Isnin, 18 November 2013

ni sekor lagi pak menteri yang otak dekat pokok!! tegasnya - lupus kereta yang lebih 12 tahun, abah kau!!

ni lah pak menteri yang akan bagi ds najib lagi pening, dia ingat rakyat malaysia macam dia kot, leh tukar kereta selalu, wei rakyat malaysia ni dah la kaya dengan hutang, kalau dah habis bayar kereta dekat bank, dah la 9 tahun, dah-dah lagi 3 tahun lepas tu dah kena berhutang lagi untuk kereta baru kerana ikut peraturan ini, abah kau la wei.. haha.. kasar tak bahasa den, yelah, elok-elok imej bn nak dikembalikan balik di mata rakyat, perangai pak menteri ginilah yang buatkan orang makin benci dengan bn, ikut selera tok ketua kampung dia je.

lain kali turun padang lihat susah rakyat, bukan ikut main suka kamu je, harap ds najib pantau perangai pak menteri yang nak ikut suka kepala dia je. puih!! marah ni, yelah, ingat senang ke nak counter balik isu ini, bukan dari pr je marah, orang bn pun akan marah, faham ke idak?


baca seterusnya di my massa

ps: kemain seronoklah bank, senyum sambil tido lah tokey-tokey kereta, agak-agaklah nak buat hal yang boleh orang bikin marah, agak-agak lah.. apa tak reti erti penyesalan ke apa pak menteri ni tengok keputusan pru lepas, udah-udah le tu jadi orang lupa diri, faham ke idak?

karpal sinki ada 5 hari untuk minta maaf - kata pas dengan nada garang gile!!

hehe, berani ye sound-sound sama karpal sinki, kang dia berdehem, mau terkulai layu tulur masing-masing kang, kalau aku dari pemimpin atasan pas, kalau dah tau dap ini tak menguntungkan parti, malah membuatkan parti lagi kebelakang dan menjadi kuli, aku keluar pakatan, dan biarkan pas sendiri berjuang dengan parti dominan, sekurangnya pas adalah parti ke-2 terbesar orang melayu Islam di malaysia ini selepas umno.

jadi puak-puak dap kiasu ni akan jadi sasau, tapi tu lah, payah nak sembang, sebab sekarang pas pun tersepit, nak keluar kang, dap dah la nik ajiz sayang, haji hadi peluk cium, mat sabu menyintai sepenuh hati, mahfut omar terasa kekurangan sekiranya tidak bersama dap, jadi apa nak buat, biarkan jelah.. keh keh..

selagi kita orang melayu belum sedar siapa dap, selagi itulah melayu akan menjadi urban tak kena tempat, jual maruah pun jual lah, janji pemikiran kena up to date.. itu orang panggil minda melayu liberal!!


ps: game kena cerdik, taktikal kena lancar, baru orang percaya, baru orang terlopong tengok, hehehe.. amacam terer tak game dari pakar strategik pr?

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...