Jumaat, 3 Mei 2013

kejahatan mereka di senyapkan oleh tangan ghaib? isu dumc yang terbongkar!


Menurut portal Keldaian Anwar, Nik Nazmi Nik Ahmad terpaksa membuat laporan polis kononnya pendedahan yang dibuat oleh beberapa blogger UMNO dengan menyiarkan surat dari Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) adalah palsu. Ini kerana rakyat mula syak sesuatu apabila Gereja yang diberitakan akan disita tiba-tiba dibatalkan.

Pakatan Rakyat sudah mula risau rancangan mereka bagi mempertahankan perlakuan gereja dapat diketahui umum.



Surat itu mendedahkan bukti campurtangan pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad yang mengarahkan pembatalan penyitaan gereja DUMC.

Jika surat itu tidak benar masakan rakyat boleh tahu pembinaan gereja DUMC itu adalah haram.

Sebelum Nik Nazmi hendak buat laporan Polis, terlebih dahulu cerminkan diri sendiri samada perkara itu benar atau salah jangan membuang pahala dalam bulan puasa dengan melakukan perkara yang tidak mendatangkan faedah demi mempertahankan Gereja DUMC

Satu lagi fitnah yang dilemparkan oleh Nik Nazmi ialah blogger UMNO dibayar untuk melakukan perkara ini ternyata fitnah, dia seharusnya memohon maaf demi menjaga puasanya.

Hanya orang yang dibayar sahaja akan mengganggap orang lain juga dibayar.

sumber
klik sini

ps: bongkar dan bongkar!! nama nik nazmi juga naik, tolak pkr!!

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...