Sabtu, 26 Oktober 2013

[WOW] ELIZABETH WONG HANGATKAN CERAMAH PAS!! 5,000 PENUHI TAPAK CERAMAH!!

power siut, eli wong eli kunk kunk.. hehe.. aura dia buatkan semua tak senang duduk bila berceramah di lokasi totok pas, dun sg limau, wahh hebat gilos ini eli.. tepuk tepuk.. wahhh!! suka penjilat tegar pas liberal bila tau hal ini, habis dinacangkan satu malaya... katanya ceramah bn cuma 5 orang je hadir di sana.. hehe.. yo lah kau jelah betul!!

 hehe ramainyer.. haha.

tu dia, kalau siapa tak nampak dia sah kena sawan lendir dap tau keh keh keh...

MALAM semalam, Elizabeth Wong Exco Kerajaan Negeri Selangor telah hadir di DUN Sungai Limau untuk bersama-sama dengan calon PAS berkempen. Namun kehadiran amat mengecewakan mungkin kerana majoriti di sana orang Melayu jadi mereka sudah tidak percaya lagi dengan orang Cina lebih-lebih lagi pemimpin dari pakatan haram. baca seterusnya jawa bernam

KALAU DARI KECIK DIAJAR MEMBENCI, KALAU TAK DI UBATI MINDA MEREKA, MEMANG PUNOH MINDA GENERASI AKAN DATANG!! GAMBAR!!

aku pun pelik, ada juga spisis keluarga bila hal politik, dah dah politik kebencian maksimum, dari start lahir je anak dia, dah diajar membenci musuh politiknya, dah macam musuh politik dia bagi keluarga dia sengsara pulak ye, ai pembangkang, mana lah aku tak taji korang ni, nak kata bebal, lebih tinggi bebal dia dari bhagal!! dok sembang zalim-zalim, sampai terbojol mata dok cerita kata kerajaan kejam, rakus, bagi sengsara orang macam dia, tapi bila tengok takde pulak sengsara mana pun, lagi hebat kesenangan dia adalah, pundek tul!! hahaha..


ps: dah macam syiah ajar anak-anak mereka membenci sahabat nabi dari kecil, macam haram zade.. pui!! zalim, zalim.. itu je modal ea.. abah kau.. zalim!!

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...