Rabu, 23 Oktober 2013

NURUL IZZAH TAK LEH TAHAN EMOSI BILA NOH OMAR KATA LIWAT DI DEWAN RAKYAT!! KEH KEH..

meliwatin pun tak leh sebut, ke liwatan pun tak leh, haha.. kira perkataan liwat amatlah sensisip kerana ia boleh membuat kan emo seseorang akan jadi lain, dah dah anak bang non, hehe..

AIDCNews – 23/10/13 – Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dilihat melenting apabila Ahli Parlimen BN Tanjung Karang, Datuk Seri Noh Omar membangkitkan soal ‘liwat’ di Dewan Rakyat.

“Saya tidak pasti jika (dia ) menyokong liwat atau tidak,” kata Nph ketika Nurul Izzah bangun mahu mencelah ketika Ahli Parlimen Tanjung Karang itu mempertikaikan tindakan Gabungan NGO Malaysia di dalam Proses UPR (COMANGO) melakukan proses lobi ke peringkat Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu untuk mendapatkan pengiktirafan hak LGBT (lesbian, gay, biseksual dan transgender) di Malaysia.

Menurut Noh tindakan COMANGO keterlaluan kerana ia melampaui nilai budaya masyarakat Malaysia dan boleh mencetuskan konflik antara agama.

“Awak tarik balik. Jangan jadi kurang ajar !” kata Nurul Izzah.

aidc

waaaa.... 

aura syiah bakal berkubur di kedah.. keh keh!! mat sabu kicik hati tak terpilih jadi calon prk sungai limau!!

hehe, mahfut omar pernah bebicara dan bertanya, adakah syiah tu sejenis kuih? hehe.. sebelum pru13, banyak bukti yang kaitkan syiah dengan pas dah jadi sinonim, tapi hal tu tak diambil pusing sebab dikalangan mereka anggap kemenangan pru13 lagi penting untuk jatuhkan umno, kata mereka lah, syiah pun syiah lah, ape dehal, janji kita menang kata mereka lagi.. tetapi setelah keputusan pru13 tidak memihak kepada mereka, maka ulama pas sebulat suara, syiah perlu di nyahkan didalam pas, mat sabu termenung, hehe.. dan paling sadis, beliau tidak menjadi calon di prk sg limau, malah proksi dia pun tak terpilih langsung menjadi calon, hehe lagi la dia pening..

golongan syiah jangan dibuat main kawan, mereka berkuasa.. erm macam binatang kita sok dibuatnya.. ingat tu..


eh eh.. cecuba tengok gambar di bawah ni, hehe kita bersangka baik jelah ye, gambar masa penamaan calon pagi tadi di sungai limau.. hehe terima kasih buat rakan cyber dengan gambar ini..


ps: kita lumpuhkan syiah sebaik mungkin, kita hancurkan dap itu matlamat kita.. ingat tu!!

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...