Jumaat, 8 November 2013

KARPAL SINKI DAH MELALUT MACAM JIBRAUK!! !! PAS NAK JILAT LAGI?

udah-udah le tu ye pas, bukan apa, selama anda bekerjasama dengan dap, apakah keuntungan yang anda dapat? setahu aku, sokongan pas dah semakin merundum, cuma mecei mereka yang totok tahap bangunan 18 tingkat tetap menafikan hal ini, mereka kata pas dah semakin kuat dengan kerjasama ini, erk???

kuat?? kuat yang macamana diaorang sembang? kuat mengampu, ohh jawapan sempudal dari mereka, bukti pas semakin kuat adalah dengan memenangi prk sungai limau, umno tak mampu nak tawan kubu kuat pas, huk aloh.. berlagaknya.. haha..

pas kena faham, sokongan mereka kat sg limau pun dah merundum, kalau tak faham, buat-buat je lah faham, hehe... karpal sink ini memang anti Islam, selagi dia hidup, harapan negara malaysia ini dap jajah selagi itu lah dia dan pemimpin dap yang lain berpura-pura baik dengan pas, konon mereka lagi faham Islam dari umno.. yoo lahhh!!


ps: ekau jilek la laie dap tu, jilek yo.. hehe.. kalau tak sedar-sedar lagi, lari laju-laju, lepastu junamkan kepala ke longkang, amcam ada berani.. hehehe... 

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...