Rabu, 24 April 2013

[bom] radikal politik dah bermula!!! berjaga-jagalah rakyat malaysia!!

ini lah terjadi bilamana keadaan radikal dah bermula dan keadaan begini tak pernah pagi berlaku sebelum ini terjadi juga akhirnya.. apakah perkara ini akan lagi teruk bila masa rakyat membuang undi?? adus ni yang tak gemar ni.. kalau tak puas hati pun tak perlu buat macam negara luar la woi.. sial lah..

bilik gerakan utama bn di nibong tebal di bom pihak tak bertanggungjawab, seorang dikatakan cedera teruk.. kepada pihak berkuasa siasatlah siapa yang buat kerja sialan gini.. apa dia ingat ni selatan thailand, ingat ni iraq, syria?

war is begin my friend!!!



ps: sememangnya rakyat harus buka mata politik gini tak perlu di malaysia la..

[kantoi] hallo nik nazmi, ni apa cerita beb!! edit ke came, hahaha..

hehe.. kalau nak dah jadi orang terhormat, patut jalankan lah tugas sebagai yang berhormat supaya orang respek.. tapi peliknya perangai yb seko ni.. dia main sedap mulut sesedap rasa demi pemaju dan tak fikir pun rakyat.. penting diri sendiri ke cane.. atau ada habuan dapat dari pemaju.. faham tak kepentingan rakyat.. atau sekadar dalam poster je.. tulis hidup rakyat!!!! pooodah..

Seandainya Kerajaan PR ikhlas dalam berkebajikan, jambatan besi yang berhampiran Kuil Thirumurugan di Taman Medan perlu dinaik taraf untuk kemudahan penduduk setempat bukan arahan dirobohkan walaupun bimbang dengan keselamatan pengguna.. Robohnya jambatan besi bermakna penduduk terpaksa menggunakan tol New Pantai Expressway (NPE).. pemaju sudi untuk membayar kos naik taraf jambatan sekiranya ia menjadi satu isu.. tapi nik nazmi pulak ingin merobohnya.. sila tonton rakaman 'video tersembunyi' mendedahkan sikap sebenar pemimpin parti politik yang kononnya memperjuangkan hak rakyat, Nik Nazmi naik angin bila wakil Ahli Parlimen PJS menentang keputusan beliau.. 

sumber dari fb hanum marvelous


video mesyuarat seorang yb terhormat demi komisyen kot.. bukan kerana rakyat.. macam ni nak diangkat lagi sebagai yang terhormat buat sepenggal lagi.. penduduk seri setia.. jangan ulangi silap anda mengundi manusia hipokrit begini...

ps: undi bn, jangan bagi satu undi pun dekat pr...sengsara rakayat beb!!!

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...