Isnin, 22 April 2013

[pokok pisang] cara paling sengal dilakukan oleh penyokong bulan hijau!! hehe

apalah salah pokok pisang tu ek.. haha.. asal semua warna hijau, ia ada kaitan dengan pas da.. hehe... apa kata semua daun kasi buat logo bulat.. baru trill pas.. hehehe.. ini lah dia demam pilihanraya hanya berlaku 5 tahun sekali..


ps: pkr dan pas bertelagah sekarang ni.. hehe.. saja nak kover up sebab putrajaya...

[mentaliti badas] ni orang panggil jiwa kacau!!

aku tak tau lah nak cakap apa lagi dengan jenis pemikiran otak orang pr ni.. mungkin bukan semua tetapi majoriti kot otaknya gini.. menyalahkan orang ajer.. apa semua salah orang.. sampai tahap jebon dah aku tengok aih.. gila gila.. kalaulah dapat pr ni memerintah negara ni.. mampuih la pemikiran rakyat.. ceh


ps: pendapat anda.. kronik bukan penganut agama pakatan rakyat.. hehe

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...