Ahad, 30 Jun 2013

GILA BABI PUNYA ULARMAK SYIAH!! SESAT GILA SIAL!!

DAH MACAM KENA RASUK JIN APRIT JE AKU TENGOK!! SYIAH SESAT DAN BAHAYA KEPADA UMAT ISLAM!!

tapi ada juga melayu dok puja ajaran songsang ini, gila babi dan gila iseng!! ptuih!!


ps: kalaulah syria tu boleh pergi dengan senang, aku rela hati nak bantu mujahiddin di sana, bukan apa, Allah janjikan mati syahid kepada umatnya yang berjuang kerana agama Allah, puak syiah di syria dah menjadi sangat keterlaluan sampai bayi pun mereka kelar tangan kaki, budak dan wanita di rogol macam binatang!! lepas tu ada yang dah lepas rogol mereka bakar hidup-hidup, haram jadah betul!! syiah ni lagi kejamnya macam sial mial...

Shazni dilantik ketua pemuda PH, namun ditentang dalam AMK

 Ketua Pemuda Amanah Shazni Munir Mohd Ithnin dilantik sebagai Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH) yang baru. Namun pelantikan itu, yang diput...