Isnin, 18 Mac 2013

antara video lambung bayi dan video lgbt makhluk tu!!

baru-baru ni kita dikejutkan dengan video amah dok lambung bayi, dirakam oleh cctv rumah majikan dia.. dan kalau ikut muka dia tak delah nampak mana pun.. tapi video tu memang bagi rakyat malaysia angin satu badan dengan amah tu.. dan sekarang amah tu dah di hukum... katanya kena check kot-kot ada masalah mental.. oo ada sot wayer rupanya... hehe


dan selang 2 hari lepas.. gempar ada satu blog menyebarkan gambar yang agak geli haram jat.. hubungan sejenis..gila babi.. dan dikaitkan dengan makhluk sorang tu.. dan paling trill memang betul-betul iras muka dia... eee yarkk... video dia pun ada ooo. geli siol.... haha

namun apakan daya.. hehe.. walau ia berkaitan moral.. pekakas dia takkan benarkan orang percaya itu adalah dia.. maka dengan gempaknya mereka mencari helah katanya rambut tak sama, perut tak buncit, kepala tak sama.. gambar hitam putih.. hehe.. punya gempak penafian... dan paling trill harakahdaily dengan bangga terang-terang sebut nama makhluk tu... hahaha...


keputusannya... fitnah atau tidak.. siapa pulak nak berlakon jadi macam dia da, kalau betul orang nak menyamar atau make up muka dia.. aje giler nak berlakon jadi gay da... eee yark wei.. hahaha..

ini lah hebatnya bila jadi seorang bergelar anugerah Tuhan.. dari china doll ke bau ketiak doll sampai orang tengok geli gleman.. dan dalam hati akan bertanya apa gila aku nak angkat manusia ini menjadi ketua negara... kalau betullah.. maka bersorak gembiralah makhluk depan belakang belasah.. bergembiralah manusia yang anggap agama kena semua sama.. maka gembiralah manusia yang kalimah Allah boleh digunakan dalam bible berbahasa melayu.. rosak, rosak malaysia weh...

ps: katanya ideologi pemahaman pas... lantak pilah apa jadi pun, yang penting umno kena jatuhkan dulu.. sebab umno jatuh kita boleh buat apa saja.. hehe.. wah wah.. kalau pas pun selamba badak dok kata macam tu, nampak sangat niat mereka takkan kisah jadi apa kat umat Islam di Malaysia ini.. kau susah ke, kau nak jadi apa ke.. kau nak murtad ke, kau nak jadi liberal ke.. pi lantakkan.. janji runtuhnya umno kita semua bergembira... gila haram perangai dajjal..

ai betul punya up nampak atuk nik aziz harakahdaily ni... hehe..

makan laksa sambil bersila pun menjadi tajuk berita sensasi yang dikatakan ramai giler orang klik.. haha.. femes atuk ku sorang ni ek.. erm.. nampaknya ada chan le lagi ni jadi mb yang tido je kejenya... memang betul leh jadi ikon.. hehe.

agaknya editor harakahdaily nakkan gaji dia dinaikkan kot.. tu pasal kena la up sikit atuk nik aziz, tak pun berita sensasi dah kongsoi.. almaklumlah sekarang ni modal panas dah semakin kurang, nak cari berita fitnah pun dah tak meletup macam dulu... mana tak stress.. kira up gambar atuk pun ok lah...


ps: dah takde dah ke pemimpin berwibawa dalam pas ek.. harapkan atuk je sampai sakit-sakit orang tua tu ye.. hehe.. udah-udah le tu, apa kata syorkan dia bersara je.. lagi bagus... ni mau masa berkempen ni gambar atuk menangis, gambar atuk solat sorang-sorang dijadikan modal le tu nanti.. alahai...

nampak gayanya bn kena post mortem ni.. himpunan gelombang biru hanya mampu kumpul 500 orang je :(

camne nak ku kobarkan.. sebab dah dekat pilihanraya gini pun himpunan yang patut membanggakan bn setakat bagi para pekakas pr gembira tak terkawal bila dapat tau hal ni beb.. ades. mana aku nak letak muka ni.. aduhai.. huk huk... wah nampaknya pekakas dap ada yang sampai melompat riang ni.. ye la ye la.. tau la.. pakatan kan hebat..:(

adus adus.. camne ni.. tapi tu lah ni gambar hiasan je.. yang betulnya gambar tu kat bawah.. haha

saja nak bagi panas.. almaklumlah, bila post cerita benar dari bn tak de siapa nak klik.. so troll je lah ubatnya... hahaha.. jangan mara aaa...

hehe.. nampak gayanya kata-kata busuk mengatakan sokongan rakyat terhadap barisan nasional di wilayah perseketuan semakin berkurangan amat meleset sekali.. dan paling menyakitkan hati para pekakas pr, lokasinya di bandar tun razak.. kononnya seluruh wilayah perseketuan adalah tempat jajahan pr.. ohh yeke? hehe. dan paling sadis.. mereka mengatakan mereka akan menang bersih semua kerusia yang akan dipertandingkan di semua kawasan kl.. ek eleh.. kalau cakap guna iq boleh la kita dengar, ini cakap sebab nak coverline.. coverline keadaan parti pas, pkr dan dap yang nak rebut kerusi.. yang nak tunjuk siapa tanding banyak kerusi... keke...

biarlah gambar berbicara...


"Bagi rakyat Malaysia yang sudah tahu kepentingan keamanan, keselamatan dan perpaduan, bukti telah ditunjukkan Barisan Nasional (BN). Hanya BN yang mampu teruskan perjuangan bantu rakyat menjadi negara maju pada tahun 2020," - Tan Sri Muhyiddin Yassin




ps: kita pastikan barisan nasional menang 2/3 di pru13 nanti.. kita kuatkan barisan kita, kita serang habis-habisan kejahatan pakatan, rakyat akan bersama barisan nasional..

sumber klik sini

penyokong lgbt mengamuk dengan zul nordin di pulau pinang!!! ganas, ganas!!

hehe, bila terdesak, penyokong lgbt yang sanggup lakukan apa saja, mereka tak peduli, lgbt adalah pilihan mereka dan mereka akan lakukan apa saja demi menggagalkan sesiapa yang nak mengahalang negara ini dari memiliki seorang ketua negara yang lgbt, cayalah melayu boddo.. hahaha... kerana lgbt anda sanggup rempuh majlis orang dan tunjuk samseng style lgbt yang rakus...


Polis menahan seorang lelaku kerana cuba mencetuskan provokasi bagi menganggu majlis ceramah "Di Sebalik Lahad Datu dan Kalimah Allah" yang diadakan di dewan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Guar Perahu, Penanti dekat sini malam tadi.

Lelaki terbabit yang hadir bersama sekumpulan lebih 60 lelaki dan wanita dipercayai penyokong parti pakatan pembangkang untuk mengganggu majlis itu sejak 9 malam, ditahan untuk siasatan lanjut.

Pada mulanya kumpulan tersebut berkumpul di luar pagar sekolah itu bagi menggagalkan ceramah yang dihadiri oleh Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin dan Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md. Arip.

Bagaimanapun kumpulan tersebut bertindak agresif dengan merempuh masuk ke kawasan sekolah dan bertindak membaling telur dan terhadap orang ramai yang menghadiri majlis itu selain melemparkan kata-kata provokasi bertujuan menghentikan ceramah tersebut.

Tindakan penyokong pembangkang itu sedikit pun tidak mematahkan semangat kedua-dua penceramah tersebut yang menjawab fitnah yang dilemparkan oleh pembangkang terhadap kerajaan berhubung insiden Lahad Datu dan isu kalimah Allah.

Zulkifli dalam ceramah itu berkata, beliau tidak gentar untuk berhadapan dengan penyokong pembangkang kerana apa yang dilakukan itu adalah untuk mempertahankan agama, bangsa dan tanah air daripada menjadi mangsa kerakusan pihak-pihak tertentu.

"Saya akan terus berceramah dan tidak gentar dengan apa saja demi agama Allah," katanya.

Beliau juga menggesa pengundi khususnya di Permatang Pauh agar menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana pemimpin itu sanggup melakukan apa sahaja termasuk menyokong penggunaan kalimah Allah oleh agama lain semata-mata mahu memenuhi cita-cita politiknya. - UTUSAN

ps: nampaknya keadaan yang semakin panas dan rakus, bila sebut rakus semua tu akan ada bila anda terus menerus menjadi pekakas pkr.. ee yarkkk...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...