Isnin, 11 Mac 2013

game-game syko dari pkr!!

itu standard le.. kalau nak divert satu-satu hal korang serah je kat pkr.. terer beb.. kalau lihat kat gambar ni.. rasa menyirap juga sebab kejadahnya ngo perkasa suka-suka dah pakai lilitan dekat kepala lepas tu buang.. secara logik takkanlah ada niat dalam hati nak buat gitu.. dan kena ingat didalam perkasa sendiri mesti ada talibarut secara senyap-senyap yang nak jatuhkan imej ngo melayu tu.. standard le dalam perang, mana-mana pun camtu.. jangan syok sangat oo pkr.. dalaman anda pun ada golongan yang sebegini.. hahahaha... so jadi aku langsung tak heran la.. taktik begini... taktik basi yang selalunya digunakan bila dah terdesak... hehe...


ps: ngo-ngo membuat demo membantah tian chua siang tadi... alah korang kena faham.. taktik yang digunapakai pkr ni sebijik macam dekat melaka yang ceramah dibaling batu tu... anda cerdik anda cepat tangkap game ini.. kalau anda malas nak jadi cerdik anda akan emo sepenuhnya... hehehehe...

uih, terbongkar lagi!! KALI INI WIKILEAKS PULAK..!! GASAK-GASAK!!!

dari hari ke hari, semakin terbongkar lah siapa lah hidden hand berkenaan isu lahad datu.. makin tak keruanlah manusia tu.. main pening cipan la orang tu.. siapalah dia nak suruh divert isu ni, harapkan bapa saiful bukhari.. tak meletup macam lahar gunung berapi pulak, ades.. siapalah nak kasi mangsa ni weh.. siapa sanggup.. kot-kot pergi mengaku di tempeleng pemimpin umno ke.. dan mana tau isu tu leh jadi panas..hahahah.. tak pun mengaku jadi mangsa serangan seksual dari pemimpin umno ke... betul tak.. alah.. taktik gitu dah dapat kesan punya.. tu pasal lah tak buat dari awal-awal.. haha... harap kan pekakas pr yang lain.. huh.. semua tak boleh harap.. kah kah kah.. nak harap pemimpin pas cover line hal ni lagilah.. semua jadi keldai bisu.. sampai sekarang diaorang play safe.. tak keluar langsung stament dalam mengcover up si anugerah Tuhan tu.. pening.. pening weh.. haha...


Petikan dari Mynewshub:

“Kemampuan memiliki senjata untuk penembak tepat adalah antara yang paling memeranjatkan.
“Ini kerana rifle penembak tepat yang paling murah pun dikatakan berharga RM60,000 satu unit.
“Malah ada yang mencecah harga RM200,000 ke RM300,000 dan sehingga lebih RM1 juta (jarak tembakan melebihi 5 kilometer).,” lapor laman itu lagi. M-16, M-14 – Rifle untuk penembak tepat, Light Machine Gun – LMG, General Purpose Machine Gun – GPMG, M203 – grenade launcher, AK47, Bom tangan (dipercayai dimiliki kumpulan berkenaan), Rocket Propelled Grenade – RPG (Anti kereta kebal) antara senjata yg dipercayai di gunakan oleh pegganas ini.

Satu lagi insiden yang perlu diberi perhatian adalah kehadiran kapal USS Guardian di Laut Sulu. Agak memeranjatkan apabila kapal USS Guardian dikatakan terkandas di kawasan terumbu karang Tubbuhata. Menjadi tanda tanya kenapa kejadian tersebut terjadi pada 17hb Januari iaitu 24hari sebelum pendaratan penceroboh keatas Sabah pada 11 Februari 20113.

Yang pasti kapal perang tersebut sengaja belayar keluar dari laluan asalnya dan agak pelik kenapa kapal secanggih itu boleh tersasar dan gagal mengenal pasti kawasan terumbu karang dikawasan Tubbataha Reef.

Pihak Tubbataha Reef Marine Ranger telah beberapa kali memberi amaran kepada komander USS Guardian supaya jangan menghampiri kawasan terumbu karang tersebut. Tetapi bagaikan dirancang USS Guardian tetap meneruskan perjalanannya dan enggan berhenti. Timbalan Pengerusi WWF-Filipina ,Jose Ma.Lorenzo Tan berasa hairan dan tidak percaya kenapa USS Guardian dengan sengaja menghampiri kawasan terumbu karang tersebut.

Berdasarkan risikan Filipina,kapal perang tersebut telah melakukan satu operasi rahsia dan kehadiran mereka langsung tidak dimaklumkan kepada pihak berkuasa Filipina USS Guardian mendakwa kapal mereka tersangkut dikawasan terumbu tersebut,ketika itu apabila pengawal marin Filipina cuba menghampiri kapal tersebut mereka diberi amaran dan USS Guardian bersedia untuk menembak pihak marin Filipina
Menjadi tanda tanya kapal perang tersebut telah dimusnahkan dan segala peralatannya diangkut secara tergesa gesa. Dalam sejarah Amerika inilah kali pertama kapal perang mereka dimusnahkan dalam keadaan aman bukan dimedan perang.

Berdasarkan maklumat risikan dari Filipina, terdapat banyak kegiatan dilakukan dengan alasan mengadakan operasi menyelamat dan memunggah barang barang.Tetapi aktiviti mereka dibuat secara rahsia. Yang menghairankan pihak keselamatan Filipina kenapa anak kapal USS Guardian tidak dihantar ke Filipina kerana lokasinya paling hampir sebaliknya anak anak kapal USS Guardian terus dihantar ke Jepun.

Selepas kejadian memindahkan anak kapal selesai, Sultan Bantilan Muhammad Muizzudin II pemimpin dari gerakan Kesultanan Sulu Darul Islam (SSDI) yang menentang serangan keatas Sabah mendedahkan ada pihak yang lebih besar dibelakang Jamalul Kiram III. Menurutnya terdapat kehadiran sekumpulan lelaki berkulit putih didalam kumpulan bersenjata Kiram sebelum mereka menyusup masuk ke Sabah.

Penglibatan Anwar,Tian Chua dan Sivarasa makin hari makin terdedah,penafian dan diversi isu digarap dan dilemparkan seluas mungkin. Matlamat Anwar hanya mahu mengkambing hitamkan pengganas Sulu semata mata mahu membuktikan bahawa negara tidak selamat dibawah pemerintahan BN.

Terkini wikileaks mendedahkan bahawa Nur Misuari telah merancang untuk menyerang Sabah seawal 2007,setelah mendapat bantahan daripada pentadbiran Tun Abdullah Badawi pada ketika itu,Nur Misuari telah membatalkan hasrat beliau untuk menyerang Sabah.

Maklumat yang didedahkan oleh wikileaks juga menyatakan Anwar mempunyai hubungan yang rapat dengan Nur Misuari.Malah turut mendedahkan Anwar beberapa kali mengadakan pertemuan dengan Nur Misuari.

*Sabah mempunyai simpanan minyak dan gas yang menyamai Kuwait sebuah negara teluk. Dianggarkan pada tahun 2011 Sabah mempunyai simpanan minyak sebanyak 1.5 billion tong dan simpanan gas sebanyak 11-trillion kaki padu, dengan dua telaga minyak yang baru dijumpai diperairannya. Buat masa ini Sabah mempunyai 15 buah telaga minyak yang menjana 192,000 tong sehari bersamaan RM53 juta sehari.


ps: macam biasalah, pekakas anwarisme akan cakap.. kalau betul apa lagi tangkaplah orang tu.. setakat cerita fitnah gini nak bagi orang percaya!!!  kata aku pula.. lek lu kasi dulu bukti-bukti yang boleh si demn shit tu jadi tak keruan... bila jadi tak keruan dan kepanasan macam ulat taik... baru la best.. hehe.. kang tak pasal-pasal ayat keluar ... u ulang i saman.. hehe..

ramai dikalangan pekakas pr dah tension dengan khalid ismath!!!

hehe.. mana tak tensen pelakas pr. mana tak stress.. dah-dah si hantu ni pi keluar stament bhagal gini time-time tengah hot cerita pasal bapa saiful tu.. hehe.. maksudnya kesimpulan apa yang khalid ismath ini juangkan tak kisah lah kalau gay ke lesbian ke.. atau dia bap p  ok.. ke.. jadi menteri dalam kabinet? tu dia.. hahaha...

yes yes yes.. apa kata anda wahai pekakas pr.. ai takkan setuju kot.. pas takkan setuju kot.. huish.. simpang... haha..


kira ayat-ayat gini nak tarik perhatian mr anuar ibrahim sebenarnya, supaya dia pun boleh jadi pak menteri kalau pakatan rakyat memerintah nanti.. jadi timbalan menteri pun jadi lah.. kah kah kah..

nikmat sungguh.. huh.. sikit lagi sikit lagi... hehehe..

ps: semua kerana putrajaya.. hahaha.. ai macam-macam..

utusan takkan berani pamerkan gambar ini!!! tahniah pekakas pr!!!

aku rasa, jangan kata utusan, harakah dan keadilan daily pun takkan nak siarkan gambar gempak ni.. gile beb.. dikatakan konvensyen pakatan rakyat terakhir di pulau pinang yang berlangsung baru-baru ini membuktikan mereka boleh menawan putrajaya... kenapa tak percaya ke?? hehe

 bravo pakatan rakyat bravo.. bn sudah goyang tau... hehe.. agak-agak siapa yang goyang? hehe

perghhhhhhhhh ramai gilos.. kerusi.. pelik? aku lagi pelik.. menjadi persoalan ni.. majlis lum start?, atau saja gambar ini diedit?? keh keh keh keh

Konvensyen Pakatan P. Pinang hambar
GEORGETOWN: Konvensyen Pakatan Rakyat (PR) Pulau Pinang yang diadakan di Komtar hari ini dilihat agak suram berikutan ramai ahli yang hadir 'lenyap'.

Konvensyen yang dihadiri pemimpin tertinggi PR termasuk Ketua Pembangkang, Datuk Seri AnwarIbrahim itu diserikan dengan ucapan aluan serta ulasan manifesto PR yang diumumkan baru-baru ini.

Antara pemimpin tertinggi yang hadir, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Salleh Man Mat Aji dan Ketua PKR negeri,Datuk Mansor Othman.

Pada mulanya kira-kira 300 hadirin yang hadir namun dilihat meninggalkan dewan dalam beberapa jam.

klik my massa

ps: sembang berapi bakal pm kita sah akan jadi pm lepas pru nanti??? apakah ini jawapan dia.. kah kah kah kah kah kah.. dan aku ambil pengkomen dari blog my massa memang cukup sadis tersiratnya.. hehe... komen ini khas untuk pekakas pr yang taksub... hihihi

apabila terjatuh ke dalam sungai bersama motorsikal, bila ditanya "kenapa terjatuh?" mereka akan menjawab "bukan terjatuh, tapi kami nak basuh motor dalam sungai".

KAH KAH KAH KAH.. FAHAM TAK MAKSUDNYA... ANDA SENDIRI FAHAM ANDA SENDIRI GELAK JE LAH..

KAH KAH KAH KAH KAH... 

edisi berani sahut cabaran!! KALAU BERANILAH SI BAPA SAIFUL DAN ANWAR IBRAHIM SAHUT CABARAN INI!! kalau berani lah ye!!!

nah.. sekali satu persoalan paling gempak di buat oleh facebooker bn... dan aku rasa takkan berani punya dijawab dengan ilmiah oleh pekakas dap dan sekutu penganut anwarisme serta totok pas... kalau betul berani lah.. setakat jadi hamlau buat  fitnah anak haram jadah mana pun boleh... soalannya ada berani ke???


itu yang aku pernah kata, kalau kebenaran.. kita jangan takut nak memperjuangkannya.. jangan gentar dalam memperakuinya.. pekakas pr semuanya nak cerita fakta tak berapa kuat.. tapi melibatkan hal ini mereka kasi senyap..

PERSOALANNYA ADA BERANI KER???hehe...

lagi bukti-bukti bakal pm kita jumpa misuari!!! ait edit lagi ker??

huish.. ni mesti konspirasi umno nak jatuhkan kehenseman si anugerah Tuhan tu.. sebelum ni gambar dia dengan misuari tersebar.. dia senyap mentikus je tak mau jawab... dan lepas tu perisikan filipina mengaitkan diri dia.. tetapi dia diam.. dan mentikus buat muka kering... lepas tu utusan dan tv3 pun ambil sumber dari media filipina dan unit risikan yang membongkarkan hal dialah..... wahhh... dengan tetiba.. mr anugerah Tuhan terus jadi harimau luka...

DIA BUAT SIDANG MEDIA DAN SAMAN UTUSAN DAN TV3 RM100 JUTA... kaya kaya... tapi bila wartawan tanya kenapa..... sebenarnya tak habis pun lagi soalan si wartawan tu tanya!!!... terus dia bersuara dengan muka angkuh gila.. U TANYA SOALAN I SAMAN.... perghhhhh gempak.. hebat demokrasi cara dia.. hahaha..

tapi menjadi persoalan juga.. sebelum kejadian krisis di lahad datu.. dia nyanyi lagu sabah yang hilang... bukan sekali dia nyanyi.. lebih sekali beb dia nyanyi lagu yang dicipta sendiri liriknya... ada maksud??? ada tersirat??? ramai dok perbahaskan... tapi dia senyap.. stay safe... hehe.. sepatutnya kita rakyat malaysia berhak bertanya.. atas kapasiti apa dia dok pi jumpa misuari tu.. atas dasar apa dia pi jumpa... kerana apa??? atas sebab apa dia bukan main syok dok nyanyi sabah yang hilang???

dan gambar terbaru dia dengan misuari... jangan salahkan umno ye.. salahkan tuan punya badanlah.. tak reti sorok pekung.. hehe... dan macam biasa korang jangan risau.. pekakas dia.. tetap dengan pendirian yang gambar anuar dengan misuari tu adalah taktik umno nak rosakkan reputasi anuar ibrahim katanya.. hehe.. umno lagi... cari alasan lain boleh???


ps: macam biasa beb... zip mulut.. dan tiada satupun komen dari pas dalam mempertikaikan hal ini.. biasalah, matlamat ke putrajaya ma!!!!.. kerusi empuk putrajaya kawe nok rase jugok.. kawe nok gak rase ada pejabak sendiri kat putrajaya.. kata pemimpin yang ngidamkan putrajaya tu.. alah... hehehe..

Azmin kata dia yakin audio itu rakaman sahih, anggap itu pengkhianat terbesar Anwar

 Mohamed Azmin Ali yakin audio yang dikatakan perbualan antara Presiden PKR Anwar Ibrahim dan presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi merupakan...