Sabtu, 2 November 2013

TERGAMAK SIAPA YANG BUAT PROVOKASI GINI YE!!

tergamak sungguh kamu wahai musibat, buat modal perperangan politik macam ni, kalau nak menang sekalipun agak-agaklah, jangan sampai menghina orang yang sudah tiada, aku tau ni adalah taktik radikal dari makhluk yang rasa boleh buat pihak musuh goyang.

sebabnya

1. penduduk sg. limau akan jadi marah teramat sangat kerana arwah ustaz azizan, semua diantara mereka cukup hormati arwah.

2. taktik pas aku rasa nak burukkan umno dengan menuduh umno lah punya kerja, sebab mereka tau, mukhriz cukup menghormati arwah ustaz azizan, kita kena faham, arwah ustaz azizan adalah pemimpin yang cukup di benci oleh golongan pemimpin pas liberal dan syiah. sebabnya arwah ustaz azizan adalah pendokong perpaduan antara umno dan pas ulama.

bagi aku, kalau beginilah cara puak-puak bahlol ni nak kekalkan kuasa, memang gampang anak haram lah siapa yang tergamak buat protokol perang politik macam ni.. puih!!


ps: mungkin mastermind yang buat taktikal perang politik dah tak keruan? kita cari sampai ke lubang cacing!!

UMNO LAH PUNCA PENIAGA DI HALAU DEKAT KAJANG BARU-BARU INI - kata penyokong pr!!

jilat dan hiruplah lendir dap sampai kejung wahai melayu pr!!

ni baru di kajang, aku dapat info banyak lagi kawasan peniaga kecil melayu akan diterajang berambus, alasan kawasan tidak sesuai, setahu aku bila peniaga melayu ini berniaga, yang buat report adalah persatuan cina, persatuan ni cukup sial kerana dengki perut hijau terhadap peniaga kecil melayu, aku harap kita sedar permainan kotor kiasu ni beb, nak harap pas, korang takkan tak tau, mereka ni kaki hirup lendir dap, apa perlu kita buat? diam, kata tak pe rezeki ada dimana-mana? tak kena dekat keluarga, saudara, kawan, malah diri sendiri... masa tu baru kata menyesal aku bagi sokongan dekat cina dap.. dah kena baru nak menyesal..

apa tak faham erti kasihan ke dekat orang yang meniaga kecil-kecilan, adakah puak ini berdendam kerana ds najib dah umumkan dana dan fokus bantuan terhadap bumiputra berbillion ringgit?

AKU BERPESAN KEPADA RAKAN-RAKAN SEMUA, KORANG FIKIRKAN DAN KORANG NILAIKAN.. APA BETUL PAS NI BOLEH MEMBANTU ORANG MELAYU? AYUH TOLAK PR!!

KLIK VIDEO

KAMI BUKAN PENDATANG ASING - KATA PENIAGA MELAYU

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...