Selasa, 19 Mac 2013

bila saman di lawan dengan kebenaran!! agak-agak sekarang siapa yang goyang????

respek dengan papagomo.. walau anuar ibrahim dah failkan saman kepada papagomo sebanyak RM100 juta, bukan main seronok para pekakas pkr beb, melompat riang pekakas pas juga, mereka siap kata gasak la kau gomo, sampai muflislah kau, mesti gomo tengah goyang.. tengah sorokkan diri.. itu dari ayat-ayat pekakas yang sememangnya suka kalau cerita saman menyaman ni...

tapi tanpa diduga, ingatkan gomo minta maaf sebab serender.. sekali.. this is war time.. haha.. terbaik la bro.. keke.. terkedu juga rasanya si mr mansuh tu.. mau dia juga goyang kura-kura aku rasa time ni.. nak luah mati anak tak diluah mati bapak... adeh!!!

ADAKAH FIGHT FIRE WITH FIRE SEMAKIN GEMPAK....


ayat-ayat sadis dari gomo

Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.

baca seterusnya lah ye.. panas panas

mahfuz omar sound ds najib la... gile gempak!!! hehe

nampaknya bersuara dengan gempak siut mahfuz omar.. kira dashyat la dia sound tepet kat ds najib sebagai gagal kerana isu lahad datu... erk... apa betul mahfuz omar ni cakap ikut sedap rasa atau sedap hati atau sedap ramuan herba... hahaha macam dia ada tolong selesaikan ke apa terjadi dekat lahad datu tu...

komplen komplen komplen...


TALK TALK TALK... itu lah je mampu pemimpin pembangkang, muka tak seko pun nampak kat lahad datu tu.. hehe.. tolong sama-sama selesai tak nak pulak.. KOMPLEN KOMPLEN KOMPLEN... itu je lah yang termampu.. dah pesen diaorang sejak azali lagi kan.. hehe oit mr mahfuz.. daku masih teringat lagi ayat-ayat best dari mu mahfuz... hahaha... 



ejaan pun salah, nak kritik ds najib gagal... wakakaka... aku pun pening lah pesen pemimpin KOMPLEN KOMPLEN NI.. hehe.. kadang-kadang kelakar sebab kalau dia komplen, dia pun ada sekali buat kerja tak pe... ini alahai.. keh keh keh

kau buka mulut lagi... kenapa??????

ps: tu lah aku nak bagi tau.. TALK TALK TALK... talk only, membantu dalam menyelesaikan?????? pooodah chait..

UNCENSORED VIDEO YANG BUATKAN RAMAI BINGUNG!!!!

kadang-kadang ada hikmah juga bila ds najib tak bubar parlimen awal-awal.. sebab apa.. hehe.. sebab kita nak tengok kualiti dulu dari bakal pm kita beb.. kalau bakal pm kita jawab soalan pun macam cepat beno kantoinya.... alamatnya tumpo kata orang perak..


Anwar juga menyatakan ini dalam jawapannya: "Whether a person (is) a bisexual or homosexual, personally it's a..personal matter.." (Tak kira seseorang itu sama ada biseksual mahupun homoseksual, itu adalah perkara peribadi) 

untuk cerita selanjutnya klik sini klik sini

aku percaya, Allah tengah menguji kita semua, dan kita diberi otak yang waras supaya menilai apa benar pilihan kita nanti.. Allah lindungi kita semua dari perihal manusia yang tinggi cita-citanya... alangkah malangnya kita bila kita biarkan otak kita bergabung dengan lutut.. jadilah lebai malang...

nilaikan dengan mata hati..


ps: ai dunia nak terbalik... dunia yang semakin tua, macam-macam ragam manusia yang sanggup lakukan apa saja demi cita-cita songsang....

WTF, KORANG NAK KATA APA BEB??? GILA!!!

APALAH NAK JADI NI?? UISH, BETULLAH KATA USTAZ, bila manusia menjadi buta, maka apa saja yang mengenyangkan mereka, mereka akan ambil... dan apa yang merugikan mereka mereka akan tolak.. adus.. aku risau kalau kita semua tak sedar dan tak hairan dengan azab Allah, maka kita semua nanti terimalah keadaan dimana bala datang untuk kita semua rasai... kalau golongan dia saja kena tak pe.. ni masalahnya dengan kita-kita beb!!!

sumber gambar: fb anti pakatan rakyat

ps: adakah anda rela beb?? uish simpang....

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...