Sabtu, 6 April 2013

dengar kata ada yang hempas meja??? kenapa?? kenapa???

aku dapat info penampar siam akan diberi percuma oleh pekakas pr kalau bertanya soalan, soalan pasal menifesto bn yang ds najib bentangkan tadi ni.. hehe.. ada yang hempas meja, pecahkan kerusi, dan paling trill menjerit-jerit najib tiru!!, najib tiru!!... masalahnya mereka menjerit atas bumbung rumah lak tu.. tak ke naya... hehehe...

aku sakit hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mana tak sakit jiwa, mana tak sakit hati, ramalan diaorang yang rakyat seramai 28 juta kompem menyokong mereka pru13 ni..pakatan rakyat adalah pilihan rakyat kesemuanya, tetapi bila najib membentangkan menifesto bn tadi ni, stadium penuh, mereka tak boleh terima kerana mereka anggap mana mungkin orang boleh ramai sokong bn.. mana boleh.... 

 edit edit

 mana mungkin rakyat menyokong bn la, tak boleh kata macai

ni semua di upah di upah..


lagi menyakitkan hati para pekakas... menifesto dari najib sangat mengejutkan... iaitu BR1M, semua ingat RM1000, TETAPI NAJIB BANGI RM1200 UNTUK YANG BERKAHWIN DAN BUJANG DAPAT RM600, perghhhhhh mana tak bernanah hati bai pekakas... kah kah kah...


ps: sakit hati!! sakit hati!! sakit hati!!... warggggggggggggggggggggggggggggghhh, hehehe.. kenyataannya rakyat akan bersama bn.. itu realiti.. IN SHAA ALLAH!!

goyang bn johor kalau tengok ramai betul orang datang ceramah mat sabu!!! ades!!

diakatakan dia akan ditabal sebagai menteri dalam negeri, gile gempak beb.. menteri dalam negeri tu.. hahaha.. hebat tak terkira.. punya ramai berpusu-pusu orang hadir, sampai penuh kawasan, kat atas pokok pun ada orang sebab teruja dengan bakal menteri dalam negeri itu berucap... ehehe




i suka u hahaha...

ps: eee takutnya i.. hahaha.. mat sabu terus ditabal tu sebgai menteri dalam negeri nanti.. kira mereka kompiden pr akan ambil alih putrajaya tu, wakakaka..

sumber klik sini

hati sakit!! hati sakit!! kalau korang nak tau hati siapa sakit??? jom lihat....

DAH SEMAKIN PENING KEPALA OTAK PARA PEKAKAS, MAKIN DIFIKIR MAKIN STRESS OTAK MEREKA.. NAMPAK GAYANYA KEADAAN PRU13 MENUNJUKKAN BETAPA SAKIT HATI NYA PARA PEKAKAS PR, nak tau apa sebabnya... jom layan

aku stress aku stress...huh

bukan setakat stress malah mereka dikatakan cepat emo, hati-hati bila berbicara dengan pekakas tegar pr tau.. silap haribulan mau kena silambam kang... hehehehe

aku panas aku panas... warkhhhhhhhhhhhhhkhkkkk

sebab apa jadi gini wei.. pasal hal ni lah.. hehe

program perhimpunan selamatkan selangor di sec 2, shah alam.. hari ini..

 berpusu-pusu orang, tahniah


sampai sanggup buat fitnah mengatakan perhimpunan itu gagal, orang tak datang, erm sekali kena sailang sedas tang dahi, maka jadi sawan cipan bukit pekakas semua bai.. wakakaka.. ambil obat... asyik nak fitnah je kejanya... apasal sudah goyang ka????


ps: kepada unit tempur bn, kita belasah cukup-cukup weh pekakas ni dengan fakta..baru mereka tau apa itu penyesalan.. hehehe... semangat...

gempar!! takkan sesekali dikeluarkan di UTUSAN MEDIA!!

utusan???? keadilan daily tak keluar gak apa..

ceritanya.. jeng jeng jeng

sebarkan gambar ini..

dakwaan mb selangor menyalah gunakan RM20,00O, WOW!!!

Pentadbiran pakatan haram di Selangor cukup tragis. Bermula dengan menggula-gulakan rakyat Selangor semasa PRU12 yang lepas telah berjaya memperdayakan mereka mengundi pakatan haram. Cuma mereka lupa bahawa rakyat yang mereka gula-gulakan itu tidak pernah lupa pada janji yang ditabur.
Namun rakyat Selangor begitu hampa apabila Khalid Ibrahim telah mengistiharkan bahawa manifesto PRU12 yang lepas bukanlah janji yang harus ditepati. Dengan kata lain pakatan haram mengamalkan penipuan manifesto dan memfitnah Barisan Nasional.
Senjata makan tuan apabila seorang anggota di cabang PKR yang diketuai Khalid Ibrahim telah membuat laporan ke atas menteri besar Selangor itu atas dakwaan menyalahguna dana berjumlah kira-kira RM20,000 dari cabang parti itu.
Malahan satu video yang disiarkan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia di portal Youtube menunjukkan anggota cabang berkenaan, Airos Shahidin Manaf yang membuat laporan berkenaan atas dakwaan tidak menerima penjelasan sewajarnya berhubung isu tersebut. Isu berkenaan telah dibangkitkan dalam mesyuarat agung cabang tersebut enam bulan lalu.


Laporan ke atas Abdul Khalid, yang merupakan ketua cabang PKR Kuala Selangor, menunjukkan lebih banyak sentimen tidak puas hati akar umbi berkenaan yang mungkin memaksa beliau bertanding di DUN lain. Dalam video tersebut, Airos Shahidin berkata beliau turut mengesyaki terdapat pemimpin lain dalam cabang berkenaan yang terlibat menyalahguna dana berkenaan.
Namun apa yang pasti lelaki berkenaan juga menafikan bahawa beliau dinaungi Umno dan menegaskan bahawa beliau bertindak demikian bagi memastikan parti itu ditadbir dengan telus.
Harap SPRM buat siasatan dengan terperinci. Harap Khalid Ibrahim tak tergagap-gagap jawab tuduhan ini. Ini bukan kali pertama laporan penyelewengan dan rasuah dibuat ke atas kerajaan Pakatan di Selangor.


Antara laporan penyelewengan dan rasuah ke atas pakatan haram Selangor adalah isu lembu korban anak syarikat kerajaan negeri Selangor diagihkan di luar negeri Selangor iaitu di kawasan parlimen Menteri Besar Selangor sahaja (Bandar Tun Razak).
Laporan juga telah dibuat ke atas Kumpulan Semesta Sdn Bhd, anak syarikat kerajaan negeri yang menguruskan perlombongan pasir. Pasir dilombong secara berleluasa di atas tanah kerajaan negeri tetapi hasil masuk tidak seperti yang dijangka.
Pakatan haram tidak pernah telus dalam mentadbir. Propaganda telus yang dicanangkan sebelum ini merupakan retorik semata-mata untuk mengaburi jenayah mereka.


ps: dapat pun mb boneka, mb yang rosakkan aset harta orang melayu, ybk habis di jual kati, pkns dilacurkan bukan nak tolong orang susah, tetapi nak cari untung, haram jadah punya mb, tapi lagi haram jadah kalau kita mengangkat pemimpin macam ni memerintah malaysia...

sumber RMK

pas mesti bangga dengan penemuan ini!!

wah dasat tu.. umno pun lum lagi terfikir nak buat gini.. ce ce senyum sampai ke telinga pekakas pas siut.. sebab gambar yang aku nak tunjuk ni bukan calang-calang.. nik aziz gerenti muka tenang je bila lihat.. hehehe. mat sabu lagi la, senyum sampai lupa diri.. haha

hebat kau mah... hihihi

apa yang dibanggakan sangat tu ek.. korang tengok jela kat bawah ni... hehehe
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

power siut ada kuih untuk orang pas.... ni agar-agar ni.. power siut... gempak seh... hebat siul.. hahaha..

ps: ni kalau jula masa ceramah pas ni, kaya lah tokey dia.. dah-dah jual 3 singgit.. hehe, tapi kena buat ceramah datang ramai lah, baru laku, sebab sekarang ni nak tarik orang datang ceramah pas, ribu-ribu dah payah dah.. dulu boleh lah... hehe

dah bocor satu perkara!!! rosak program aku!!!!

eeeeeee... takutnya... sebenarnya.. taktik pas nak pedajal umno kalau peluru dah ada, sebelum bubar parlimen dah disebarkan dah, malah peluru tersebut boleh bagi goyang kat umno ooo, tetapi apakan daya.. puas mencari, sampai pasang spy, supaya spy tu masuk dalam rakan-rakan umno.. terutama dalam war room cyber.. mereka nak satu modal dari spy-spy ni supaya dapat mengembalikan maruah pas yang teruk tercalar sekarang ni...

tertanya.. adakah spy-spy ini memang ada dalam kalangan tentera maya umno??? tertanya juga, katanya spy-spy ni dah lama ada, cuma mereka sangat berhati-hati... cis.. cis.. dapat tangkap.. ajar pengkhianat merosakkan bn ni.. huh..

ops harimau belang.. kasi terkam..


ps: sebab taktikal ini memang ada dalam perang, pertualang memang ada disetiap organisasi.. jangan pas terkejut pulak dalam pas pun ada spy dari umno... hehehe.. kalau tak macamana kertas memo diatas boleh ada ditangan media-media cyber umno???? hehehe...

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...