Sabtu, 27 April 2013

[TEKNIK EDIT] SEBENARNYA TEKNIK BEGINI DIGUNAKAN SEKIRANYA ORANG TAK RAMAI!!

menupulasi gambar itu teknik yang agak hebat, jangan hairan di hari-hari kritikal untuk mengundi ada cara untuk menunjukkan orang ramai gila datang bila satu-satu anjuran ceramah atau apa-apa sajalah.. hanya yang pakar dapat menentukan ia palsu atau tidak...

contoh-contoh manipulasi gambar di konsert k-pop korea.. dah terkantoi kerana mungkin konsert mereka anjurkan kurang ramai, jadi untuk menunjukkan ia ramai, jadi editing yang sangat pro pun mulakan kerja.. hehe




tak mustahil hal ini dilakukan oleh mereka yang tengah terdesak, nak menunjukkan mereka kuat di ceramah politik.. hehe..

ps: tapi kalau diikutkan, masa pru 2008 dulu mana-mana ceramah pakatan memang full pack, sekarang harap orang-orang tegar je datang support untuk tunjuk ramai, yang datang pun bukan orang situ.. hehe..

[JANJI DITABURI] MEREKA SUKA BERJANJI, TAPI MENUNAIKANNYA MEREKA GAGAL!!

PESAN GUA KEPADA PENGUNDI-PENGUNDI SEMUA, KALAU MEMANG KALIAN NAK RASA BAGAIMANA KENA TIPU LAGI 5 TAHUN, MALAH DI KELANTAN PUN DAH 23 TAHUN KENA TIPU..!!

TAPI TAK SERIK-SERIK, ASYIK-ASYIK TUDUH BN RASUAH, WALAU TUDUHAN TERUK GILA MEREKA CANANGKAN, BN TETAP KOMITMEN JAGA RAKYAT, TAPI PAKATAN? YB-YB DIAORANG HANYA MUNCUL BILA NAK DEKAT PILIHANRAYA...

MALANGNYA BILA KITA RELA KENA TIPU LAGI... OH OH...


sedarlah wahai kalian.. sedarlah.. mereka ini nak kan simpanan rm negara yang berjumlah beratus billion tu untuk kenyang sampai anak cucu mereka, habislah...


ps: sembang mereka mereka jelah yang betul tetapi hakikat mereka lah bapak segala penyamun!!!

[POSTER] PEMBERONTAKAN TETAP DITERUSKAN DEMI MENUMBANGKAN PAKATAN RAKYAT!!



KITA MEMBERONTAK KERANA

  • MEREKA SANGGUP MENYOKONG LGBT, SEKSUAL MERDEKA, 
  • MEREKA SANGGUP JUAL KALIMAH ALLAH KERANA UNDI
  • MEREKA SANGGUP GADAIKAN ASET-ASET ORANG MELAYU KERANA DAP
  • MEREKA SANGGUP MENIPU KERANA KUASA
  • MEREKA SANGGUP MENGANGKAT PEMIMPIN YANG BANYAK SKANDAL
  • MEREKA SANGGUP ROSAKKAN KEAMANAN
  • MEREKA SANGGUP JUAL MARUAH BANGSA KERANA DAP
  • MEREKA SANGGUP LAKUKAN APA SAJA DEMI PUTRAJAYA
  • MEREKA SANGGUP MENGHUKUM ORANG SEAGAMA DENGAN MEREKA KERANA BERBEZA PENDAPAT!!
  • MEREKA NAK MUFLISKAN NEGARA INI


AYUH RAKYAT MALAYSIA, JANGN DIAM, JANGAN TAKUT, AYUH BANGKIT DAN AJAR MEREKA DI KERTAS UNDI!!!

[GOYANG] CERAMAH PKR DI PELABUHAN KLANG MENGAMIT 5 RIBU ORANG!! TAHNIAH KHALID IBRAHIM!


hebat mb selangor ni, nampak gayanya dia boleh jadi lagi ni mb selangor untuk sepenggal lagi.. hebat gilos, berpusu-pusu manusia hadir demi peluk cium parti pkr, gile gempak... goyang kaki melihatnya, sampai terkedu, orang bn senyap seketika time ni...

cuba lihat hal sebenar yang berlaku bila ceramah anjuran pkr di tempat mereka sendiri? apakah keadaan ini dipanggil pkr kuat? hihihihi


Agak sukar bagi MB Selangor TS Khalid Ibrahim untuk mengekalkan label heavyweight yang diberikan olehnya kepada diri sendiri, jika kehadiran di majlis-majlis ceramahnya kekal di bawah 30 orang.

BACA SETERUSNYA DI SINI KLIK

[HOT] KERANA HASSAN ALI, PERMATANG PAUH SESAK MALAM TADI!!

ceramah semalam berlangsung di padang awam permatang pauh, kehadiran hadirin dikatakan hampir 5-6 ribu lautan manusia. apa anuar ibrahim tak rasa risau? ohh aku lupa manusia macam anuar ibrahim anggap tak perlu risau sebab dia memang boleh menang pun di permatang pauh kali ini.. sebab dia ditakdirkan hebat dan bagus..






Yang paling menarik, Dr Hasan Ali telah di"booo" oleh para hadirin ketika menyampaikan ucapan beliau. Semuanya bermula apabila Hasan Ali bertanya sama ada rakyat Permatang Pauh masih lagi mahu memilih seorang peliwat sebagai wakil rakyat mereka..

Hadirin yang hadir menunjukkan reaksi spontan dengan mem"boo" wajah Anwar yang terpapar di skrin gergasi di kawasan ceramah berkenaan..

baca seterusnya di mpp

[JAHAT] BILA BN SUDAH DIRUNTUHKAN, TIADA LAGI KEBAJIKAN, TIADA LAGI BANTUAN!!

syaitan dah berjaya lakukan kerjanya

sebenarnya kalau diikutkan situasi sekarang, pr memang licik melakukan kerja hasutan kepada orang-orang yang main ikut saja, ikut saja apa kata pemimpin mereka, dari nik aziz, anuar ibrahim, hadi awang sampai ke lim kit siang... cara mereka menghasut rakyat cukup terer, yang sorang tu guna cara agama, anggap umno tak sebagus mereka, ramai percaya, malah ramai bila nak berubah, nak jadi baik dan beragama terus masuk pas dan anggap semua dosa dulu dah terampun... akan ada sindrom takabur secara automatik.

yang sorang lagi tu, anggap dialah pejuang rakyat, tetapi skandal punya keliling pinggang, masalahnya yang muda-muda dah tekad, walau dia ada skandal ke, pejuang lbgt ke, menyokong liberal ke apa ke, itu semua tak penting, janji kena angkat dia jadi pm.

yang sorang tu pulak, dah lah chuvanist, dia cekap menghasut orang cina tentang betapa kejamnya umno melayan orang cina selama ini, walau kalau tengok realiti orang cina lah paling nikmat hidupnya dekat malaysia ni sebab mereka banyak duit.. ekonomi diaorang pegang, sebenarnya lim kit siang nak bagi tau dekat orang cina, orang melayu boleh di kontrol dengan duit.. dan orang cina patut berkuasa dari orang melayu, lim kit siang akan menjadi ikon pempimpin cina yang menjadikan malaysia, singapura ke-2,

jadi.. matlamat mereka mungkin berjaya, maka kesihanlah pejuang-pejuang rakyat yang sebenar, kerja-kerja kebajikan bn semua di ludah-ludahm  orang baik yang buat kerja membantu rakyat di pijak-pijak dengan rakusnya oleh mereka yang terer menghasut... jadi lebai malanglah kau orang melayu... aku nak tunggu juga kalau hal yang cukup terkesan terjadi terhadap orang melayu sampai nak menangis air mata darah sekalipun dah tak mampu... maka jadilah kita kaum kelas ke-2.. agenda chuvanist dah berjaya dengan bantuan 2 parti milik melayu yang telah dibeli dengan duit yahudi.. kesihannya hidup bila orang baik di lunyai-lunyai kerana  ikhlas berbuat baik, difitnah pelbagai kerana mereka kerakusan kuasa!! ini lah dia malaysia, bakal terjadi malangnya orang melayu Islam yang tidak boleh berfikir!!

maka bodohlah keturunan kita selamanya... kita tunggu itu terjadi. nak pesan kepada mereka supaya insaflah!! maaflah, aku rasa kesedaran takkan muncul pada ketika ini... sayonara melayu... 

ps: aku landaskan kekecewaan bukan kerana mengalah untuk berjuang, aku rasakan ujian berat menanti orang melayu sekarang ini, sebelum ini kita dah dijajah selama 400 tahun setelah runtuhnya empayar melayu melaka, maka sejarah itu akan berlaku selepas 5 mei ini... sebab sejarah tidak pernah berbohong, runtuhnya kerajaan melayu melaka kerana ramai pertualang dari bangsa melayu dan orang cina pada ketika itu yang menjadi talibarut portugis, dengan  memecahkan rahsia sulit jalan-jalan memasuki kota melaka melalui jalan dalam... ya kawan-kawan.. itu akan terjadi selepas ini.. jadi kita doakan saja kita selamat!!! amin

sekiranya kebenaran itu hadir bila last minit.. mana tau kan.. ALLAH maha berkuasa!!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...