Rabu, 6 November 2013

KEPADA PIHAK BERKUASA, SERBU LOKASI GENG-GENG HOMOSEKSUAL INI BERJUMPA DAN TOIT-TOIT!!

dikatakan lokasi-lakasi ini dah lama dah di sebarkan pada umum, port-port golongan rosak otak bermaharajela, tetapi tu lah nak tunggu Allah turunkan bala, hah semua kena bai.. jangan di buat main, aku perasan golongan ini dah tak risau dah dengan pelaku mereka yang terang-terang songsang, sebab apa ek? dulu tak macam ni oo.. mereka-mereka ini kalau mengaku gay ke, lesbian ke gerenti kena pukul.. hehe.. kita semua yang normal adalah anti golongan cilahanat ni.. nabi tak ngaku umat!!


sumber KLIK

kalaulah bn yang menang di sg limau tempoh hari... apa akan jadi??

kira oklah kubu kuat pas tu beb, kawasan yang paling totok pun banyak pdm bn menang, hehe.. kira dah kurangkan majoriti, ok lah, pas tak leh nak eksyen.. tapi apa kata korang kalau bn yang menang tempo hari?

apakah mereka akan kata, pilihanraya penipu, spr rasuah, pusat pengiraan undian berlaku black out, dan paling best, bn menang kerana undi bangla.. wakakaka...

tapi itu semua tak didengari kerana mereka dah menang, hehe.. anuar brahim pun tak bunyi banyak sekarang ni..


shayer undi pas.. kekeke

ps: itu lah perangai jibraun pr, asal kalah tak leh terima, asal menang, wahh.. yes yes.. itulah kesimpulannya kami kuat, kuat apa nyer, kuat menipu... tui.. hahaha

LEPAS PAS MENANG SG LIMAU, CINABENG KIASU NI HINA ISLAM DAN MELAYU!! ADA PEHAL!!!

biasalah, kang dah kantoi, maka automatiknya cinabeng ni akan cepat-cepat minta maaf, buat minta maaf, buat minta maaf, huh... makin berani hina, tapi tulah aku nak cakap 1 je, punca jadi gini adalah kerana pemimpin kita terlalu bagi muka.. baka-baka cinabeng kiasu, dah tunjuk belang dah... siak tul!! dap tersenyum riang... pas terkedu kejap, pkr garu telo.. pui


ps: pihak berkuasa, tak kan nak senyap je, tak kan nak senyap je!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...