Rabu, 25 Disember 2013

hebat ni, bendera pas dibuat macam ni ha!! dasat tul ni beb!!

kalaulah bendera umno, mau sampai pru14, gambar ini akan dibuat modal, aku tak mampu dah nak kata apa, korang yang waras, fikirkan, baguslah pas ni, umno sendiri tak de nak buat macam ni!!


ps: apa pekakas pas tak mau komen? jangan keluar pas cukup ye, hehehe

MAT SABU MEMANG SYIAH - AHLI PAS!! #VIDEO#

terang lagi bersuluh, ni mesti ada cacai akan kata ahli pas ni menyamar, haha, biasalah bro, kau tunjuk je beriban bukti, apa ingat diaorang nak percaya, tapi kalau video pelesu diaorang percaya, kah kah kah, kan korang tak kan tak tau, ayat biasa, halal blako kat kawe, haram pulok kat deme, haha.. hampes..

tetapi walau apa pun, mai kita tengok penjelasan ahli pas ini berkenaan mat sabu!!

kalau pas boleh blako, inilah dia pas for all!! terbaek lah

kalaulah gambar ini pemimpin umno, mau terjelir lidah kena maki hamun ni, kah kah, tapi apakan daya, pas aje boleh, makam pemimpin pas sangat tinggi, jangan di buat main, kalau pemimpin umno sah, nerakalah tempatnya, kata penjilat tegar merekalah!! yo lah.. hehe.. pas je suci.. pemimpin diaorang je maksum!! pui

persuruhanjaya pas selangor berucap di dalam gereja, untuk ambang malam krismas, ucapan sempena hari natal, dasatea... hehe


ps: halal bagi den, haram bagi ekau, faham ke idak?

STATUS YUKTES VIJAY NI BIKIN PENCACAI BANG NON JADI SASAU!

perghh, dasat ni, tapi kalau cerita-cerita gini, hanya orang terdekat dia je tau, yang bersama-sama dia je tau yang dia ni siapa, dari macam-macam pembongkaran, dari dia berbohong sampai lenjun pengikut dia percaya, kah kah..

tetapi status yuktes vijay ni bikin panas ni, hahaha.. mau fanatik-fanatik bang non jadi tak keruan dengan pembongkaran terbaru ini, hehe..

klik untuk besar

ps: kalau tidak ada angin, mana mungkin pokok bergoyang..

Agong berkenan Parlimen bersidang semula, tapi kenapa Putrajaya senyap, soal Najib

  PETALING JAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak menyuarakan kehairanan beliau apabila kerajaan kerana tidak memberi sebarang maklum balas...