Selasa, 5 November 2013

prk sg. limau, hakikat melayu dah mula sedar!! kesimpulannya cina takkan undi bn sampai bila-bila!! faham ke idak???

dah la ye pak menteri yang bijak pandai nak jaga sangat cina beng ye, dah tau drama gini tetap akan terjadi, di beri muka juga, di henjut juga muka tak malu dengan bantuan berjuta dekat sekolah cina, tak faham-faham, tak mengerti langsung...

lepas ni, fikirkan logik ye, cina takkan beri undi kepada bn, ada faham ke idak ni? kalau tak faham, buat-buat je lah faham.. bak kata orang, kalau dah berkali-kali di patuk ular yang sama, dan kita pulak dah tau ular tu ada kat sarang dia, yang kita pergi hulur kaki buat apa... hehe.. ai macam-macam da...


ps: tetapi ada orang kata kat aku, bro bantuan tu saja nak sedapkan kiasu je, kot kot lah mereka nak undi bn, tetapi kita jangan risau, sebab peruntukan tu bukan on the sport dapat kat mereka pun, silap haribulan hanya cakap je 2 juta, tapi dapat nya tidak.. game politik bro.. kena faham.. kalau menang ye kot mereka dapat, tapi kerana kalah, jilat la kaki la kalau nak dapat peruntukan tu... erm.. ye la kot.. hehe.. politik ma... keh keh keh...

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...