Khamis, 21 Mac 2013

penyakit ini susah diubati kecuali dengan izin Allah!!

PENYAKIT APA BEB??

ni zomba ke zombie..

penyakit ni sedang menular dan sangat bahaya kerana bila dah berjangkit ia payah nak elok dan susah nak diubati... ada yang dah elok dan ada yang payah nak elok.. sebab penyakit ini hanya mengawal otak/minda.. bila otak dah dijangkiti.. maka ia akan berlarutan sampai ke anak cucu... phewww sangat bahaya beb....

menurut kajian yang dilakukan.. penyakit ini semakin kerap menyerang orang yang hanya suka dengar perkara negatif... erk.. ni dah kira lain macam penyakit ni.. dikatakan juga penyakit ini berjangkit-jangkit selepas pru12 yang berlaku pada tahun 2008...


APA PENYAKIT TU...? PENYAKIT TU DINAMAKAN PENYAKIT TULI.. bila ia merebak.. susah nak diubati.. sebab sintomnya.. kalau biasa dengan pesakit ini, pesakit akan kata, pegi mati umno.. najib altantuya.. rosmah rambut gerbang.. ahh umno rasuah, umno kroni.. umno pot pet pot pet.. semua yang terpacul dari mulut pesakit adalah perkataan umno, najib dan rosmah... erm.. rasanya penyakit ni ada si tukang sebarkannya...yang si pembawa penyakit ini (ketua dia) sekarang dah semakin kronik sintomnya... sebab penyebar virus pembawa penyakit yang semakin ekstreme dengan perwatakan pelik kerana amat suka kepada jantina sejenis dan tak sejenis... ades.. bila ia merebak.. maka segerombolan pesakit yang berjangkit akan mengalami keadaan yang kronik paling teratas... otak rosak!!!! low iq!!!

pesan untuk semua.. kalau sayangkan diri sendiri.. baik jauhkan diri dengan aktiviti bersama pesakit-pesakit ini.. erm kalau tidak... sintomnya macam aku cakap tadilah... sama je.. asik sebut umno, rosmah dan najib, hanya Allah sahaja yang mampu memulihkannya... katanya si penyebar virus penyakit tu nak jadi ketua negara... sebab dia yakin dah tiada vaksin yang mampu melawan penyakit yang dia bawa.... erm.. tu dia.. punya dashyat virus si penyebar penyakit ni ek!!!... ramai beb yang rosak otak dah sekarang ni... alahai apa nak jadi... pui...

ps: kesimpulannya... kebenaran tidak mampu memberi apa-apa sinar kepada mereka, jadilah mereka golongan yang buta, bisu, tuli dan pekak.. apalah nak jadi dengan malaysiaku... huhu..

lawak di petang hari... hahaha..

malaysia semakin kalut kerana diberitakan blog papagomo dah keluarkan season 1 untuk kita sebagai insan normal melihat dan pikior lah sendiri... muka macam dia, suara macam dia... tapi macam biasa mecei-mecei yang sokong lgbt standart le.. ahh mana ada.. ini konspirasi umno.. hehe.. bila hati dah dibutakan.. maka ubatnya kena bagi tempeleng tanpa sedar yang aku rasa sangat berkesan, biarkan pekakas dengan dunianya.. mecei dah terkena dah tempeleng halus dari gomo.. so biarkan.. haha

walau apapun, meh layan lawak ni.. ni aku ambil dari fb ips.. macam haram lawak... hahahaha..


ps: kelanthoian bila bergabung dengan kebebalan maka wujudlah segerombolan manusia yang takkan terima kebenaran yang banyak tak terkira... biarkan... diterbalik Malaysia nanti, sama-sama lah kita rasa ye!!!... bukan apa, bukan niat aku nak cerita cam hampeh.. kebenaran apa lagi yang nak... erm.. aku pun tak pasti.. spisis macam ni wujud setelah pakatan pembangkang jadi berlagak sebab dapat 5 negeri mereka menang masa pru12 dulu.. kalau dah dasar mecei dan pekakas tunjuk lah apapun.. apa ingat diaorang nak heran ke beb...

ni kira kena sokong ke atau wajib tentang habis-habisan???

menjadi persoalan bukan aku, malah anda juga.. betul tak?? 


aku pun pening, atas kapasiti apa ek pas langsung tak buka mulut pasal hal mr mansuh aka bakal perdana menteri ke-7 yang nampak gayanya memang seorang pengamal laga pedang... normal+tak normal... dan aku juga menjadi tanda tanya, bila dalam ceramah pakatan rakyat sekarang ni pun, pas dah macam syok sendiri bersembang kata akan menaikkan syiar Islam katanya... atas dasar apa pas kata mereka memang memperjuangkan Islam?


kerana
1. serbannya ka
2. kopiahnya ka
3. ilmunya ka
4. poyonya ka

ramai juga dikalangan ilmuan agama dah tak gemar cara pas berpolitik sekarang ni beb.. dalam jemaah pas kalau bersembang nak tegakkan negara Islam.. mereka lah jaguh... merekalah paling teratas pot pet pot pet..

atas dasar politk semua boleh aja beb

tapi bukan sedikit Allah memberi satu persatu kebenaran, dan kebenaran itu pas kata hanyalah ciptaan umno dan bukan dari Allah... aduhai.. betullah kata zul nordin.. mereka sama je macam kita bersolat dalam surau, masjid, beribadat kepada Allah, tetapi bila diluar mereka tak peduli bila kalimah Allah di guna pakai oleh orang kristian.. atas dasar politik.. mereka melacurkan kalimah Allah kerana kuasa... dan paling pelik orang yang kata setuju tu, sampai sekarang senyap dan tutup buku, kenapa? sebab apa? kes terpencil? masa buat sidang media dengan lantang kata, orang bukan Islam memang boleh guna kalimah Allah.. Subhanallah.. rosak!! rosak!! bila mana kuasa dah menjadi idaman kalbu dari akidah!!! maka semua boleh aja.. "the idiot are taking over"


ps: senang je nak faham, apa betul pas tu dominan dalam pakatan rakyat? berapa kerusi bertanding? mana perjuangan negara Islam dalam menifesto pakatan rakyat yang terbaru?..kalau tengok buku menifesto terbaru, siap ada logo salib lagi.. apa semua pemimpin pas tak sedar permainan kafir yang nak angkat negara ini menjadi negara bebas? apa pas tak sedar yang mereka memang hanya menjadi anjing menyalak bukit bila Islam diusik... jangan tipu la kata anda memperjuangkan Islam, tetapi di selangor pusat pelacuran dan rumah urut bersepah bak cendawan... zip mulut kan... memalukan huh!!! bukan buat ceramah ajak ustaz azhar idruz, ramai orang hadir!!! tetapi realitinya hal maksiat dan keadaan Islam dan melayu tergugat.. semua mentikus...

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...