Sabtu, 23 Mac 2013

klon gay mr mansuh dah diketemui!! habislah bn!!..

macamana ni, papagomo pun tak tau lagi ni.. harap boleh beri pencerahan hal ni.. klon gay dalam video awal yang cium ketiak tu dah diketemui.. makin panas lah gamaknya.. makin seronoklah pekakas pr wei.. tak sampai seminggu dah terbukti ia memang klon.. aduhai... harap bertenang kepada geng-geng semua.. kita harap klon mr mansuh ini berbeza... harap gitulah...

aduhai.. camne ni..

serius kalau lihat gambar dibawah ini pesan kepada semua jangan lah berkata apa-apa.. nanti kelu.. bila kelu kang mau nya tak leh bercakap seminggu nak??

sila roll ke bawah
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
aaa nampak.. klon dah diketemui... kan sama tu.. oi.. sama kan... keh keh keh, rupanya pegang-pegang telor ni agak bahaya, virus tersebar luas, sampai rasaksa pun raba ultraman da.. muahahahahahahahahahaha

ps: kredit siapa yang buat gambar troll ni.. pecah perut aku do.. kah kah kah kah.... macam haram... ades ades.. sori ye pekakas.. i gurau kasar sikit.. aloh-aloh.. jangan la mara.. haha

kantoi lagi si rafizi ramli!! apa dia tak rasa kemaluan????

layakkah insan ini bergelar pemimpin, yang tugas dia hanya buat cerita propa??? ceciter ceciter..

apa dia dah siasat habis-habis ke siapa dia papagomo... atau dia kenal siapa papagomo... atau dia hanya kenal papahomo.. keh keh.. dei thambie.. anda telah memberi kemaluan yang teratas untuk pakatan rosak sekarang ni.. hahaha...


ce tengok tarikh lahir kedua-dua daftar pemilih ini.. hehe.. tu kira camne gamaknya... aduhai, kantoi berjela-jela gamaknya.. apa kebende la.. buat malu kaum saja lor.. kih kih...

bila menjadi pekakas, ia akan tetap pekakas.. bila mana orang panggil ia pekakas, ia akan tetap menjadi pekakas.. rafizi sebelum ni pun dah kantoi, konon nak back up tuan dia pasal video berwarna dari papagomo, tetapi apakan daya.. dia telah mengalami sintom cepat panik masa wartawan bertanya... kenapa tak saman sekali trio dato yang sebarkan video chinadoll dulu.. cecite.. cecite.. hahaha... berpusing-pusing kata-kata.. sampai semua nampak kantoinya.. hahahaha...

PKR IS DEATH!!! BYE BYE..

muahh.. bahagian saya tak de ke dato sri.. hehe (gambar hiasan)

ps: tagline hari ini, "I DATANG DARI SEGAMBUT TAU JUMPA U"... ee yarkkk.. hahaha

rafizi sila pakai topeng ye lepas ni!! nampak sangat kantoinya!! haha

ayat-ayat dari rafizi ramli yang nampak sangat kantoikan tuan mahadewa dia.. ait..

"Saya sudah melihat video itu, ianya spekulasi dan berniat jahat, dan tidak membuktikan seseorang itu bersalah. Ianya hanya satu andaian, beliau (Anwar Ibrahim) seorang yang mesra dan peramah dan semua orang boleh bercakap dengan beliau."

korang baca seterusnya kat sini ek

keh keh... pakar strategik yang selalu kantoi dalam apa hal yang dia nak up kan.. hahaha.. punyalah kelako.. apa rafizi rasa memang dalam video tu adalah anuar ibrahim.. hahaha..

WAHAI PEKAKAS PKR... ANDA CHECK MATE... hahahahahaha... lepas ni tak pasti version apa lah diaorang nak keluarkan semata-mata nak mempertahankan anuar ibrahim... memang papagomo dah bagi seluruh parti pkr goyang.. hahaha... siapa papagomo.. hanyalah blogger yang dah ketuk kepala si ketua penipu tu dengan bersahaja...

ps: sampai dah tak gentle main pukul-pukul. semalam katanya papagomo kena pukul.. ceh, yang ni lagi la nampak macam sah orang dalam video tu anuar ibrahim.. tak gitu.. hehehe..

ceramah anjuran bn, yang buatkan hati pekakas pas bergelora!! TUKAR!!!

kalau pas berbangga ajak pengikut tegarnya memenuhi stadium di kota bharu, tetapi realitinya orang kelantan faham apa terjadi disana.. sampai ustaz-ustaz pas dah buat kempen yang HARAM TUKAR KERAJAAN KELANTAN, ait haram, tetapi bila pas niatnya nak jatuhkan kerajaan Islam perseketuan.. tak pulak haram.. ek ek.. ooo gitu.. hehe

aku ada dengar juga, betul atau tidak itu tidak pasti, fan page ustaz azhar idruz, ustaz zahazan, ustaz zaharuddin akan mengembleng tenaga mereka untuk membantu pas..selepas parlimen dibubar, erm ok.. bagus.. tetapi aku respek la juga diaorang ni.. sanggup zip mulut kerana nak sangat pas jadi pemerintah bukan dominan dalam pakatan rakyat.. jadi penjilat aje.. oo hebat dakwah diaorang tutup cerita sebenar dalam pas dalam pakatan kan... ok.

bn tak perlu ada ustaz-ustaz plastik yang hanya pandai cerita salah orang saja!!!ceramah anjuran bn semakin hot.. kerana cukup ramai orang datang, rakyat kelantan sedar keadaan ini, kalau agama dipolitikkan, maka jadilah macam pas.. apa track record selama 23 tahun pun semua orang faham.. dan paling best.. pas tetap mengangkat anuar ibrahim sebagai orang yang akan dilantik sebagai pm (bukan hadi awang ke), kalau pakatan rakyat menanglah... psst.. apa pas tak sedar moral insan ni ke.. ades..

JADI INI KALILAH!!  KITA TUKAR KERAJAAN PAS YANG GADAIKAN TANAH KEPADA CINA DAP.. sangat sadis bila orang kelantan tak sedar penipuan pas..


ps: kerja kuat kerja kuat.. ingat bn, kerja kuat dan kuat... salute!!!

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...