Sabtu, 21 September 2013

tertelan gigi palsu lim kit siang ini macam lor!! hj hadi setuju berdialoq dengan umno?

hehe.. no komen, dalam politik game dia bukan macam game polis sentri, dia lain macam sikit, jadi kalau betul baguslah, tapi kalau tak betul memang dah lama tau, ini adalah game-game lenjun yang ada dalam politik, tetapi harus diingat, kita hanya tinggal kuasa!!

pecah belah semakin meruncing, jadi fikirkan orang kafir takkan gembira dengan kehebatan orang Islam mentadbir, tu pasal tsunami orang cina terhadap bn tu!!! fikirkan!!


ps: resah gelisah geng-geng pakatan, mau macai jadi jebon nanti keh keh keh

KIASU TETAP KIASU, KOMUNIS TETAP DIPUJA, NAK BAWA ABU CHING PENG KE MALAYA!! SATU JE AYAT AKU, ABU TOH!!


faham ke tidak? chin peng adalah pengganas, ramai askar dan orang melayu terkorban dengan cara radikal yang lahanet tu bawa, dah-dah tak kisah lah, mca ke, dap ke, dah nama orang cina berpaksikan kiasu, seboleh-boleh dia nak menangkan si bangkai chin peng tu, oi bhagal faham ke idak?


nak bawa abu ke sini, erm nak cari pasal buatlah, satu je jawapan aku, abu... toh!!! jangan bermain api, kelak membakar diri, terutama mca, aku rasa mca ni hanyalah proksi dap, sama je matlamatnya, nak jatuhkan kerajaan melayu, keparat tetap keparat!! kalau tak de dalam kepala otak tu rasa nak nikmat perpaduan, kiasu lah kepala dia..

mai baca sini GAP

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...