Jumaat, 22 Mac 2013

demo anti dap!! uish mana boleh!! tak logik!!

erm orang melayu yang jadi pekakas dap lagi ramai.. hehe hidup dap..!!!

sekurang-kurangnya ada juga orang cina yang berani nak theww sama lim guan eng.. anggapan pekakas pr, tetap sama orang melayu, cina dan india tetap akan bersama pakatan rakyat kerana menganggap mereka telus..

TELUS?? APA BETUL KE AKU DENGAR YANG PAKATAN TELUS DAN URUS TADBIR NEGERI DENGAN BAIK??? betul ke.. haha.. 

demo dari ngo cina yang tak puas hati dengan dap.. di pulau pinang..

ps: sebenarnya silent voter yang dah menyirap dengan pakatan rakyat dah berdentum tunggu masa je masa pru ni.. sejak pakatan rakyat ni memerintah.. banyak betul skandal nya.. banyak pulak cengkadaknya.. angkuh pulak tu.. dari ke pemimpin, sampai ke penyokong semua tahap angkuh dia macam 28 juta rakyat malaysia ni kompem undi pakatan... ek ala... hehe..

wahh takut nya i!! u takut tak? aww


Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat Dr Hatta Ramli menjangkakan sembilan negeri akan jatuh kepada Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

Persoalannya negeri mana yang dimaksudkan oleh Dr Hatta tersebut? Untuk rekod Sarawak tidak akan ada Pilihanraya peringkat negeri kerana Pilihanraya Negeri Sarawak baru sahaja diadakan tahun lalu.

Jadi 12 negeri sahaja yang akan mengadakan pilihanraya negeri pada PRU 13 nanti iaitu Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan dan Sabah. Jadi 9 negeri yang dimaksudkan oleh Dr Hatta akan datang dari 12 negeri ini.

Pada congakan pemerhati politik negeri-negeri tersebut ialah Kelantan, Pulau Pinang, Selangor, Kedah, Perak, Negeri Sembilan, Terengganu, Sabah dan Melaka. Manakala di Pahang dan Perlis BN hanya memenangi dengan majoriti kecil kurang dari 2/3.

Andaian ini dibuat berdasarkan kepada situasi terkini politik semasa yang memperlihatkan rakyat semakin berani menunjukkan sikap dan kecenderungan politik masing-masing.

ps: eeeeeeeeeeee takutnya iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... awwwwwwww....

walau terang-terang ditunjukkan kebenaran!!! ini tetap fitnah dari umno-kata pekakas pr!!!

walau hal ini bukan dari umno sendiri, umno tak suruh pun yang orang hebat aka anugerah Tuhan tu sesuka hati dok lawan pedang sama pedang.. umno juga tak suruh pengikut dia yang sesukahati terus setuju dia ni makhluk yang macamana...

adakah ini salah umno?



ni pun antara hint-hint yang kita ketahui sah pengikut dia sendiri pun tau dia ini spisis yang macamana.. dan pembongkaran dari papagomo berkenaan habit si ketua hebat ini membuka mata rakyat malaysia yang cerdik..itu yang cerdik, kalau yang tak berapa cerdik? erm tu yang menjadi persoalan tu beb!!

kalau pejuang parti bulan yang kata nak memperjuangkan Islam.. apakah ini tidak memberi apa-apa sinar kebenaran kepada mereka???? erk.. kebenaran yang macamana agaknya golongan parti bulan nakkan sebenarnya... tetap nekad akan mengangkat si ketua hebat ini menjadi pm??? uit.. takkanlah kerana dendam politik dengan umno dan rasa dah tak peduli apa pun.. perkara ini menjadi remeh, takkanlah kerana kerusi empuk putrajaya, masing-masing yang menjadi jaguh kampung tetap dengan pendirian... ahh ini semua mainan umno.. alangkah malangnya menjadi pak lebai yang konon ilmunya tinggi tetapi bodoh dalam menerima kebenaran... alahai dunia, dunia...

perhimpunan pas di kota bharu semalam.. penuh stadium.. baguslah.. tetapi

perhimpunan yang kumpulkan ramai penyokong cerdik pandai berkenaan Islam.. takkan lah tak sedar langsung dan anggap ahhh ini mainan umno... apa minda semua ini dah dirosakkan oleh syaitan? entahlah.. biarlah masa menentukannya.. kerana kuasa, konon nak tegakkan Islam tetapi rela bersama-sama pemimpin yang rosak akhlaknya.. apa nak jadi dengan orang Islam sekarang ek???? semua kerana umno?? uish.. sampai taik dan makanan pun dah tak boleh beza ke... alahai.. rosak!! rosak!!

ps: buat apa ramai tetapi tak cerdik, buat apa kuat ceramah tetapi boddo.. buat apa kuat mengampu tetapi bacul, buat apa kuat maki tetapi telur dah dikemam oleh dajjal... ceh.. memalukan umat!! sorry ye kalau terkasar bahasa, sebab cakap lembut-lembut payah orang nak terima.. 

gempar!! ceramah nizar mengumpul hampir 10k di tanjung sepat!!

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ceramah yang boleh bikin bn jadi pening ni, sampai 10k orang datang, bukan main hebat nizar sekarang.. hehe.. ni belum lagi dia anjurkan ceramah dekat stadium, mau full pack rasanya... kagum mr anuar ibrahim nanti.. tepuk tangan lim kit siang, senyum lebar hadi awang... hehe

wah ramainya... tapi apakan daya, ini adalah gambar hiasan..

gambar yang 10k tu kat bawah ni ha.. punya terer siut nizar lambai.. hehehe.. 


ps: kata pakatan rakyat memang menjadi pilihan semua orang sekarang, melihat situasi ini... hehehe... erm harap ustaz azhar idrus je la yang mampu untuk tarik croud beribu-ribu orang.. hehe.. ke cane..

kan aku dah kata!! penyakit kronik ni hanya ada dekat pekakas pr sahaja!!!

erm, ohh lupa, bukti besi.. hehe.. kalau lukisan atau dokumen mungkin golongan pekakas otak kat lutut akan percaya.. hehe, bukti besi ni walau ada warna.. dan terang-terang muka sipelaku.. haha.. geng-geng gini tetap akan nafikan.. sebab apa agaknya...

1. kurang kasih sayang..
2. tuli
3. mungkin stress
4. dalam hati kata ya.. luaran terpaksa kata no.. hehe
5. situasi yang hanya berlaku dalam jemaah pakatan rakyat sahaja... hihihi

ni aku ada terbaca blog pakatan rakyat.. hehehe aku jadi pelik... fitnah? hehe..


fitnah yang macamana agaknya mereka dok katakan ek.. mukanya ka, suaranya ka, percakapannya ka.. atau rakaman berwarna ka.. haha.. ai macam-macam pesen dah geng-geng pekakaisme sekarang ni bro.. semua kena cover up baik punya tuan dia ooo, kalau tak gaji tak dapat.. kih kih kih... jangan mara aaa..


kejadahnya otak korang ni????? 

ps: bila betulnya kalau katalah video tu orang bn yang punya, kan kan.. kekekekeke.. tapi apakan daya.. sekali semua dari pakatan rakyat punya pemimpin yang buat onar.. keh keh.. 

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...