Jumaat, 19 April 2013

pengurus bank yang main ugut staff supaya undi dap.. kalau tak....

wah bukan main langsi ini orang.. apa dia ingat kepala bana undi boleh ikut cakap dia ke cane.. kepada insan bernama melayu... aku nak korang faham.. apakah sebenar dalam kepala otak korang bila korang mengagungkan dap..??? hamlau la.....

belum dapat kuasa.. dah main ugut-ugut.. kalau dah menang... agak-agak apa akan jadi?? ni lah masalahnya orang melayu tak sedar siapa dap...


DAP dan Pakatan Rakyat kelihatan amat terdesak untuk menang dalam PRU kali ini. Walaupun tuduhan-tuduhan liar dilemparkan terhadap UMNO dan Barisan Nasional, khususnya yang membabitkan PDRM dan ROS, ternyata punca dan masalahnya adalah daripada DAP sendiri. Namun seperti biasa, berbanding menyalahkan diri sendiri mahupun mengakui kesalahan mereka, DAP sebaliknya menjadikan pihak lain sebagai kambing hitam baca seterusnya flying kick

ps: bila dap dapat kuasa.. maka padan muka kaulah melayu... pui

bila nurul izzah disanjung tinggi di lembah pantai!!! aku hairan kesedaran orang melayu!!!

maksudnya kesedaran orang melayu... free free.. mentaliti orang yang sukakan percuma.. percuma boleh membantu segalanya.. alangkah malangnya melayu tidak sedar, bukan sekali parti ini mengkelentong mereka, malah tertipu dengan janji yang tuan besar pkr akan jadi pm pada 16 september 2008, kesedaran... yup kesedaran...

orang tua pernah berpesan, tidak rasa menyesal sekiranya tidak kena pada batang hidung sendiri.. masa tu nak menyesal.. aku rasa tak perlulah.. Allah dah beri sikit demi sedikit kebenaran.. tetapi kita tolak.. kita hamun mengatakan ahhh itu semua dusta... kerana menyanjung manusia yang boleh dipertikaikan akidahnya... betullah juga pada akhir zaman... untuk menceritakan kebenaran.. ibarat memberi najis kepada orang cerdik... kita berdoa sahajalah.. mudah-mudahan Allah membantu kita umat melayu.... jangan mudah terpedaya...

jangan jadi lebai malang... maka malanglah keturunan kita selamanya...

apa anda lupa dia cakap apa????



walau ini di katakan ramai, malah orang melayu Islam anggap.. ahhhh ini fitnah terhadap dia.. so tak pelah.. kita dah diberitahu.. 

ramai sangat manusia susah benar faham apa itu kebenaran... kesian dato nong chik

apa pulak kata bapak dia.. selamber badak.. tetapi kesedaran orang?? nop itu adalah fitnah terhadap dia.. gila sungguh mentaliti orang melayu sekarang ini... sungguh sedih :(


ps: aku risau malaysia nanti ni di terbalikkan Allah sebagaimana kaum-kaum terdahulu kerana kebodohan diri sendiri...jadi.. fikir-fikirkan.. Allah penentu segalanya... dialah maha mengatahui...

lagi dalaman bn bergolak!!! kemain suka pekakas pr!!!

hal ini tidak sama sekali dikeluarkan dalam portal malaysia kini, keadilan daily serta harakah. sebab kalau keluar juga nescaya akan kena kitailah editornya.. hehe.. takkan korang tak faham.. hal bn bukan main seronok mereka sembang kata dah berpecah lah, macam-macam, tetapi hal ini di tutup rapat baik punya... oi pkr... pigidah!!

adun machang gelarkan mr anuar ibrahim "bapa kronisme pkr"


Marah benar bekas ADUN Machang Bubuk, Tan Hock Leong setelah nama beliau DIBUANG dari senarai calon untuk mempertahankan kerusi yang dimenangi pada PRU 2008 ... TANPA SEBARANG ALASAN.

PENGASAS PKR Pulau Pinang sejak tahun 2005 ini akhirnya mengumumkan keluar dari parti dan bertanding atas tiket BEBAS, dan mendakwa PKR sebagai parti LADANG TERNAK KRONISME untuk anak-beranak Anwar Ibrahim dan Azmin Ali yang hanya meletakkan calon-calon kesayangan.

Sebelum itu, Ketua PKR Pasir Salak Ahmad Taufik Hassan menjadi MANGSA KRONISME dan bertindak keluar daripada parti itu kerana tidak bersetuju dengan pemilihan calon mengikut kuasa veto Azmin.

Anehnya ... Kedua-dua bekas PKR ini akhirnya digantikan dengan calon dari Selangor dan bukan anak tempatan walaupun mendapat bantahan dari akar umbi parti. Barangkali PKR negeri dah BANKRAP calon.

Kemelut PKR semakin teruk apabila PAPAHOMO bergaduh dengan JAMBUHOMO dalam meletakkan calon-calon yang MAMPU mengekalkan kuasa dan kepentingan masing-masing dalam pemilihan parti akan datang, BUKANNYA untuk bertanding dalam pilihanraya umum ke-13 ini. baca seterusnya gelombang wangsa maju


ps: ini lah dia bapa segala bapak pun kronisme.. tapi menyalahkan bn mengamalkan kronisme... politik yang diamalkan pkr adalah mereka semua betul orang lain semua salah.. patutlah ramai macai jadi ngok ngek.. kerana dah anggap pkr parti hebat sepanjang zaman... pui

[edisi panas] HAL INI TAKKAN KELUAR DI HARAKAH ATAU KEADILAN DAILY!!!

bukan apa, selama 5 tahun kerajaan haprak pr memerintah, mereka berbangga hanyalah simpanan rm2 billion.. habis aset-aset orang melayu di jual kati, pentadbiran konon telus, cukai pintu naik 20%, air percuma bukan semua dapat... kesian kat orang yang tinggal di flat-flat... sewa tapak pasar malam pun naik, dulu lokasi tertentu mana ada charge untuk parking sekarang dah ada....

semua kerana nak sedut darah rakyat.. kata sembang telus memanjang... jalan-jalan di sekitar selangor mai pakat pi tengok, terutama di subang usj.. lubang sana sini, banjir kilat dulu tak pernah terjadi, sekarang bukan main senang air naik bila hujan lebat (banjir kilat di puchong, kajang, pjs)... rumah urut, pak lebai pas kemain syok duk tutup cerita hal ni, sedangkan di kuala selangor yang dulu masa pemerintahan bn, mana ada beb pusat-pusat rumah urut camni... sekarang bersepah...

itu satu hal. di shah alam, sampai kelab malam pun siap ada tu... macam harama jadah pr ni... masalahnya macai pas lah paling bongkak kata mereka kata selangor negeri paling Islamik... yelah ceramah je lah mampu.. himpun ramai-ramai.. konon Islamik tetapi hakikat.. kuasa Islam dan melayu hanya no-2 je.. tak faham-faham.. pui... judi, pelacuran kau senyap kan aja.. kerana dap ku sayang.. nate...


hanya bangga dengan terbinanya jamban.. pui

yang aku nak bercerita adalah BERKENAAN MENIFESTO AKU JANJI BARISAN NASIONAL YANG SANGAT TERBAEK.. harap rakyat selangor sedar.. bn mampu tunaikan janji.. dari pr yang kata menifesto itu bukan janji.. jadi KITA PILIH BN..

SENARAI AKU JANJI BN DI SELANGOR...














banyak manfaat oi.. harap bn menang lah di selangor... amin

ps: kepada yang nak sabotaj bn pada pru13 ni, pikirlah 2-3 kali, sebelum ni bukan main kita bantai pr, tetapi kerana tak puas hati sanggup kita gadai maruah kerana hal-hal calon.. tolonglah.. kalau dalam perang, kita hanya menang pertempuran tetapi kita kalah dalam perperangan... itu lagi memualkan... jadi kita menangkan bn... pr bukan kuat, mereka lagi banyak masalah.. jadi inilah masanya.. ayuh!!!

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...