Ahad, 28 April 2013

[PANAS] NAMPAK GAYANYA BOLEH GOYANG LE BN GINI!!

di dun seri setia, siang tadi ada berita mengemparkan..

jeng
jeng
jeng
jeng

makin di fikir makin pening lalat dibuatnya, kenapa sekarang pulak mereka nak keluar parti, maknanya keadaan sekarang memang jauh berbeza dari dulu.. erm apa nak dikata..


"Selamat Tinggal Pakatan, Selamat Tinggal Nik Nazmi PKR"

seramai 480 org masyarakat india seri setia yg diketuai oleh sdr Sugu telah menyerahkan borang menyokong BN kpd Datuk Abdul Halim Samad & sdr Loh Seng Kok kerana mereka sudah tidak yakin lagi dengan Pakatan Rakyat

ps: ait macamana pulak boleh keluar pkr lak ni, aku dah dapat dah sms angkuh gaban dari pakatan rakyat, "bakal perdana menteri malaysia yang ke-7, anuar ibrahim akan mengangkat sumpah sebagai perdana menteri pada 6 hb mei ini pada jam 9 pagi" 

hahaha.. ai macam-macam, teringat aku masa 16 september 2008, masa tu dah rasa erm habislah malaysia, jadi pm juga dia ye.. kata hati den lah time tu, tapi apakan daya, perancangan Allah lagi hebat dari perancangan proksi Israel!!!

[INSAF] ramai dulu yang menyokong pakatan rakyat dah menyesal!! kali ini mereka undi bn!!

memang benar, masa pru12 adalah salah satu titik hitam bn, bukan rakyat bawahan yang protest, sampai tun mahathir pun masa tu protest sampai keluar umno.. fahamilah masa tu ramai dok tahan amarah kepada mantan pm kita pak lah, bukan mereka membenci bn tetapi kerana protest.

kali ini mereka dah menyesal, sebab apa. mereka tengok dan merasa bagaimana cap ayamnya pakatan rakyat memerintah, dah la tak cekap, asyik berbangga dengan simpanan tetap di selangor, menifesto dah le tak ditunaikan, 15 % saja mampu mereka tunaikan. kebajikan rakyat bawahan mereka tak jaga, sewa tapak berniaga dan lesen niaga naik saja, cukai pintu naik, sampah tak dapat urus dengan baik dan macam-macam onar mereka buat beb.


mereka hanya berbangga dengan ceramah agama kononnya mampu merubah insan, aku setuju dengan ceramah yang mereka anjurkan saja, tetapi hal-hal lain mereka gagal, maksiat rumah urut berjela-jela, isu arak di shah alam dan anjuran berbuka puasa oleh gereja DUMC, itu semua tidak boleh di lupakan macam tu je beb.. masihkan anda ingat bagaimana mereka dengan rakus menjual aset-aset YBK. yayasan selangor yang banyak membantu orang susah, mb khalid gagap jual kati je aset-aset tu. hebat kan?

masihkan anda ingat bila mana mereka nak naikkan sewa di premis perniagaan pkns di shah alam berganda pulak tu, nasib kerajaan pusat masuk campur. gila dajjal bro kerajaan selangor ni.. nampak je indah dekat luar, tetapi dalam hancus.. berlakon hebat tetapi punoh ranah ekonominya.. sedarlah beb.. nak jadi macai boleh tetapi hal berkaitan jangan nak zip mulut. ni semua hal berkaitana rakyat selangor.. sedarlah, sedarlah!!!

#SAYANGILAH BANGSAMU#UNDI BN#YAKINI BN#

ps ingat BR1M hujung tahun ni RM1200 untuk yang bekeluarga dan RM600 untuk yang bujang!!!PASTIKAN BN MENANG!!

husam musa sudah angin dengan tun mahathir!!

mana tak angin, mana tak panas, dia dah la gagal di kelantan, satu habuk pun tak boleh dibanggakan kejayaan dia di kelantan, lepas tu declare yang dia akan tawan putrajaya dengan janji manis dia, itulah husam musa.. manusia yang licik macam mentor dia dalam pkr tu..

harap pengundi putrajaya sedar, jangan salah bagi undi kepada orang yang tiada track record baik, mau tumpo orang perak kata. sedarlah..

ingat lagi janji husam dekat rakyat kelantan, tak salah hanya batu asas je yang naik, projeknya mana siap-siap, dari kambing janapari, lebuhraya rakyat, siap bakarline yang katanya kerajaan kelantan mampu siapkan lebuhraya rakyat tanpa bantuan kerajaan pusat. derma dah berjela dah, tak tau berapa dah kutip, tengok takde pun tanda-tanda yang projek tu dia nak buat, penipu besar, sama juga dengan stadium baru, dulu kata mac tahun lepas kompem siap, erm jangan kata stadium tu siap, satu habuk pun takdop, kena tipu lagi, gila badas...

golongan munafik orang nak angkat jadi pemimpin, jahanamlah malaysia...





gambar sumber dari blog pas beruk


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir mengesa pengundi di Putrajaya agar MEMASTIKAN calon Pas, Datuk HUSAM USA KALAH TERUK pada Pilihan Raya Umum ke-13.

"Saya datang sebab saya tak mahu Putrajaya jatuh kepada orang yang tak sepatutnya, tentukan Husam dikalahkan dengan teruk sekali. APAKAH SUMBANGAN Husam, Nik Aziz, Pas kepada PUTRAJAYA? Orang buat elok-elok baru bak balaih.

Kita TAK BOLEH PERCAYA orang macam ini," kata Dr. Mahathir dalam ceramahnya di Presint 9 malam tadi

klik sini

[DUN SERI SETIA] DATUK HALIM TERUS MENDEKATI RAKYAT!! TERBAEK!!

calon dun seri setia yang sentiasa mendekati rakyat, walkabout datuk sentiasa menjadi perhatian penduduk di sekitar jajahan seri setia.


kepada pengundi seri setia pilihlah pemimpin yang bekerja untuk rakyat, bukan pemimpin yang hanya muncul berapa kali dalam setahun, bila nak mengundi barulah cerita dia lah yang bagus... nak tau siapa orang tu.. orang seri setia cukup berbulu dengan nama nik nazmi... yb pkr yang sembang kencang tu.. alah yang nak runtuhkan jambatan besi tu.. dia lah.. 


#vote bn#
#sayangi selangor#

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...