kedaulatan 7 keselamatan Negara. Ia adalah isu peribadi untuk mengalihkan perhatian Rakyat dari isu pencerobohan pengganas di Lahad Datu, Sabah. Tambahan pula, ia masih dalam proses Mahkamah Rayuan dan sebarang perbicaraan mengenainya dibimbangi akan ditafsirkan sebagai menghina mahkamah. Usah terpedaya dengan mainan tipu muslihat pakatan haramjadah. Banyak keraguan & kemusykilan boleh kita perolehi termasuklah sidang media yang tertutup, mengapa Saiful Bukhari tiada sekali dalam sidang tersebut serta apakah motif yang cuba disembunyikan oleh puak-puak pakatan haram sebenarnya dengan menimbulkan isu tersebut di saat seluruh Rakyat Malaysia berasa dukacita dengan apa yang berlaku di Sabah. 

2. ISU NASIONAL adalah:-
(i) Permintaan supaya Amerika campurtangan di Lahad Datu, Sabah.
(ii) Nasihat Setiausaha Agung Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu supaya isu di Sabah diselesaikan di meja rundingan.
(iii) Kenyataan Presiden Filipina yang memihak kepada Malaysia berbanding penceroboh militan Sulu.
(iv) Rakaman perbualan telefon antara Anwar & Misuari yag dipintas oleh perisikan Filipina.
(v) Pengakuan bekas pengasas PKR yang mendakwa Suaram membiayai USD2 juta pengganas Sulu
(vi) Pengakuan seorang Pastor bahawa beliau menjadi Penasihat kepada pengganas untuk mengambil semula Sabah dari Malaysia.
(vii) Rekod-rekod pertemuan para pemimpin pakatan haram dengan pengganas-pengganas di Jolo, Mindanao dan/atau Sabah serta motif perbinccangan /pertemuan tersebut.

ps: akan ada bukti paling tergempar akan disebarkan berkenaan rakaman suara si pengkhianat negara... erm tu pasal si pekakas pr dah jadi sawan.. pusing la isu supaya dapat orang dalam alam cyber pergi ke isu bapa saiful tu.. aaaa nampak???? tera game of shadow na.. hahaha..

kenapa sekarang baru mau sembang ini konspirasi??? kita tanya saiful sendiri la!!!

sedangkan anak dan bapak berlainan ideologi pun boleh tak sefahaman, sedangkan adik beradik yang berlainan ideologi politik pun tak tegur sapa... ini kan pula bapa si saiful bukhari... ceh.. kadang-kadang dia dah pening kot.. mana satu mana nak ikut... masa dulu dia yang ikut bersama-sama si saiful ke masjid dan bersumpah.. dah dah... hehe.. berapalah dapat ni ye.. haha..

hehe.. kalau betullah konspirasi.. apa lagi dari mulut saiful sendiri berkata benar..betul ke konspirasi???? dari seorang bapa??? eleh semua boleh spin kerana dah tak keruan.. cuba tengok tian chua tu.. hehe.. boleh u turn je.. cerita dia.. anuar ibrahim lagi la boleh je u turn je cerita dia...


KUALA LUMPUR, 8 Mac: Portal Keadilan Daily hari ini melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengaku kes liwat kedua adalah fitnah dan konspirasi politik ke atas Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.

“Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya,” kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.

Turut menemani beliau, Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul.

ps: buat sidang media yang terbuka.. dan bukan tertutup... ada berani.. ???? takut ni modal politik spin of spin.. bukan tak tau ma... propaganda itu penting untuk melemahkan situasi musuh... so ini salah satu lah.. kita pejuang bn jangan patah semangat pulak... akan ada lagi pembongkaran yang agak kritikal berkenaan isu sabah!!!! jeng jeng...

sumber klik sini

tian chua salahkan keadilan daily!! kah kah kah..

apa punya tur da.. bila dah kecut perut... bila ramai dah menghentam dia.. sampai dia tido pun tak lena... maka cara terakhir.. cari dalang yang sebarkan fitnah katanya.. fitnah yang kata dia anggap isu lahad datu adalah konspirasi terancang umno... kikikiki


apa punya lawak seram dia buat da.. hahaha...

Naib Presiden PKR, Tian Chua menyalahkan laman berita rasmi partinya, Keadilan Daily yang didakwa mengolah kenyataannya pada Jumaat lalu, berhubung isu pencerobohan kumpulan bersenjata di Sabah.

Ahli Parlimen Batu itu mempertahankan dirinya dengan menegaskan beliau tidak mengeluarkan sebarang kenyataan bahawa serangan tembak-menembak di Lahad Datu adalah konspirasi terancang UMNO seperti dilaporkan laman berita berkenaan.

Di sini, saya tegaskan sekali lagi bahawa saya tidak pernah keluarkan apa-apa kenyataan menghina mana-mana pihak termasuk pasukan keselamatan negara. Saya serah kepada mahkamah untuk membersihkan nama saya, menerusi peguam yang bakal dilantik dalam tempoh terdekat” Tian Chua, Naib Presiden PKR

Tidak bertanggungjawab

Tian Chua berkata, beliau tidak bertanggungjawab ke atas olahan penulisan artikel yang dibuat pengarang berita Keadilan Daily sebaliknya hanya bertanggungjawab berhubung beberapa petikan ayat yang dinyatakannya sewaktu dihubungi wartawan portal berkenaan.

“Pada pagi Jumaat lalu, saya dihubungi wartawan terbabit untuk komen mengenai pencerobohan di Lahad Datu ketika ada berita antarabangsa melaporkan berlaku tembakan (Lahad Datu).

“Ketika itu, saya secara jelas menyatakan perkara ini belum ada kesahihan dan ada media ‘black-out’ di Malaysia,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR, di sini semalam.

Dakwa konspirasi UMNO

Jumaat lalu, menerusi tajuk laporan “Insiden tembakan di Lahad Datu konspirasi terancang Umno-Tian’, Keadilan Daily melaporkan Tian Chua sebagai berkata, kejadian di Lahad Datu dipercayai konspirasi terancang UMNO untuk mengalih perhatian dan menakut-nakutkan rakyat.

Sehubungan itu, pelbagai pihak mengecam dan membuat laporan polis di seluruh negara terhadap kenyataan Tian Chua di samping mengingatkan pemimpin kanan PKR terbabit supaya jangan memperkotak-katikkan pengorbanan wira yang menjaga kedaulatan, keselamatan serta keamanan tanah air.

Tian Chua turut mengesahkan pada Isnin lalu beliau menerima surat tuntutan daripada peguam UMNO, Hafarizam Wan dan Aisha Mubarak supaya memohon maaf kepada parti berkenaan berhubung isu terbabit.

Serah pada peguam

“Di sini, saya tegaskan sekali lagi bahawa saya tidak pernah keluarkan apa-apa kenyataan menghina mana-mana pihak termasuk pasukan keselamatan negara. Saya serah kepada mahkamah untuk membersihkan nama saya, menerusi peguam yang bakal dilantik dalam tempoh terdekat,” katanya.

Sementara itu, Ketua Editor Suara Keadilan, Fazallah Pit berkata, Tian Chua tidak ‘serang’ laman berita terbabit sebaliknya sekadar memberi penjelasan berhubung artikel yang disiarkan.

ps: mesti editor or wartawan keadilan daily dah kena bayar dengan umno.. hahahaha... ai macam-macam... lawak seram yang tak seram... hahahaha...

sumber klik sini

pendedahan panas akan dibuat!!! SUARAM MENAJA USD2JUTA KEPADA PENGGANAS SULU???

adakah ini satu info paling panas bak lahar gunung berapi, yang berani menegakkan kebenaran adalah orang yang bersama-sama dengan parti pkr dulu.. dan sekarang semua yang seramai 28 orang yang dah tinggalkan pkr akan lawan habis-habisan anuar ibrahim dan sekutunya.. aku tengok, ramai dikalangan bekas ahli pkr, beb diaorang bukan calang-calang berjawatan didalam pkr dulu... dan ada yang berkawan dengan anuar ibrahim hampir berpuluh tahun.. aku pelik kalau kawan yang punya lama berkawan pun sanggup tinggalkan perjuangan dia... ini pulak kita... tak ke pelik kalau kita yang cerdik boleh percaya bulat-bulat apa anuar ibrahim kata... huh..

U ULANG I SAMAN..


Panas! Panas!

Presiden Jaringan Cina Malaysia (JMM) Ng Lum Yong yang juga bekas pengasas PKR Mendakwa Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) Menyalurkan 2 Juta US Dollar Kepada Penceroboh Untuk Menyerang Lahad Datu.

Ini suatu pendedahan menarik dan cukup panas. Suaram sudah pastinya di bawah telunjuk Anwar dan Tian Chua yang memfitnah Umno juga orang kuat Suaram.Adakah Anwar berani menafikan atau terus menyaman Lum Yong kerana memfitnah?Kita pakat-pakat tungguu.....


president filipina pun hairan dan pelik.. sebab dia taulah waris kesultanan sulu tu macamana.. pengikut dia macamana.. ada kewangan ke tidak... tu yang menjadi tanda tanya tu..

dan saudara Zahid Mat Arip, juga mempertikaikan atas kapasiti apa anuar ibrahim dok pi jumpa misuari.. apa sebab? dia bukan pm, sekadar ketua pembangkang... dan rakyat malaysia sepatutnya berhak mengatahui jawapan dari mulut anuar ibrahim...


boleh klik sini untuk mendengar apa yang zahid mat arip kata.....

penjawat awam patut setuju cadangan tony pua... ka ni!!! erm yes yes yes..!!!

hehe.. kalau nak lah, terutama yang keje dengan gomen tapi otak sah disalut taik pembangkang.. adakah anda setuju???? keh keh... setuju... ok.. tak pe.. kita tunggu je pakatan rakyat memerintah... hehe...

dalam hati mesti kata, aje gile aku dah elok keja kat gomen, dapat macam-macam si bangsat dap ni nak memandai-mandai pulak... huh...

ada berani??? kamon pekakas dap terutamanya.. yang jenis radikal minded lah... ada berani???? hehe... lu pikir lah sendiri..


ps: apa lagi jom kita ramai-ramai jadi pekakas dap.. yiha.. hehe

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...