Rabu, 25 September 2013

BAGAIKAN SYAITAN DI PANAH PETIR, PERANGAI SEGELINTIR ORANG YANG MENGAKU ISLAM INI YE.. KISAH BENAR!!


sembang kau lebih Islam dari orang lain, sembang kau saja yang betul dari makhluk yang wujud di muka bumi ini, tapi bila abang besar dap berdehem, tunduk mentikus, demi cita-cita politik kalut, jual pun jual lah, apa de hal, apa nak kisah, yang penting umno kita tumbangkan.

mentaliti ini dah terbiasa kalau anda bercakap dengan jebon-jebon pr, tak kisah kau liberal ke, kau komunis ke, kau lgbt ke, kau rasist ke.. nak jual agama ke, ahhh persetankan, janji hati puas, janji cita-cita politik kita tercapai, apa nak heran kalau kita pakai kopiah, pakai serban, orang memang akan anggap kita lebih Islam dari orang lain..

itu lah dia dajjal akhir zaman, hal ini tetap berlaku selagi mereka tak pegang tampuk kuasa, hati dah terlalu keras dengan dendam kesumat.

ini lah terjadi pada 6 september 2013 yang lepas bersamaan 30 syawal 1434 hijrah, ketika khutbah jumaat, kepanasan mahkluk jibraun yang kepanasan ibarat di bakar dalam ketuhar ketika khutbah jumaat yang di sampaikan oleh khatib pada jumaat 30 syawal 1434 hijrah..

ADAKAH KITA SANGGUP MENJADI PENGKHIANAT ISLAM APABILA RELA NAK GADAIKAN KALIMAH ALLAH KEPADA ORANG KRISTIAN, INGAT INI DI MALAYSIA, BUKAN DI ARAB, INDONESIA SEKALIPUN, CARA DAN PERSPEKTIF CUKUP BERBEZA!!

Cuba bayang para parasit dan pelesit yang sedang khusyu' menutup mata melayari bahtera naum mereka tiba-tiba dikejutkan seperti halilintar membelah bumi mendengar khutbah seperti dibawah ini yang petikan sebahagiannya seperti berikut (teks penuh dilampir dibawah):


"Apa yang sangat mendukacitakan kita lagi ialah ada segelintir orang Islam yang langsung tidak sensitif berkaitan perkara ini, malah menganggap ini adalah hanya isu kecil serta sanggup mencadangkan supaya pengunaan kalimah-kalimah Islam termasuk kalimah Allah SWT dibenarkan penggunaannya oleh orang yang bukan Islam. Inilah contoh perbuatan mereka yang mengkhianati agama Islam dan meletakkan kepentingan peribadi melebihi kepentingan agama Islam.

dari blog zul nordin KLIK SINI

GASAK LA KAU MAT YO.. DAH JADI BAHAN KAW-KAW KAT INTERNET!!

lepas ni tak pastilah mat yo nak letak muka kat mana? mau kena strok kot nanti kah kah, no respek orang dah, satu malaya kasi hantam sama entea punya bini.. tak kisah lah kau kerabat ke, kat siapa ke, orang tua kasi hormat sikit, ada adab ke idak? jangan jadi badas kerana nak tunjuk bagus konon anda seorang isteri pemain bolasepak popler? popler ke? keh keh

kerana ramai marah, dan ada yang dah buat gambar yang nak pekenakan mat yo dah.. haha.. sendiri mau ingat la brader... bak kata orang jangan jadi dayus.. lepas aku tengok video tu, aku tak respek sama mu mat yo...


tak leh blah aku tengok gambar ni wei hahaha

jom tengok video parody yang mengejek isteri mat yo, hahaha.. gasak la haih.. haha


ps: badas badas.. haha..

CERITA INI, BOLEH DIKATAKAN PALING EKSTREME BAGI YANG NAK TAU SIAPA PEMIMPIN UMNO YANG DOT DOT TU!! SIRI KE-4

ini macam meniaga orang lagi untun dari meniaga unta!! wow!!

kalau diikutkan mereka ini adalah puaka yang merosakkan semua sekali, terutama rakyat malaysia, jenis yang pentingkan diri sendiri, pedulikan orang lain, berlakon baik sikit, kawal selia secara abang besar ( taiko), siapa tak dengar kata, masak lah, ya itu cara mereka... siapa lagi...

BERMULANYA HARI KEBINASAAN DAP

Hari ini saya akan terus menulis berkenaan dua orang suruhan setia Dinasti Lim dan permulaan kebinasaan kepada DAP.

Sebaik sahaja calon-calon yang menang dalam pemilihan CEC diumumkan, Lim Guan Eng dengan segera memanggil mesyuarat CEC yang pertama. Di mana dalam mesyuarat itu Lim Guan Eng sekali lagi dipilih oleh ahli CEC sebagai Setiausaha Agung.

Mesyuarat berkenaan turut dihadiri oleh Vincent Wu iaitu calon yang menang di tangga ke 6. Kenapa perlu saya timbulkan nama Vincet Wu akan saya jelaskan nanti.
Selepas selesai Kongres Kebangsaan tersebut keadaan menjadi kecoh apabila pihak media dan orang ramai mempertikaikan ketiadaan seorang pun wakil kaum melayu dalam CEC. Ianya mengesahkan dakwaan sebelum itu bahawa DAP adalah sebuah parti chauvinis cina.

PAS dan PKR juga turut tertekan keputusan itu. Mereka juga turut memberi tekanan kepada DAP jika isu itu dibiarkan berterusan ianya bakal menyusahkan mereka mendapat sokongan kaum melayu dalam pilihanraya umum ke 13.

Tekanan yang berterusan diterima selama bermingu-mingu membuatkan Lim Guan Eng tidak tahan. Akhirnya Lim Guan Eng memanggil dua orang suruhannya, Tony Pua dan Anthony Loke untuk melakukan sesuatu bagi memastikan wakil kaum melayu berada dalam CEC.

Apabila tugas itu diserahkan kepada dua orang tersebut Lim Guan Eng berfikiran semuanya akan selesai dengan mudah kerana dua orang itu sering digambarkan sebagai pakar strategi yang paling hebat. Sebaliknya dua orang itu membawa kebinasaan yang jauh lebih besar kepada DAP.

Apa kebinasaan yang mereka buat saya akan kongsikan dengan anda dalam dalam siri akan datang.

sumber klik sini

ps : siri demi siri, harap rakan-rakan sebarkan, komunis bergerak ini ada rancangannya, bangsa melayu mereka pura-pura baik je, dah dapat kuasa.. siap lah.. mereka sailang habis-habisan!!

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...