Isnin, 30 September 2013

BAHAYA FAHAMAN MINAH NI!! BOLEH JATUH AKIDAH!! PERTIKAIKAN KENAPA KALAU BERKAHWIN DENGAN ORANG BUKAN ISLAM, KENA TUKAR AGAMA KEPADA ISLAM!!

huish, nak samakan macam indonesia, pembawa Islam liberal lah ni, tak pasti fahaman dia tu memang dah rosak ke apa ke kita tak pasti, ni lah masalahnya, kita bagi ruang buat golongan perosak ini bermaharajalela di malaysia, atas dasar keadilan katanya, gila, harap pihak boleh report isu ini, bahaya ni.. ini malaysia bukan di indonesia, harap maklum!!

dapat sumber dari rakan, fb pemilik tak pasti, rasanya bukan fb fake

klik untuk besar

kita lihat komen-komen yang macam memprovoke lebih-lebih plak.

klik untuk besar!!

ps: akidah punya hal jangan dibuat main-main woo.. jatuh murtad nanti

BR1M AKAN DI BERI 2 KALI SETAHUN!! MENGELUPUR CIPAN CACAI SAMBIL TERSENGEH SIMPUL!!!

hihih, almaklumlah, ini satu keuntungan untuk cacai sempudal tegar, mereka kata eh ni kan duit rakyat, macam gampang perangai, macam mereka bayar cukai berjuta-juta, hahaha..

tapi bila mengkritik kerajaan, kerajaan zalim, kejam, ramai teraniaya, ramai mati kelaparan, ramai yang terseksa dengan kerajaan, abah lu lah, apa kerajaan bagi lu orang sebat, lu orang bedal, erti syukur lu orang langsung tak pernah ada, kritik, kritik, kutuk, kutuk, patutlah otak busuk dan makin mereput.

dah dah la wei.. kalaulah kerajaan kejam, hari ni lu orang nak makan nasi lu orang kena bayar rm50 hengget sepinggan lauk ikan kering je, mau? haha

CHANTEK, BR1M AKAN DI BERI 2 KALI SETAHUN!! ALHAMDULILLAH, KALAU BENAR-BENAR JADI!!


ps: mesti ada komen hati busuk nanang yang kat sini ni pasal br1m ni hehehe...

AARON AZIZ MENINGGAL DUNIA?? ERK.. BETUL KER???

apa betul? atau palsu, atau dot dot, tak tau lah pengesahannya macamana, harap dapat kepastian!! huish..

diambil dari blog KLIK SINI


ps: ada orang sebijik nama macam aaron aziz ker? erk erk..

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...