Ahad, 13 Oktober 2013

LAN TODAK VERSI BANGSA CINABENG!! GAMBAR

aku tak tau lah nak cakap apa, mungkin yang kena buli ni budak lembam, dah nama cinabeng biasalah, kat sana bangsa dia sendiri dia kuntaunya.. so apedehal, kalau dekat malaysia ada lan todak, kat sinun kiasu ada lanthoi.. keh keh..










ps: ai macam macam da.. sumber penpatah blogspot

BILA PESBUK DI EDIT DENGAN BAHASA PALING SENGAL!! KAH KAH KAH

mampuih.. hahaha..


ps: oi jantan kau nak sokong pr tu buat hape ha firaun..hahahahhaha...

PAS MEMANG KAKI HANGGUK DENGAN DAP!! INI LAGI BUKTI DI SEBARKAN!!

dap di sanjung macam dewataraya, nak cakap apa lagi? kumpul orang melayu supaya sokong pas, tapi dalam diam pas jual kati semua dekat dap, udah-udah le tu jadi balaci la wei, aku tak faham dengan cara politik pas ni, pelik, janggal, mual, sempudek, dongkoi dan sewaktu dengannya.


ingat hijau logo pas ke, pemimpin pas ke, gambar si lahanet ni juga mereka sanjung, WTF!!

sempena hari raya Aidiladha selasa ini, lokasi di kulai Johor, orang pas dok kumpul semua orang melayu, ingat sumbangan dari mereka, tapi sekali... rupa cinabek ni juga, gila badas gila badas.. pas pas.. rosak kronik korang ni, pelik lah aku uis uis!!

sumber fb klik sini

ps: apa dap buat dekat orang melayu pulau pinang ambillah ikhtibar, nak percaya pas jaga orang melayu??? habis dijual kati.. 

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...