Isnin, 24 Jun 2013

gambar ni buatkan spisis macai jadi sawan jerebu..

di luar parlimen, bukan main suka berdemo, siap baring atas jalan, semuanya kerana bang non ku tersayang.. di dalam parlimen... hehe entea liha lah sendiri.. ni apa lah cong bang non lepas ni bila buat ceramah mega ye... mesti dia kata najib akan letak jawatan, tak pun najib akan bla bla bla... alah korang takkan tak faham cong si sempudal sorang tu.. depan memang lah.. belakang.

sekarang siapa yang bhagal? macai-macai juga.. kah kah kah.. sampai mati kena kencing.. boddo punya macai.. bang bon dalam parlimen siap makan sedap-sedap, korang kat luar menyalak macam orang hilang telo.. kah kah kah


ps: tu pasal bang non suka dengan macai.. senang ikut arahan, terjun lombong sambil nyelam tak timbul-timbul je belum bang non arahkan.. haha

abby abadi setuju cina kiasu hina Islam!! ko biar betul abby?

aku rasa abby ni dah tahap akidah terpesong ke laut.. rosak rosak.. ko nak back up cina kiasu menghina Islam pun agak-agak la, bila umno ko tuduh macam-macam, tapi bila cina dap dok hina Islam kau back up pulak... apa mangkuk bhagal kau ni abby... pui

klik kasi bosa

ps: dia ingat bila dia buat status camtu, atasan pas akan bagi dia pangkat la.. so dapatla menjadi ikon ostajah hebat didalam pas... poooodah... ni soal orang menghina Islam, dah-dah kau kata hak dia pulak.. kejadahnya.. mentaliti style bahlul..

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...