Isnin, 29 April 2013

video yang dulu pernah geng-geng anwarisme dalam pas cukup panas hati!!!


video ini dulu membuatkan pekakas anwarisme cukup panas hati! jadi sebenarnya kerajaan perpaduan terhalang kerana nik aziz tu je.. geng-geng ulama faham berkawan dengan dap dan pkr adalah terpaksa demi kelansungan politik!!

terbaru haji hadi awang menafikan pulak surat dari qardawi, erm makin berdentum le anuar ibrahim!! tikam menikam menjadi-jadi le pulok dalam pr ni.. hehe

KLIK SINI

[derma] duit ni agak-agak akan ke mana?


erm. dasat penangan pas nak menang pilihanraya, erm kita tengok sajalah apa jadi 5 mei nanti.. kalau betul pr menang, tak pelah itu dah nama demokrasi, kalau kalah jangan buat huru hara pulak!!

negara ni memang dari zaman dulu lagi orang mengidam, makmur, kaya, banyak sumber, tapi amat malang jatuh ketangan orang yang tak jujur, totok mereka takkan peduli hal ini, janji bn di kalahkan, perancangan Allah sangat sempurna, kalau bn kalah mungkin itu ujian kepada kita.. kalau meNang kita kena kuatkan lagi parti kita.. tapi setahu aku kalau kita kalah, ibarat hidup dalam negara kukubesilah, mybe pru14 kita nak bersuara pun tak pasti macamana... sekarang pihak pr pun hak bersuara cara mereka kena puji jer, kalau kritik, erm siaplah mereka akan cari sampai ke lubang cacing, INI LAH CARA DEMOKRASI CARA PR KALAU MEREKA MENANG!!!

MOGA ALLAH BERSAMA ORANG-ORANG YANG BENAR!!! AMIN

kit siang angin satu badan bila dihalau di gelang patah untuk berkempen!! keh keh keh..


melayu ada sabarnya, bila di penang melayu di buat macam apam balik, habis kedai-kedai orang melayu, ramai tertekan kerana melayu tiada suara di sana,

lim kit siang mungkin ingat aura dia ke gelang patah akan banyak membantu melayu, hanya melayu bahlol yang tak sedar permainan dap ini, tu sebab dap hanya berani di kawasan orang cina jer untuk bertanding!!

video dibawah ini menunjukkan kemarahan orang melayu bila kit siang nak buat walkabaout di gerai makan, bernanah hati, ni mesti pertualang pas akan jadi tak keruan bila tengok video ini,

melayu tidak pernah lupa apa jadi dengan nasib bangsanya dahulu.. kali ini ramai pulak melayu pertualang yang jadi jilat bontot dap, brengset!!

KLIK SINI

amacam ada berani? hehehe

[MASAK] DS NAJIB HADIR DI PELABUHAN KLANG, TAK RAMAI?

anuar kata aura najib dah tak releven sekarang ni, erm ok bang non, anda memang terer buat spikulasi dan propaganda, ramai melopong bila dengar ceramah anda, siap ada histeria katanya, hehe.. tetapi bang non sedarkah anda, zaman revolusi menjatuhkan bn mungkin dah berlalu, orang yang cerdik takkan mudah percaya janji anda..

ds najib walau anda hina, keji, caci sampai melampaui batas anda memfitnah dia, dia cool dia buat kerja dia, dia percaya qada dan qadar Allah, kalau dia kalah sekalipun dia dah buat yang terbaik pun untuk rakyat, cuma balaci-balaci bang non yang angkuh saja anggap sah anuar ibrahim akan jadi pm 6 mei ini,

bagi aku hak masing-masing nak memilih siapa, tetapi jangan pandang rendah kepada ds najib, zaman paklah dah berlalu, zaman tu zaman gelap bn, sampai tun mahathir pun keluar bn time tu, tapi sekarang berbeza,

ini terjadi di pelabuhan klang malam tadi

Sesuatu yang diluar jangkaan, kerana Najib sendiri meletakkan sasaran 3,000 kehadiran dalam perjumpaannya dengan rakyat dan pengundi kawasan DUN Pelabuhan Klang yang bakal menyaksikan pertembungan antara MB Selangor TS Khalid Ibrahim dengan muka baru Dato' Nasaruddin M. Zin.









anda menilai, melihat, menjadi saksi, apakah kerajaan bn terlalu kejam terhadap keluarga anda sampai tak cukup makan, peluang kerja takde, sekolah pun tak mampu?

YANG DILIHAT MACAI-MACAI YANG AKU KENAL, HIDUP SENANG JE PUN, ADA KERETA YANG JENAMA HEBAT, RUMAH 2 3 BIJI, KEJAM KEJADAHNYA MEREKA SEMBANG TU EK?

#UNDI BN#SAYANGI SELANGOR#

dari blog akar umbi

[RIOT] AYUH KITA SUPPORT RAKYAT MALAYSIA JADI BEGINI! TAHNIAH PAKATAN RAKYAT!

budaya radikal, budaya anarki dan budaya ganas dah menjalar disetiap pelusuk rakyat malaysia, tak mampu sudah kami nak bercerita hal kebenaran lagi, kenara kejahatan dah pun membiak dengan jayanya. kesemua majoriti rakyat dah mula ke arah ini. kerana mereka anggap mereka wajib bersuara?

kesiannya bangsaku, mudah ditipu, mudah dilenjan otaknya supaya mengikut sesuatu yang tak elok, selamat tinggal bangsaku... aku tak mampu buat apa-apa! :(





ps: puak-puak ini akan memerintah negara, jadi tahniah buat golongan anarki, lgbt, liberal dan syiah!! malaysia punah ranah... selepas 5 mei?

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...