Ahad, 19 Mei 2013

apa masalah sampai gelak-gelak ni? siut la..

aku pun pelik diaorang gelak-gelak apasal? ada masalah ke? gelak-gelak lah, tapi apa masalah? ni yang menjadi tanda tanya ni.. aduh.. ye lah layan jelah sebab apa diaorang ni gelak-gelak pulak... aku pun pening... huh


 ait hisyamuddin pun gelak juga, apasal ni aduh!!




ooo patutlah... aku pun baru faham sebab mereka ni gelak... aku pun samalah nak gelak gak bleh.. kah kah kah kah kah kah kah kah kah
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


hahaha, sampai sekarang puak-puak yang jenis tak faham angka meroyan sampai nak gulingkan kerajaan guna kekerasan.. apa tak faham kalah? hahaha.. mampuih... udah-udah le tu.. cuba terima kekalahan.. kan bagus.. pru14 kan ada.. huk aloh..

jom kita layan budak-budak afrika ni nyanyi...

kalah yea kalah yea.. hahaha.. yaribba kalah yea.. kalah yea...

ps: gelak gelak.. hahahaha... bakar tetap bakar.. hahaha

memang sah lah minyak akan turun esok di negeri-negeri pakatan!! yes yes yes..

gua salute, tahniah buat pemimpin pakatan rakyat yang sangat prihatin, perghh.. nampaknya memang lagi ramai akan buka mata lah nanti.. pening kepala ds najib, sekalung tania... tania... tania tania... makin gembira la pekakas dan pencecei pr, maunya melompat riang ni... sekalung tania...



Terkini! Penurunan Harga Minyak. 

Pakatan Rakyat hari ini mengesahkan bahawa semua harga minyak akan diturunkan sebanyak 50 sen se liter, di semua stesen minyak yang terletak di negeri negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat.

Negeri negeri yang terlibat adalah Pulau Pinang, Kelantan dan juga Selangor.

Perkara ini disahkan oleh setiausaha Pakatan Rakyat negeri selangor, selepas selesai sahaja Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang berlangsung di Shah Alam sebentar tadi.

Majlis Presiden dalam Mesyuarat nya petang tadi, sebulat suara bersetuju untuk menghapuskan cukai yang dikenakan pada premis premis syarikat minyak, dengan itu harga minyak manpu diturunkan sebanyak 35 peratus untuk setiap kategori akan berkuatkuasa pada pukul 12 malam ini.

Sumber itu juga menegaskan, penurunan harga tersebut juga akan dapat dinikmati oleh semua kenderaan yang mengisi minyak di stesen tersebut walaupun tidak menpunyai no pendaftaran negeri Pakatan Rakyat.

Berikut adalah senarai minyak yang terlibat dengan penurunan harga;

1.Minyak Angin
2.Minyak Senyonyong
3.Minyak Gamat
4.Minyak Dagu
5.Minyak Pengasih.

Harap maklum!

sumber flying kick

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...