Jumaat, 24 Mei 2013

kepada pemimpin bn, walau ada yang tak suka khairy, ini yang semua mahukan!! salute

bukan hanya hiburan sana sini, tetapi ilmu yang bagus untuk orang muda, baru ramai sokong, zaman-zaman suka-suka dengan hiburan yang membazirkan dah berlalu.. so ini pilihan orang muda, tahniah khary jamaluddin

zaman dah berubah pemikiran pun kena berubah!! tabik


ps: ada nada sokongan kuat dari pihak pas dengan cara khairy ini, agama 1st, terbaek!!

kenyataan paling jamban dari geng-geng adam adli menaji pas!!

aa gaduh, gaduh, dah makin sakit kepala gurga dah diaorang, yang aku tau, golongan anwarisme dalam pas sahaja yang menyokong tindakan cara anarkis untuk mengulingkan kerajaan cara salah, tetapi golongan ulama yang kuat di dalam pas menolak sekeras-kerasnya cara anwar brahim dengan agenda blackoutnya,

dah la wei anuar brahim, dah kalah dah la, pui


ps: ai selamba je geng-geng student anarkis ni sound pas, apa pas tak terasa ke.. hehe.. kalau aku jumpa pelangkung je kepala budak-budak ni, dia ingat ni negara dia yang punya.

sampai sekarang mereka tak berani jawab hal ini

kadang-kadang cara politik merapu yang diajar puak-puak anarkis ni dah jadi ikutan dekat orang pas, apa tak leh tak fikir baik buruk? apa dah tak de orang nak tegur? ai hal ni kalaulah orang umno yang buat, tak cukup tanah mereka menibai, mau siang malam demo dekat pwtc ni.

tapi apakan daya bila mereka buat, bila orang tanya, mereka zip mulut, ni lah pesen orang hebat-hebat dalam pr. dah tak de orang kuat agama dalam pr nak menegur hal ini? ai kang taji lebih-lebih kang kata aku tak de ilmu lah, ini lah, ye lah orang pr je lah terer semua serbi, sampai syurga dan neraka pun mereka leh tentukan beb.

ai macam-macam dunia politik malaysia ini, hal ini berlaku setelah di rosakkan insan yang bernama anuar ibrahim, semua boleh, semua sebat. asal kita tawan putrajaya, tapi putrajaya pun tak dapat tawan, tu yang meroyan, hehe..


ps: dunia dah nak terbalik!

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...