Khamis, 28 Mac 2013

LAKONAN DARI PELAKON TERHANDAL !! KAU BOLEH KE DER!!


kalau nak berlakon berlakon betul-betul, dan strategi berlakon tu biar kasi trill dan kalau boleh orang tengok boleh jadi kesihan, jadi sedih dan terasa macam betullah dia ni teraniaya... ini lah dia dari seorang pelakon yang telah merancang dan mungkin perancangan ini sangat berjaya kerana orang melayu terutamanya cukup sensitip kalau hal emo-emo ni... dan bila perkara ini berlaku... maka juara lah si mangkuk ayun ni... demn shit....


ps: hal emosional memang mudah beb nak kawal keadaan, bila ini terjadi.. orang akan cepat salahkan kerajaan kerana bertindak kejam, kena ingat ye, masa perang nak jatuhkan gaddafi, ada satu video propaganda yang menyentap hati naluri rakyat dan bangkit... iaitu video seorang wanita diseksa oleh tentera libya... dan lepas gaddafi tumbang, wanita yang dalam video diseksa, malah dikatakan mati.. menerangkan video itu adalah propaganda sahaja... shit.. kita tengok.. betapa trillnya menipu dalam menumbangkan kerajaan... ITULAH STRATEGI PALING LICIK YANG mampu mengegarkan keadaan..

KONFLIK DUNIA ARAB DAN KAITANYA DENGAN "NEW WORLD ORDER"

kepada rakan-rakan.. keadaan di dunia akhir zaman ini kalau kita lihat konflik satu dunia ini berkaitan dengan satu pertubuhan yang semua tau... freemason / illuminati...


DAN FAHAMILAH, PERTUBUHAN DAN SEJARAH LAMPAU, SETIAP KONFLIK TELAH MEMAKAN NYAWA ORANG TAK BERDOSA BUKAN SEDIKIT... MALAH BERJUTA-JUTA... ini sekadar pengatahuan dan jangan pula anggap ia satu sumber sahih, cuma nakkan kita berfikir..

dari afterdark writers!!

MENJEJAKI AS-SUFYANI

Kata sepakat ramai di kalangan rakan-rakan saya adalah bahawa Sufyani sememangnya semakin menghampiri. Situasi di Syria semakin meruncing dengan beratus-ratus kematian berlaku ke atas penduduknya.

Sudah tentu kita berpendapat bahawa sesetengah (jika bukan kebanyakan) kematian mungkin dihantar oleh tangan-tangan pakar penembak tepat dan pembunuh Illuminati. Tetapi sekali lagi kelompok Illuminati, seperti biasa, hanya bertindak sebagai pencetus. Kebodohan umat Islam sendirilah yang secara keseluruhannya menyebabkan kita mahu berbunuhan antara satu sama lain disebabkan obsesi politik.

Jadi tidak hairanlah, ada sesetengah daripada kita yang melihat ke arah Syria dan cuba memikirkan yang dari arah manakah Sufyani mungkin muncul kelak. Pendapat saya juga ditanya berkenaan isu ini.

Justeru itu sejak permulaan 'revolusi' Timur Tengah 2011 (revolusi? hmmm..), Saya telah cuba menghubungi beberapa orang ahli (Watcher?) terdahulu dari Syria dalam usaha untuk mendapatkan gambaran jelas mengenai situasi di Syria, tetapi gagal kerana kesemua lima orang ahli daripada kumpulan Syria telah pergi AWOL sejak berlakunya anarki di Syria. Saya amat berharap agar mereka berjaya melepaskan diri daripada kegilaan yang kini tersebar di seluruh negeri ini yang paling malang ini.

Jadi, saya rasa seluruh Watcher Malaysia terpaksa menggunakan seadanya sedikit maklumat yang boleh kita akses dari bahagian di dunia itu. Saya berharap mana-mana rakyat Syria yang mungkin membaca tidak akan berasa marah dengan artikel ini. Saya akan mengakui terlebih dahulu bahawa kemungkinan berlakunya kesilapan boleh menjadi setinggi 80%. Oleh itu tiada siapa pun yang harus mempertimbangkan artikel ini dengan serius. Mari kita anggap keseluruhan hujah di sini hanyalah sekadar di peringkat 'kedai kopi' sahaja.



Baiklah, saya tahu ada cendekiawan dengan kelayakan yang lebih baik telah memberikan pendapat mereka sendiri tentang bagaimana masa depan akan dirungkai. Sebagai contoh, mengikut Imam Al-Qurtubi - As-Sufyani sebenarnya adalah Mesir kepada 'Urwa bin Muhammad' yang mungkin datang dari Mesir dengan 360 orang penunggang sehingga sampai ke Damsyik. Kemudian dia akan muncul menakluki dan merampas kawalan Syria dengan bantuan suku Kalb. Sufyani akan membunuh 100,000 orang rakyat Iraq dengan sokongan golongan Bukan Islam. Sufyani dan tenteranya akan pergi ke Kufa dan menjarah tempat itu, membunuh keturunan Rasulullah sehingga pada satu peringkat dia membunuh kanak-kanak dan merobek para wanita.

Daripada perspektif moden, majoriti dalam kumpulan (Watcher?) saya berspekulasi bahawa Al_Qurtubi memberi gambaran terhadap kemungkinan pencerobohan daripada Syria oleh tentera Mesir yang diketuai oleh as-Sufyani. Jika ini berlaku, maka Mesir perlu mendapatkan kebenaran daripada Israel atau Jordan untuk menyeberang ke Syria.

Rakan sejawat saya berpendapat bahawa senario terdekat yang boleh disimpulkan oleh beliau mengenai huraian Al-Qurtubi adalah kemungkinan campur tangan tentera yang dipersetujui oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di Syria. Saya akan mengaku itu adalah satu kemungkinan, memandangkan peningkatan aktiviti secara tiba-tiba dalam media antarabangsa Ruport Murdoch mengenai kematian orang awam di Syria kini yang boleh digunakan sebagai alasan. Tidak lama kemudian, Amerika Syarikat mungkin mula menggesa Majlis Keselamatan PBB untuk mengeluarkan resolusi untuk mewajarkan campur tangan tentera NATO di Syria atas alasan yang sama seperti mereka digunakan terhadap Libya. Oleh kerana Mesir kini berada di bawah cengkaman pemerintahan tentera yang ditaja Illuminati berikutan kejayaan rusuhan tahun ini, maka Illuminati dengan gembira akan membenarkan angkatan Mesir untuk menerajui campur tangan ini.

BACA SELANJUTNYA. klik sini

ps: pernah aku diberitahu, malaysia ini adalah salah satu negara yang memang pertubuhan itu nak sangat kawal selia menggunakan boneka paling senang dia arah... siapa lagi... 

macam aku pernah bagi tau, filem ini bercerita apa itu hidden hand yang rakus untuk konflik dunia.. cari filem ini..

rakaman panas ini takkan sekali keluar di harakah daily!!

klik sini untuk rakaman paling panas!!!

patutlah, bukan main para pekakas yang dok cerita pasal memali ni akan jadi kantoi bila dikatakan ada unsur syiah... sebab mereka ini dah disesatkan dakyah supaya memerangi kerajaan pada masa tu.. jahat ye dok fitnah umno kata umno kejam lah, tapi bila tengok balik video tu.. mereka dah dihasut supaya menjadi ektremis... syiah memang merosakkan... itu pun pas tak sedar-sedar lagi tu.. huh..

nik aziz dan ulama syiah...

ramai dikalangan jemaah pas menafikan yang sebenarnya syiah memang dah meresapi dengan rakus didalam perti pas.. walau tak nampak dengan jelas.. tetapi kalau mengikut fahaman dan cara mereka memusuhi sesama Islam kerana berbeza pendapat.. yang ok ok la.. tapi yang ektreme ni.. sangat bahaya, harap pas kalau nak lawan umno pun lawan jelah pasal hal politik, kalau pasal ukhwah sesama Islam tak perlulah bermusuh sampai hilang perpaduan kita semua....

kalaulah ronaldo pun ludah ISRAEL!! tapi ada orang tu puji israel!!

stament dah best, memang betul pun israel patut di ludah, ronaldo pun tak suka..


tapi ayat yang akhir tu dah macam ludah ke muka sendiri sebab mereka faham ke apa mereka cakapkan tu.. haha.. mereka sedar tak yang dalam akhbar keadilan pun headline dia memuji israel.. ce ce, nak cover up tuan dia nampak.. kamon cacai.. kamu ni bila nak kaitkan umno, dengan tak semena kena palit kat tuan kamu tu.. ish ish..

ni kira cane ek.. kira israel tu dia kawan dengan mr mansuh ke cane.. hehe..


yang ni RAMM kira butakan mata ker camne.. kih kih.. inilah standard paling mangkuk ayun dari pekakas yang aku rasa kalau di sebut pasal israel.. mesti orang akan target anuar ibrahim.. sebab apa.. faham-faham sendiri lah ye.. siapa dia dengan israel... hehe.. 

ps: bila pekakas menjadi bahlol, maka kebahlolan itu akan menjadi darah daging... so apa nak buat beb...

FASA-FASA KEJUTAN YANG RASANYA KITA PATUT TAU... !! TAKKAN KELUAR DI UTUSAN!!

sebenarnya tak de kena mengena dengan akhbar utusan pun..

sebenarnya lebih 13 kejutan yang akan dibuat oleh orang paling licik dalam sejarah ketamadunan tanah melayu, dan sejarah ini akan tertulis bahawasanya.. munculnya manusia licik bak si kitol yang kerjanya hanya memporak perandakan umat manusia di bumi malaysia ini...


ini semua matlamat the hidden hand yang kita tau.. perlu ada seorang yang jadi boneka pertubuhan mereka.. kalau kita baca artikel new world order... memang malaysia adalah matlamat dari zaman dahulu lagi nak dijajah all out, sedarlah wahai umat melayu.. sedarlah kau..

PERIHAL 1... DAN INI DAH TERJADI DAH PUN... DENGAR KATA DANA DAH DISALURKAN YANG NILAINYA MEMANG BOLEH MEMBELI APA SAJA...

bapa saiful dah pun buat u turn.. sungguh sadis bila wang boleh beli maruah.. shit

aku keluarkan satu-satu perihal dajjal ini, sedarlah kamu wahai umat melayu.. anda bakal dijual sepenuhnya sekiranya anda membiarkan makhluk ini menjadi ketua negara.... apakah anda tak sedar gameplan dia.. sangat jahat dan sial.. huh..

masa perang di iraq pada 2003, tahukan kamu hidden hand yang bermatlamat nak jatuhkan saddam hussain.. telah merasuah general-general tentera iraq.. dan kita tengok iraq masa tu tak melawan langsung... sangat bacul bila maruah negara senang di jual beli... inilah akan terjadi di malaysia.. duit akan menjadi raja dan ketua kepada mereka yang dalam keadaan terdesak... so gameplan anuar ibrahim semakin berjaya atau semakin di henyak-henyak... perancangan Allah sangat cerdik.. dan kita kena ingat Allah menentukan segalanya... MISI SELAMATKAN MALAYSIA...

SERIUS INI DAH MEMANG TAHAP KEJI!!!



SANGAT MENGEJUTKAN! Rupa-rupanya perancangan "mereka" bukan setakat memberi wang dan menghuru-harakan negara tetapi lebih dari itu. Kami sungguh terkejut.

Penemuan terbaru kami mendapati Individu Pembangkang bukan sahaja menyalurkan sejumlah wang yang besar kepada Militan Kiram, tetapi juga kami mendapat petunjuk baru yang amat-amat 'berat' di mana Individu Pembangkang turut menjanjikan beberapa perkara lain.

Sumber kami menunjukkan kepada kami beberapa sms dalam bahasa Inggeris, di antara Individu Pembangkang dengan pihak Militan Kiram, yang kami percaya dihantar kepada pihak perantara yang kami yakin ialah MNLF.

Daripada sms yang banyak itu, kami dapat bahagikan kepada dua bahagian.

SMS dari Individu Pembangkang di Malaysia :

1. Parlimen akan dibubarkan pada hujung bulan Februari. "Kucar-kacir" mesti dibuat pada hari yang sama. Keadaan mesti dihuru-harakan supaya Najib terpaksa mengisytihar "Darurat".

2. Berjanji akan menyalurkan wang. 50% Deposit.

3. Berjanji akan memberikan Pangkat dan Jawatan.

4. Berjanji "kami tidak kenal kamu dan kamu tidak kenal kami".


SMS balas dari pihak MNLF/ Militan Kiram :

1. Beri kami wang dahulu untuk beli minyak, sewa senjata, upah dan makanan.

2. Kami mahu Jawatan dalam Kerajaan jika Individu Pembangkang tersebut berjaya menjadi Presiden! Kami mahu jawatan Ketua Polis Negeri Borneo Utara, District Officer Semporna, Kunak & Lahad Datu.

3. Elaun kepada Sultan Jamalul Kiram III dan waris-waris dibayar setiap bulan.

4. Memberikan "Kewarganegaran" secara percuma kepada semua keluarga mereka yang berada di Sabah secara automatik.

4. Membatalkan Perjanjian dengan MILF.

5. Membenarkan tentera MNLF dan Militan Kiram mendirikan Pos Kawalan di Tunku, Lahad Datu.


ps: memang sial lahanat tul, kerana nakkan kuasa, sanggup buat cara paling kotor.. haramjadah punya manusia.. 

sumber my massa

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...