Isnin, 19 Ogos 2013

WA TAPAU SEBAB INI PLEE.. - LAGI GAMBAR SPISIS MENAPAU DI RUMAH TERBUKA HARI RAYA...

tala hai la, ini kan plee apa kisah, wa punya keluarga kat lumah mau makan juga, haiya... malu? haiya malu? apa itu malu? wa tatak memahami nyer adui!!

YES
YES
YES

HATI WA MANYAK SHINANG.. HAHA

sumber gambar di facebook

ps: gambar di snap semasa rumah terbuka tun mahathir semalam, hehehe... perangai, apa nak buat, diaorang ni kan makan binatang tu.. kalau makan pun faham-faham jelah.. haha... tapi bukan semua macam ni, ada yang reti adab, tapi yang tak reti adab biasalah, sekolah kat mana, tinggal kat mana, bercampur dengan siapa.. hehe..

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...