Selasa, 7 Mei 2013

kepada pentaksub, udah-udahla memfitnah beb!! buat malu kan pr je nanti!!

kerana tak boleh terima kekalahan, kerana tak boleh terima kenyataan yang anuar ibrahim tak jadi pm ke-7, malah tak leh terima yang kerusi umno di parlimen lagi banyak, maka jadi sawan termaksimalah mereka-mereka itu, aku pun tak pasti.. apa lah penyakit mereka-mereka ini?

penyakit mereka ini dinamakan alketempes alketompo kuhikgostan.. atau bahasa melayunya bhagal.. hahaha..

ni satu contoh, gambar dibawah ini nak bangkitkan kemarahan orang, katanya, kerajaan bn akan naikkan harga bil letrik, erm bukan ke itu tarikh 4 hb mei 2013? hehe..

ps: ds najib tak gitu, dia bukan macam zaman gelap yang dulu tu, skrang ni zaman tsunami orang cina, lain.. 

last komen aku terhadap kebiadapan kiasu!

mungkin posting sebelum ini terjerumus kepada kebiadapan kiasu, so keluarnya gambar-gambar keterlaluan yang aku sebagai melayu terjadi emosi bila menulis, tapi takdelah sampai nak hasut orang ke arah yang tak baik

harap pihak berkenaan siasat lah komen-komen facebook yang terlampau, kami sebagai blogger hanya meluahkan keadaan sekarang yang kiasu-kiasu agak biadab! terlalu biadab, mungkin bukan semua orang cina macam tu, tapi kerana kiasu-kiasu ini lah merosakkan perpaduan, harap maklum.


ps: siap nak hasut menyerang balai polis, keterlaluan!!

house pk

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...