Isnin, 13 Mei 2013

PROMOSI DAGING BABI SECARA TERBUKA DI AMPANG? BAIK PUNYA..

TAHNIAH BUAT PEMIMPIN MELAYU ISLAM DALAM PAKATAN!! AKU MALAS MAU KOMEN LEBIH!!

TAK SALAH LAH DULU, ORANG BUKAN ISLAM JUAL BABI PUN JUAL DEKAT TEMPAT TERTUTUP, KALAU MEREKA NAK PASARKAN DAGING BABI, DI TUTUP RAPAT LORI YANG BAWA BABI TU, SEBAB SENSIVITI TERHADAP ORANG ISLAM! ITU DULU, SEKARANG KAN DAH BEBAS, APA DEHAL!!

PASARANYA YSK FRESHMART, MEMPROMOSI DAGING BABI SECARA TERBUKA? BAIK PUNYA... LOKASI DI AMPANG. manyak lasat oo ini babi. masak tomyam sangat shitap!! mau telai?

kang komen lebih-lebih kata ni lah tulah, tapi rasanya keterbukaan macam ni tak perlu lah sebab rasanya dah tak hormati langsung sensiviti orang Islam ni, pihak berwajib silalah lihat dan perhatikan, ni kan Malaysia, bukan vietnam, bukan hong kong, bukan taiwan!!


sumber CTS

buat ds najib, jangan ulang perkara sama, sebab pru 14 adalah hidup dan mati bn!


buat pm kita, dah terang lagi bersuluh, bn di landa badai tsunami paling dashyat dalam mana-mana pru, harap ds najib sedar dan fikir satu perkara,

jadilah pm yang tegas, berani, garang, tunjuk ego sikit dengan pembangkang, jangan bagi muka sikit pun dengan pembangkang, biarlah apa nak jadi pun, kena ingat kalau jadi ds najib yang sebelum pru13 ni, percayalah bn akan tengelam ke dasar lautan PRU 14 nanti.

jaga negeri dan kawasan yang dimenangi bn, buat perubahan di kawasan itu, tunjuk sikit kat sempudal pembangkang, ego sangat, mesti mereka akan jadi jeles melantun-lantun.. peluang kerja banyak, malah rekod di negeri bn lagi bagus dari negeri pr, kita buktikan,

walau aku duk di negeri pr, selangor, hal air, kita tengok macamana kerajaan selangor yang berlagak setan tu handlekan masalah air? jangan bagi muka sikit pun mereka yang bongkak ini, biar sok dah tak de air, biar rakyat mengamuk. (air keruh manjang pui)

bantu usahawan bumiputra, bantu bumiputra yang membantu kemenangan bn, jangan lupakan diaorang, termasuk aku, hehe.. biar kiasu terlopong, tak dapat projek kerajaan pusat, biarkan diaorang, banyakkan lagi kedai 1 malaysia, buat pasar bergerak, bagi peluang orang melayu menjadi penternak-penternak dan mengkontrol sumber bahan mentah makanan dan lain-lain,

jangan lembut sangat dengan srjk cina, buat je sekolah 1 malaysia, dan kalau boleh akhbar-akhbar cina yang terlampau nampak penghasut, tarik balik lesen, kalau boleh gak buat dwi bahasa, biar orang melayu faham apa diaraong tulis, ada berani? berani je lah. biarkan apa orang nak kata!! dah banyak sangat bagi muka. udah-udahlah ye.

tolong juga orang india, bantu mereka seadanya, sebab mereka juga banyak membantu dalam kemenangan bn, biarlah orang nak cakap apa, bumiputra sabah dan sarawak pun harap bangunkan kaw-kaw di sana, tingkat ekonomi di sana. buat rumah mampu milik, bina infrastruktur terbaik untuk mereka, mereka juga banyak membantu dalam kemenangan bn, salute!

buat penyiasatan tentang warganegara china, ic baru haruslah warga malaysia tukar kepada yang terbaru, masa pru14 sok siapa pakai ic lama rijek takleh mengundi, dan buat je biometrik, peduli apa dengan pembangkang, diaorang nak menyalak ke apa ke, lantak lah, biometrik lagi ok apa, scan cap jari, telus, rasanya mau bergetar dap beb! masa tu lagi kita tau siapa pengundi hantu.

dan paling penting, MENTERI KDN, KENALAH TEGAS, TAK PERLULAH YANG JENIS BAGI AMARAN, AMARAN, tu pasal diaorang jadi bangsat berani langgar apa saja, perhimpunan apa-apa yang menjurus kepada memudaratkan negara, kasi tangkap kepala dia, mana boleh, apa diaorang ingat negara ni tak de undang-undang ke. BILA TEGAS, MEREKA AKAN FIKIR 18 KALI KALAU NAK BUAT ONAR!!

jadi walau tulisan saya tak delah pro macam wartawan, sebenarnya banyak nak cakap dan memberi idea, harap ds najib buatlah terbaik, saya sebagai cybertrooper bn, akan tetap di belakang bn dalam mempertahankan dan memenangkan barisan nasiaonal...

BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH..

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...