Isnin, 15 April 2013

[edisi sedih] siapa yang baca mesti sedih tak terkata!!!

sedihnya.. hehe apa nak buat orang dah tak suka.. maka berambuslah jawabnya.. kerana apa? kerana buat kerja macam hampeh.. nama saja mb, tapi masalah rakyat engkau buat boddo saja.. hah, sekarang main tukar pulak.. erm...


ps: eksyen kata ada simpanan rm2 billion, tetapi apa yang dia buat dengan 2 billion tu?? totok pas cukup melompat riang ooo bila bercerita tentang simpanan kerajaan selangor yang lagi banyak dari negeri lain, yahoooo.... tapi poyo buat apa... hehe...

setahu aku, mana ada video gini, dekat tv pun takde.. wah fitnah nampak!!!

ni lah dajjal haram jadah yang dok bangga sebar fitnah bagai.. tak salah aku memang tak de pun video atau gambar yang najib jadi imam, dia sedar mungkin dia belum ke arah menjadi imam, tak pe setiap manusia ada kelemahan... mana tau lepas ni dia dah berubah lebih baik, tetapi kerana apa nak fitnah dia sampai tahap camni... haram jadah.. nama je muslimah tetapi hamlau suka sebar cerita propa di fb nya... memang cilako.. cilako... pui


ps: pas dan fitnah tu standard sebab dah tak de modal balaci-balaci dap ni nak menang pilihanraya.. tuih la..beb..

[isu sengal] pas bercerita pasal fitnah!!! yelah pas, kau jelah yang betul!!!


ye lah pas, kau jelah betul, kau jelah yang sebenar-benar yang tak fitnah orang, malah totok kau lah yang hebat kata fitnah itu kotor.. ye lah... ye lah... kau jelah yang maksum, kau je lah yang dapat tau kita ni boleh pergi ke syurga ke ke neraka, sebab dalam pas itu semua mereka tau, pru13 nanti pas kata mereka menang besar, sah akan ganti umno dalam mendominasi orang melayu... ek eleh... ini cerita poyo... hahaha..

baca seterusnya disini my massa

video porno melibatkan pemimpin pr, semua bukti itu besi.. faham tak?

BESI
BESI
BESI

tak boleh pakai... harap kita yang cerdik terus percaya apa mereka kata.. sebab kalau ada pemimpin mereka berzina depan mata pun, jawapan akan kata itu mainan perasaan... betul... itulah dia, pas dijadikan molek belako...



bukti besi macam ini haram untuk kita mempercayai nya..

BESI, BESI BESI, TIDAK BOLEH DI PERCAYAI... ANDA FAHAM KE TIDAK???

ps: bagusnya pemimpin banyak skandal kalau duduk di malaysia, kerana sekiranya kantoi, anda akan dilindungi oleh akta bukti besi tidak boleh dipercayai... BESI BESI BESI.... dan anda pula akan dituduh sebagai memfitnah orang berzina... giler gempak.. hahaha.. tapi kalau skandal dan video besi itu kepunyaan pemimpin bn, nescaya hari ini, akan ada demo besar-besaran serta minta siasatan diraja dilakukan, dan paling penting di minta pemimpin bn itu meletakkan semua jawatan...... tapi tu lah sebab skandal tu pemimpin pr yang punya... kita tak boleh kata apa-apa sebab ia dilindungi oleh akta bukti besi tak boleh dipercayai... hehehe!!! punah, punah ohh malaysia...!!!!

[panas berdentum] ulama sertai umno di puchong... pas kata itu fake!!!


Penubuhan cawangan Umno Baitul Dhuyuf dihadiri Dato Mohamad Satim Diman. Kesemua ahli cawangan ini terdiri dpd ustaz dan pendakwah yg satu ketika dulu menyokong Pas tp kini berjanji akan menyokong dan mengundi Barisan Nasional.

Akibat terlalu bercelaru dan tidak konsisten terhadap perjuangannya, Pas semakin hilang sokongan ahlinya sendiri.

Trend penyokong pakatan haram khususnya golongan ulama dan tokoh agama kebelakangan ini menyertai UMNO jelas menunjukkan ada yang tidak kena dengan kepimpinan Pas.

Terbaharu, sebanyak 80 penyokong tegar Pas di Puchong menyertai UMNO seterusnya menubuhkan Cawangan UMNO Baitul Dhuyuf.

Ketua kumpulan itu, Yusof Mohamed memberitahu, kekecewaan utama yang membawa kepada keputusan mereka menyokong UMNO kerana Pas kini semakin jauh terpesong daripada ajaran Islam.

Beliau ditemui dalam Majlis Penyerahan Borang Keahlian serta Penubuhan Cawangan UMNO Baitul Dhuyuf di Kampung Seri Aman, Puchong, semalam, yang dihadiri Ketua UMNO Bahagian Puchong, Datuk Dr. Mohamad Satim Diman.

sumber TMS

ps: pentotok pas kata, ulama yang masuk umno adalah ulama dibayar, erm yolah.. ekau jolah yang boto pas oi.. ekau jolah yang Islam dari orang lain.. polik den... hehe.. tetapi perubahan secara positif ini harap dapat menyedarkan umat Islam di malaysia ini, kerana sekiranya pakatan rakyat berkuasa, orang melayu Islam hanyalah second class...

beza ceramah "ubah" di negeri kelantan, negeri sembilan dan johor...

situasi di negeri-negeri negeri 9 dan johor, ceramah-ceramah anjuran pakatan rakyat sangat popular sehingga boleh mengumpul sampai 6-7 ribu orang.. untuk pengatahuan korang.. ceramah-ceramah yang di anjurkan, hanya di bandar-bandar besar di negeri tersebut... dan siapa paling ramai??? dah tentu orang cina.. dan nampaknya dap memang dah berjaya mengahasut kaw-kaw minded orang cina dalam perubahan menukar kerajaan sekarang ke pakatan rakyat... kenapa cina yang ramai??? sebab senang sahaja... mereka mainkan sentimen kebencian termaksimum...

betullah pru 13 ini adalah pru antara kaum... sebab sekarang orang cina nakkan kuasa... yang bodoh siapa???

 ada juga sebahagian melayu bodoh.. 




semua gambar di atas adalah ceramah anjuran dap di johor dan negeri 9.. yup ramai giler.. tetapi yang ramai siapa.. memang ada totok-totok pas, tak ramai sebenarnya orang melayu di ceramah pakatan rakyat.. yang ramai adalah orang cina... apakah tiada kesedaran orang melayu yang cina-cina ini nakkan kuasa multlak.. apa kebodohnya menjadi keldai seumur hidup.. itulah pas... kesian...

DAN PERBEZAAN "UBAH" DI NEGERI KELANTAN... 

ini ceramah pendita yang berlangsung di sana, rakyat kelantan berpusu-pusu datang... gema tukar semakin popular di sana...


dan ini terjadi di negeri selangor

himpunan anak muda yang gagal menarik pekakas pr.. 

ITU BEZA DI SELANGOR, KELANTAN, RAKYAT YANG DAH TERKENA, DAH TAU SIAPA DIA PAKATAN RAKYAT.. DAH TAU JANJI-JANJI MEREKA.. DAH TAU SIAPA DOMINAN DALAM PAKATAN... MELAYU KEMANA? MELAYU YANYA SECOND CLASS... APAKAH DI NEGERI JOHOR DAN NEGERI 9 TIDAK ADA KESEDARAN??? erm biarkan.. kita nak buat macamana... dah kena sok, padan lah muka kamu... ptuih!!!!

gila pork!! pelakon sebenar mustapa ali dah di ketemui!! boleh tarik nafas lega abang stopa.. yeaaa

gasaklah, tak sampai berapa hari tersebarnya video mirip stopa ali, dah pun terjumpa dah pelakon muka sebidik dengan muka stopa.. wah.. pekakas pas boleh senyumlah ye.. sebab dikatakan pelakon tersebut akan menunjukkan apa persamaan dia dengan stopa ali...

tapi tu mustahilah sebab takkan jumpa punya pelakon sebijik dengan stopa tu da, pelakon mirip mr bang non pun sampai sekarang tak jumpa-jumpa lagi.. ehehe...

sebenarnya aku saja nak kasi bakar je.. haha.. sebab blogger pakatan rakyat siap buat kajian menyeluruh tentang siapa pelaku dalam video tu.. hahaha...

menurut blog tersebut, kajian dia sangat saintifik, mengikut cara csi dalam menyelesaikan jenayah.. wakaka..



gila badas punya kajian.. wakaka




Ternyata tidak terdapat tanda seperti yang didakwa oleh blogger pro-pembangkang itu! Kantoi dan memalukan!

MiM tidak sangka blogger pro-pembangkang begitu desperado cuba berbohong untuk mempertahankan individu yang didakwa mirip pemimpin tertinggi PAS. Dan tindakan mereka yang cuba berbohong sudah pasti akan menyebabkan lebih ramai lagi rakyat tidak percaya kepada blogger pro-pembangkang.

Yang lebih peliknya ialah blogger pro-pembangkang sendiri telah menyebarkan foto-foto terlarang di dalam blog mereka. MiM telah tutup part yang tidak perlu disiarkan di dalam blog ini.

sumber DR MIM

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...