Selasa, 23 April 2013

[cara kotor] dah tentu ini adalah 'underground ops' dari pakatan rakyat yang buat!!! orang cerdik saja boleh fikir!!! perang saraf yang fail!!!

kepada sesiapa sedar.. taktik ini memang digunakan secara meluas oleh pr dalam mencari impak emosi kepada sesiapa yang dapat risalah ini... beb kena faham.. mereka dah tak de modal besar nak belasah bn.. jadi taktik underground diaorang ni kadang-kadang macam badas pun ada.. kelakar pun ada... konon nak memberi persepsi buruk kepada bn.. kerana main kotor... jadi.. orang yang pandai berfikir akan faham... untuk apa bn nak buat risalah gini sedangkan risalah-risalah dari bn semuanya bercetak yang berwarna...

balck ops yang tak berapa cerdik!!! kikiki bhagal punya pr, apa kelas main photostat lepas tu bagi kat orang... hehehe... belajar nak main kotor tetapi belum apa-apa dah terpijak taik.. apa punya tur da gerak saraf pr.. haha..


gerak kerja bn, semua risalah yang diedarkan semuanya berwarna la beb.. setakat gini tak real la buat.. kah kah kah kah..

cuba tengok contoh risalah bn untuk belasah pr..


ps: nak memalit kebencian.. yang tak berapa pro la pr.. kikikiki...

[vote bn] rahsia sebenar dr juanda menolak parti mata lebam dah diketahui!!


sebelum ini pencacai aka pekakas pr bukan main langsi sebarkan cerita sampai lupa anak bini, senyum sengsorang, tidur terus ngigau sebut yes tiga kali.. dan paling trill melompat dari bumbung rumah ke bawah sambil menjerit yahoooo.... umno akan jahanam... gelak sambil tepuk perut... hehe.. sebab mereka sah kan terus yang dr juanda akan bertanding menjadi calon pkr...

tetapi kawan-kawan.. puak-puak lebai kera ni eksyen tak bertempat.. angkuh siang malam.. ni lah masalahnya bila mereka war warkan cerita itu.. tak pulak tanya tuan badan... haha.. habis siapa yang malu? tapi tulah puak-puak ini mana reti malu.. dan malu itu hanyalah kemaluan saja bagi mereka... tak gitu.. keh keh keh

Mufti Perlis, Dr. Juanda Jaya yang sebelum ini dikaitkan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) malam tadi secara terbuka mengaku telah mengundi Barisan Nasional (BN) dan akan terus mengundi parti itu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

 Katanya, BN secara konsisten memperjuangkan Islam termasuk perundangan syariah di negara ini. Tegas beliau lagi, Pas walaupun mengaku memperjuangkan Islam tetapi tidak mempunyai rekod kejayaan untuk dibuktikan.

 Sebaliknya, ujar beliau, kerajaan BN yang selalu dimomokkan sebagai tidak tahu agama oleh pemimpin Pas, telah mengangkat martabat Islam. "Pada saya undi adalah rahsia. Tapi saya dari dahulu mengundi BN kerana parti inilah yang sebenarnya memperjuangkan Islam.

 "Puak sana yang kata nak buat hudud tapi sampai sekarang belum. Rotan apa yang akan digunakan untuk laksana hudud pun belum diputuskan," katanya sinis dalam satu majlis di Flat Sri Melaka di Bandar Tun Razak di sini malam tadi.

sumber utara news

ps: mesti pencacai aka pekakas akan cakap thah berapa juta la dr juanda ni dapat... hehe...

[pru13] datuk hj abdul halim menjadi buah mulut di seri setia!! nik nazmi minta oksigen!!

ni lah dia orang panggil pemimpin berjiwa rakyat, sebenarnya datuk halim ni, orang-orang di seri setia tau dia macamana... cara dia beramah mesra dengan penduduk, menawan hati semualah, ni bukan nak cakap kosong, malam tadi di pasar malam kampung lindungan, datuk halim beramah mesra dengan peniaga, pengunjung pasar malam...dalam 'walkabout' malam tadi, ramai dikalangan peniaga mengeluh dengan kerajaan pakatan rakyat, ramai mengadu masalah mereka kepada datuk halim.. majoriti peniaga mengeluh sewa tapak dah naik dan charge melampau, jadi mereka harap sangat bn memerintah balik selangor ni, cukai naik, kalau lewat bayar cepat je nak sita.. nak rampas... itu dia sembang kencang kerajaan pakatan rakyat kata telus bagai..!!! bukan sedikit orang komplen!!!






ps: ramai peminat datuk halim dekat seri setia ni... terbaek!!! misi menawan kembali dun seri setia!! ayuh kita undi bn!!!

[penipu] siapa dikalangan korang ada ambil TAWAS!! mb selangor sudah kencing beb!!

masa dapat kuasa pru12 dulu siap kata, apply tawas ni, anak yang baru lahir, setahun manfaat kewangan dia adalah rm1,000, tetapi.. bila hal sebenar dari saudara aku sendiri yang sahkan tawas ini menipu besar sial.. mana tak tipu.. kata rm1,000 setahun... dah-dah rm45 henget je... ceh.. baik simpan dalam sspn.. haram jadah punya mb.. penipu rakyat.. air tipu, duit elaun ibu tunggal penipu, budak tadika pun kau tipu.. ni macam nak bagi sialan pakatan berkuasa lagi.. woi.. dah lah ketua mereka penipu.. pencacai dia pun sama.. pekakas dia lagi lah penipu tu dah jadi makanan wajib.. ceh.. memalukan...

dulu janji manfaat TAWAS ni setahun rm1,000 dah ni rm45 ringgit setahun pulak, rm1,000 tu akan dapat bila anak dah cukup 18 tahun... PENIPU!! PENIPU!!! memang bodoh punya pkr..


ps: undi nanti, undi bn.. jangan bagi muka lagi pakatan rakyat memerintah..!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...