Rabu, 12 Jun 2013

tentera maya umb!! teruskan perjuangan walau di fitnah macam-macam!!

di tuduh gagal, tetapi umno menang banyak kerusi!! jadi ia tidak gagal sebenarnya

secara ikhlas, pru 14 kita tumpukan, gaduh-gaduh sama kapal, bawalah berbincang dalam satu tempat yang tertutup nak belasah ke, nak menjerit ke, nak apa ke, terserah, sebab kalau di biarkan unit-unit media dari bn bertelagah, yang gelak besar adalah musuh. musuh cukup suka melihat kita semua tempeleng sama sendiri.

sebagai blogger, aku cukup berterima kasih terhadap UMB dan TEAM MEDIA SELANGOR kerana memberi kepercayaan untuk terus berblog sampai ke pru14, In shaa Allah, biarlah apa orang nak cakap, janji tugas kita untuk membisukan pakatan rakyat tetap diteruskan.

kesimpulannya jenama UMB adalah jenama yang di ketahui umum oleh musuh alam maya iaitu pakatan rakyat!! JENAMA UMB membuatkan mereka tak senang duduk!

IKUTI KUPASAN BERKENAAN UMB DI PASCA PRU13 LEPAS OLEH TUN FAIZAL

klik sini

kerana politik dan kuasa, sanggup menipu yang guan eng akan masuk Islam!! gila badas

ni lah masalahnya bila otak diselaputi sampah, bau busuk telah berjaya membuatkan ramai orang melayu pr jadi tonggong tak bertempat, entahlah, aku pun pelik, kadang-kadang tengok cara mereka ni macam haramjat je demi mencapai cita-cita bhagal.

contoh di bawah ni, calon pas bayan lepas, mengatakan lim guan eng akan masuk Islam sekiranya pakatan rakyat kekal di pulau pinang. kerana politik anda jadi sengal. sekarang pakatan rakyat terus kekal dan lim guan eng dah masuk belum Islam?


ps: tu sebab majoriti orang melayu tak percaya dengan pr, penjilat dap kuat sangat!!

syiah bukan Islam, contoh mamat ni, akidah dia dah ke laut!!

mamat khalid ismath ni memang dah taraf kafir, usah sembanglah kau syiah punyai akidah Islam, syiah penyembah majusi, berlakun konon mereka juga menyembah Allah dan mereka lah lebih Islam dari ahli sunnah, tetapi cara mereka ke arah menyembah syaitan!!

pas boleh simpan mamat syiah macam ni!! gila..


ps: syiah perosak Islam

[GEMPAK] FILEM PACIFIC RIM YANG DI NANTIKAN 12 JULAI INI!!

filem-filem perihal raksasa dan mahkluk besar gedabak yang musnahkan manusia dan harta benda jarang sekali pengarah hollywood nak ketengahkan, ikon mahkluk besar gedabak di dalam filem bermula dari godzilla pada tahun 1998, sebelum tu tahun 1993 bermula era effect dalam filem yang cool iaitu filem jurassic park.

selepas tu ada lagi, pada tahun 2008, filem cloverfield berkisar mahkluk dari laut menyerang new york. gempak juga filem tu.

raksasa dari filem cloverfield

bapak besar hehe, kalau dia lalu dekat penang camne la hai.. mampuih haha

tahun ini, filem di nantikan oleh peminat filem mahkluk besar tahap gaban, kira lagi besar gedabak dari filem-filem yang ada sebelum ini, iaitu filem pacific rim, tayangan seluruh dunia pada 12 julai 2013. yahoooo... aku minat gilos filem gini. kali ni bukan setakat raksasa tu yang besar nak mampus, tetapi, robot mecha yang ala-ala gundam melawan raksasa tu, wah, tak sia-sisa siapa yang biasa tengok cerita atromen.. hahaha... LAYAN..!!!

PACIFIC RIM









ps: super cool !

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...