Rabu, 30 April 2014

MACAM NI PUNYA PERHIMPUNAN NAK TUMBANGKAN KERAJAAN? PIGIDAH!!

aku rasa deria rakyat dah mula sedar, betullah kata orang, dalam erti kebenaran, ia akan hadir sedikit demi sedikit, itu janji Allah.

kita kena faham, apa itu hakikinya kebenaran, biarkan lombong kejahatan itu pudar dengan sendirinya, biarkan ia jahanam dengan cara yang mereka ciptakan.

apakah ini masanya, kejatuhan itu akan hampir untuk isi perut pkr dan sekutunya? sama-samalah kita nantikan, nak menginsafkan manusia tentang kebenaran bukanlah kerja mudah.. ia perlu kesabaran...

AKU PERCAYA, AKU YAKIN, RAKYAT DAH MENOLAK MEREKA...

perhimpunan tumbang kerajaan di padang mpaj, pandan indah, ampang, selangor hanya mampu mengamit 500-700 orang manusia tegar sahaja? walau anuar ibrahim hadir? diambang gerakan perhimpunan 1 mei ini untuk menumbangkan kerajaan, mereka sebenarnya kalut, kalut kerana makin ramai meninggalkan perjuangan bodoh mereka!!

AYUH RAKYAT!! MEREKA MAMPU MEROSAKKAN, BUKAN MEMBAHAGIAKAN, TINGGALKAN MEREKA, KERANA MEREKALAH NERAKA DUNIA!!






sumber - unspinner

ps: ayuh sebarkan kepada umum, tinggalkan parti bastard ini!! ayuh!!

Selasa, 29 April 2014

ye lah! orang selangor yang bodoh undi kamu wahai pakatan jibrauk!!

APA NAK BUAT ORANG SELANGOR KAN..
DULU DAH BERITAHU KAT KORANG, PILIH KERAJAAN YANG BETUL, HAH.. SEKARANG?

YELAH, YE LAH... KORANG JELAH YANG BETUL WAHAI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT, ENGKAU JELAH YANG SANGAT SUCI...

WALAU KAMI TERPAKSA BERATUR PANJANG DEMI SEBALDI AIR, KAMI NAK BUAT MACAMANA... KAMI YANG PILIH KAMU... KAMU KAN HEBAT...

SEKARANG KATA KAMI MALAS PULAK SEBAB TAK TADAH AIR HUJAN.. YE LAH KAU JE LAH RAJIN, SEMPURNA, MAKSUM DAN GEMPAK!!


YE LAH ORANG MACAM KAMI NI YANG TERLEBIH BIJAK DOK SOKONG KAMU MASA PRU LEPAS.. YE LAH KAMU KAN BAGUS, NAK BUAT MACAMANA..

HIDUP PAKATAN RAKYAT!!

HIDUP!! HIDUP!!HIDUP!!HIDUP!!HIDUP!!
HIDUP!!HIDUP!! HIDUP RAKYAT!!

HIDUP!!HIDUP!!HIDUP PAKATAN RAKYAT!!

KITA JERIT SAMA-SAMA...!!! YEARGHHH!!!


sebarkan kepada rakyat yang sayangkan pakatan rakyat!! HIDUP!!HIDUP!!HIDUP RAKYAT!!

Isnin, 28 April 2014

JOM KITA TENGOK BETAPA TELUSNYA CARA PENGUNDIAN PKR!!

SEBELUM TU

ANDA TAKKAN DAH LUPA, KEPARAT-KEPARAT INI, SELEPAS KEPUTUSAN PRU13 YANG LEPAS, BUKAN MAIN MENGANJING, BUKAN MAIN IBARAT SINGA MARAH, IBARAT BABI MENYONDOL, SEMUA KERANA PAKATAN RAKYAT GAGAL MENAWAN PUTRAJAYA.

jadi idea ketua penipu si brengset al liwati suntuti juburi anuar ibrahim mengajak rakyat malaysia yang pada mulanya percaya bulat-bulat kata dia, tuduhan kata SPR menipu, SPR tidak adil, malah tuduhan berat mengatakan SPR tidak menjalankan tugas dengan betul, menjadi titik tolak keseronokan kebanyakan bebalisme pentotok pakatan rakyat, TAGLINE "BLACKOUT" menjadi siulan, wahh.. ramai bukan main malaun dok tukar profile picture di facebook, twitter, whatsapp dan lain-lain dengan gambar hitam atau blackout.

mereka yakin SPR melakukan penipuan dengan percaya bulat-bulat kata si aljuburi al suntuti, malah tuduhan kata 40,000 bangla yang paling gempak lah..

 bukan main mangkuk-mangkuk ni dok sesedap ikut terjun lombong

bak kata abng polis- "ikut kan hati aku nak pijak je budak-budak tak habis belajar ni" hidup menyusahkan orang, menyusahkan mak bapak,

bila mereka diajak berkumpul gah gila, kata ramai hadir, ye lah yang hadir pun kena kencing, kencing yang hancing.. baguslah.. 

 sampai awek cute miut boleh terpengaruh, walau teranag-terang memang sah kena tipu dengan pr ni

eksyen beb, kata mereka, ya kami sepatutnya menang pru13 yang lepas, sebab bila kumpul kat stadium kami dapat penuhkannya dengan penyokong kami, untung pemimpin kami dapat kutip derma $$$

kesudahannya..

BALCKOUT KEMANA
BANGLA 40K KEMANA
BUKTI SPR MENIPU PUN TAK DA...

AKU CAKAP SATU JE... MENCIBEI, SEKO-SEKO PENGIKUT YANG TAK SEDAR-SEDAR SIAPA SI BRENGSET BANG NON, MEREKA DAH KENA TIPU HIDUP-HIDUP. TAK SEDAR-SEDAR LAGI? MADAFAKA...

jadinya bila mereka menuduh SPR menipu? tak telus? tak jujur? dan macam-macam tuduhan bodoh mereka lemparkan, sekarang ambik ubat, terang-terang siapa menipu siapa? kah kah kah..

pemilihan pkr 2014 ini adalah bibit dan babak paling memalukan pkr, memalukan anuar ibrahim sendiri, yang buat dajjal anak didik dia juga, kah kah, nahai.. tuduh orang menipu.. dah-dah dia bapak segala penipu, lagi nak jilat? tapi tulah.. tak pasti nak sedarkan pentaksub melampau mereka ni macamana..

kawan aku ada cakap, mereka ni dah macam kena virus, virus perosak otak, kalau tak diubati, sampai ke tualah jadi sengalnya.. hok kita dia nampak haram, hok dia halal belako.. tu lah pesennya.. mampuih..

JADI ANDA NILAIKAN, HINDARILAH DIRI DARI DIPERBODOHKAN INSAN YANG NAK SANGAT JADI PM TAK JADI TU.. KEH KEH..

JOM KITA TENGOK GAMBAR KAT BAWAH NI, SIAPA SEBENARNYA PENGUNDI HANTU? WHAT A FISH





patutlah lim guan eng dok usyar bang non lain macam kat bawah ni.. kah kah kah kah

lu punya parti aa banyak hansap..

sumber : klik sini

ps: mengata orang dia yang lebih, tapi dia sendiri lagi terlebih-lebih, hambek.. kah kah kah, cai jilat-jilat..

agak-agak kenapa lim guan eng buat muka macam tu?

foto-foto ini mengambarkan satu cerita...

1. cerita yang lim guan eng dah rasa janggal dengan bang non
2. kenapa lim kit siang pun pening melantun..
3. adakah kerana bang non terkuntuit? hehe..

mendiang karpal singh pernah berpesan, anuar ibrahim dah bawak banyak masalah dalam negara ini, anuar ibrahim harus bertaubat... hehehe...

anda nilaikan, foto ini ketika majlis memperingati mendiang karpal singh di Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall.



sumber blog mik
kredit to minah jinggo dengan foto ini..

Ahad, 27 April 2014

[VIDEO] PALING GEMPAK PATUT DILIHAT RAKYAT MALAYSIA

mungkin dia ingat dalam dia membuat tuduhan, dibelakangnya berduyun golongan macam badas akan menyokongnya.. tetapi dia lupa, penipuan dan kebodohan akan merosakkan dia sendiri.. tapi nak heran apa, dia tetap akan mencari isu, mencari penipuan dan kesontotan demi bang non tercinta.. keh keh keh.. mengetuih!!

JOM TENGOK RAFIZI KENA BALUN PALING SADIS DAN BRUTAL.. hehe



ps: dalam banyak vuduh, apa paling vuduh paling atas da... ya saya tau da, vuduh macam pkr la..

Sabtu, 26 April 2014

PAGE FB BLUE WAVE ARMY KEPUNYAAN PENCACAI PR?


setelah pak menteri terbuka lobang yang dia yakin dengan wujudnya "blue wave army", berkoyan-koyan balun, cerca, herdik serta geleng kepala dari geng-geng cytrop bn yang anggap kenyataan pak menteri itu hanyalah memperbodohkan cytrop bn sahaja..

adakah dengan ada tentera elit kita terang-terang kita bagi tau dekat musuh yang kita ada tentera sulit di alam cyber terang-terangan? tu pasallah sampai ke sudah payah beno nak lawan dengan propaganda cytro pr yang kalau kita lihat, tidak ada gempak pun.. sebab mereka tersusun, itu jer.. mereka juga dibayar gaji lumayan..

berkenaan page blue wave army tu, dari awal perasan yang page tu memang saja ambil kesempatan, dah beribu likes dah, masalahnya postingnya memang terarah memfitnah yang ekstrim, jadinya admin dalam page tu pun dah terkantoi dari tentera pr..

posting paling kurang siuman dibuat baru-baru ini melibatkan superimpose wajah wan azizah yang dikatakan sudah meninggal dunia.. harap pihak polis dapat tangkap dalang yang menjadi kepala mengawal selia page fb tersebut..

ps: kalau korang perasan, page-page pakatan ini, dia punya wave macam sial cepat betul tersebar... huh..

Selasa, 22 April 2014

MAT SABU ANGGAP TAK SALAH PUN TUNDUK HORMAT DEPAN MENDIANG KARPAL SINGH!!

sekiranya anda bertanya, apa perlu pemimpin pembangkang macam anuar ibrahim, mat sabu dan ada segelintir pemimpin Islam yang menunduk hormat di depan mendiang karpal sinng? jawapan yang akan diberikan macai pr, apa kesalahannya pulak? tak haram lah, umno mana pandai hukum, macam-macam cercaan mereka tujukan kepada yang bertanya...

tapi anda bayangkan kalaulah gambar tunduk hormat itu adalah pemimpin umno, agak-agak apa akan jadi, yang si pemberi hukum politik akan melenting macam orang hilang anak, terjegil mata beb memaki hamun sebab anggap perbuatan pemimpin umno tu haram disisi Islam, tapi itu kalau gambar yang kat dalam tu pemimpin umno lah, tapi sebab pemimpin dewataraya mereka, jadinya tak de hal, ok, fine, tak de salah pun, alah.. hal kecil, tak jatuh dosa pun.. merea suci, mereka di pilih Tuhan... ahhh.. macam-macam ayat back up mereka keluar..


Orang Islam yang menunduk dengan sengaja dengan bertujuan untuk memberi penghormatan terakhir kepada mayat orang kafir adalah hukumnya haram.

Firman Allahu Subhanawataala :

وَلا تُصَلِّ عَلَى أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَدًا وَلا تَقُمْ عَلَى قَبْرِهِ إِنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَمَاتُوا وَهُمْ فَاسِقُونَ

"Dan janganlah kamu sekali-kali menyembahyangkan (jenazah) seorang yang mati di antara mereka, dan janganlah kamu berdiri (mendoakan) di kuburnya.
"Sesungguhnya mereka telah kafir kepada Allah dan Rasul-Nya dan mereka mati dalam keadaan fasik." {Surah At-Taubah Ayat ke-84}

sumber klik sini

Ahad, 20 April 2014

BILA KILANG ARAK TIDAK DICATU AIRNYA!! KESIALAN APAKAH INI?

KALAULAH BETUL, NAMPAKNYA MEMANG SAH KEPIMPINAN SELANGOR KALAU MENJAGA HAL HARAM BUKAN MAIN HEBAT, DISEBALIK ISU RUMAH URUT YANG BERSEPAH BAGAI, SEKO PAK MAUN LEBAI PAS TAKKAN NAK KOMEN!!

KEBABIAN APAKAH YANG TERJADI DI SELANGOR INI? APAKAH PEMIMPIN PAS DAH DI KULUPKAN TELURNYA? TAPI BILA HAL BERKAITAN UMNO... DIA PUNYA AMARAH SAMPAI BERBUIH MULUT BEB!!

KEBANGSAT APAKAH YANG TERJADI DI SELANGOR INI?


Diberitakan pengusaha-pengusaha kilang di Shah Alam naik angin gara-gara tindakan berat sebelah oleh pihak berkenaan yang tidak telus dalam urusan catuan air.

Terdapat beberapa buah kilang yang tidak dikenakan catuan air termasuk kilang yang memproses arak, Carlsberg.

Persoalannya, kenapa ada pilih kasih dalam soal catuan air ini?

sumber : fb shah alam rebel

Jumaat, 18 April 2014

AGAK-AGAK SIAPA YANG SOMBONG DAN BONGKAK?

orang nak bantu, janganlah angkuh bona, tu la pesen pemimpin pembangkang, mereka ni ada otak ke atau memang tak de otak? tapi tulah totok diaorang ni, peduli apa kalau pemimpin diaorang banggang ke, bahlol ke, ahhh janji aku takkan biarkan umno buat sesuka hati, dendam tu membawa sampai ke mati walau terang-terang kepimpinan pr hancus!!


SEREMBAN – "Jangan sombong sangat. Kalau tak nak, tak mengapa," kata Menteri Besar Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamad Hasan.Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang menolak tawaran negeri itu untuk menjual 20 juta gelen air sehari kepada Selangor dalam usaha membantu menangani krisis air di negeri itu.

Menurut Mohamad, Negeri Sembilan tidak rugi apa-apa sekiranya Selangor enggan menerima tawaran itu, cuma beliau kasihan melihat rakyat Selangor terpaksa berdepan krisis air yang semakin meruncing.
"Kalau tak hendak tak apa, tapi jangan cakap air yang kita tawarkan itu terlalu sedikit. Fikir dulu sebelum bercakap.“Saya bagi tahu ini pun atas dasar kemanusiaan, memandangkan rakyat di negeri itu terpaksa angkat baldi dan menunggu air di tepi jalan. Kata negeri maju, takkanlah rakyat terpaksa angkat baldi untuk dapatkan air," katanya.

Menurutnya, setakat ini Negeri Sembilan ada kelebihan 20 juta gelen air dan boleh diberikan kepada mana-mana negeri yang memerlukannya.
“Saya boleh beri apa yang kita ada. Setakat ini kita ada lebihan 20 juta gelen, kalau tidak dapat liputi seluruh negeri Selangor, sekurang-kurangnya bekalan air itu boleh tampung di mana-mana tempat terdesak, misalnya Shah Alam, Subang atau mana-mana daerah difikirkan perlu," katanya di sini, semalam.

Mohamad berkata, beliau hanya mahu membantu setakat yang mampu dan bukan menyelesaikan masalah air di negeri itu secara keseluruhan.“Tapi kalau dia sombong sangat, tak kisahlah. Saya pun bukannya terhegeh-hegeh suruh dia beli. Lepas ini kalau dia melutut minta bantuan, saya tak akan bagi dan tidak akan layan. Pintu hati saya sudah tertutup," katanya.

Semalam, Sinar Harian melaporkan kenyataan Mohamad berhubung kesediaan Negeri Sembilan menjualkan air bersih kepada Selangor dan Wilayah Persekutuan sekiranya bekalan tersebut benar-benar diperlukan kedua-dua negeri berkenaan.Menurut Mohamad, kerajaan Negeri Sembilan sedia menjual air terawat maksimum 20 juta gelen sehari yang diperolehi daripada Loji Rawatan Air Ngoi-Ngoi.Bagaimanapun, tawaran Mohamad itu dibalas dengan kenyataan Abdul Khalid yang menyifatkan jumlah 20 juta gelen itu sangat sedikit untuk menyelesaikan krisis air di Selangor.“Jumlah 20 juta gelen air itu sangat sikit. Jadi tak payahlah,” katanya.

Sumber: Sinar Harian.

ps: air lombong pun dia tah kemana, berlagak macam tau semua, kimak punya mb pr, kau tau tak orang susah takde air, sejarah bagi aku duduk kat selangor ni, sampai pasaraya cam tesco, jusco, tutup tandas sebab takde air, woiii bodoh....

Khamis, 17 April 2014

BILA KARPAL SINGH DAH TIADA DI MUKA BUMI!

kenderaan yang dinaiki karpal singh selepas kemalangan

selamat ke alam lain wahai karpal singh, bak kata orang hidup ini mesti ada penghujungnya, jadi mungkin ini masa untuk karpal singh, di negeri perak, pada ketika dulu mendiang pernah terbiadab dengan sultan perak, malah terbiadab dengan umat Islam dengan mengatakan langkah mayat dia dulu kalau nak wujudkan negara Islam dan undang-undang hudud.

tetapi dalam kebiadaban dia itu, ada juga kebaikan yang dia dah buat, dia juga yang membongkarkan siapa dia anuar ibrahim dekat tun mahathir.

jadi meh kita tengok pelbagai komen yang hilang akal dari pengikut harbi pakatan... choii






ps: stament nak salahkan umno memang dah dijangka pun, standard, apa saja berlaku semua salahkan umno, kerajaan.. ceh!!

Selasa, 15 April 2014

SECARA LICIK AIR ASIA MENIPU PENGGUNA, PATUTLAH UNTUNG ATAS ANGIN!!

KITA SEBARKAN! KITA BAGI PERLINGKUP SPISIS SAMSENG BISNES INI, KITA SEBAGAI PENGGUNA KITA LANYAK CUKUP-CUKUP, AIR ASIA INGAT DENGAN CARA RADIKAL MARKETING OF BUSINESS, DIA BOLEH BUAT APA SAJA!! FUGIMA!!


Kita tidak boleh nafikan Air Asia telah membuka satu lembaran baru dalam industri penerbangan negara. Jika dulu hanya orang kaya-kaya sahaja yang mampu naik kapal terbang kerana industri penerbangan negara pada masa itu hanya dikuasai oleh MAS sahaja.

Selepas wujudnya Air Asia industri penerbangan negara semakin berkembang pesat. Wujudnya pula Firefly dan yang terbaru adalah Malindo Air.

Sumbangan Air Asia dalam membawa masuk pelancong ke Malaysia juga tidak boleh dinafikan. Bukan faktor tambang semata-mata yang membuatkan orang ramai atau pelancong memilih Air Asia, tetapi cara pengiklanan mereka yang membuatkan orang ramai tertarik. Bab tambang bila campur tolak kali bahagi antara tambang Air Asia dengan syarikat penerbangan lain ianya akan jadi lebih kurang sahaja, malah Air Asia ada yang lebih mahal.

Satu lagi kejayaan Air Asia yang tidak boleh dinafikan adalah kejayaan mereka bertapak di negara-negara luar. Contohnya, Thailand, Indonesia, Jepun dan yang masih dalam perundingan adalah India. Sikit sebanyak kita boleh tumpang rasa bangga apabila sebuah syarikat dari Malaysia berjaya bertapak di negara-negara berkenaan dan namanya menjadi sebutan dunia.

Namun begitu itu semua bukan alasan untuk Air Asia menunjukkan sikap sombong dan bongkak kepada kerajaan. Jika tanpa sumbangan atau pertolongan kerajaan Air Asia pun tidak akan berada di tempat yang mereka berada sekarang. Bohonglah jika Air Asia kata kejayaan mereka hari ini adalah hasil usaha mereka sendiri. Walaupun Tony Fernandez keturunan India, beliau sendiri berhadapan dengan seribu satu masalah hari ini untuk membolehkan Air Asia India diwujudkan. Sampai hari ini pun beliau masih belum mendapat kelulusan untuk bertapak di India. Tetapi di Malaysia Air Asia tidak menghadapi masalah-masalah besar.

Kalau kita nak ungkit bab jasa atau sumbangan untuk membolehkan kita menuntut macam-macam, babi pun banyak boleh menuntut dari manusia. Jangan ingat babi tiada sumbangan kepada manusia. Jalan-jalan yang ada kebanyakannya adalah jalan dirintis oleh babi. Dulu kita mana ada jalan, semuanya hutan. Babi berjalan beramai-ramai dalam hutan sampai botak rumput. Kemudian manusia tengok, oh sini jalannya. Manusia pun guna jalan itu untuk ke sana sini. Kemudian apabila negara dah maju sikit, manusia pun turap jalan itu jadi jalan raya. Asalnya adalah jalan babi….

Air Asia enggan berpindah ke klia2 atas alasan keselamatan, keselesaan dan kos kepada penumpang. Apakah di LCCT sekarang ianya selamat dan selesa kepada penumpang ?

Waktu kita keluar dari balai pelepasan menuju ke pesawat atau turun daripada pesawat menuju ke balai ketibaan, kita sendiri dapat rasakan bagaimana suasana yang tidak selesa dan tidak selamat. Dengan debunya, bunyi bising pesawat dan kenderaan Air Asia yang lalu lalang. Itu selamatkah ? Itu selesakah ?

Air Asia berkata kos yang dikenakan kepada penumpang di klia2 akan membantutkan usaha Air Asia memberikan penerbangan tambang murah kepada penumpang. Ini boleh dikirakan sebagai lawak april fool 2014 yang dibuat Air Asia.

Air Asia sedar atau tidak yang mereka menyembelih pengguna selama ini dengan bermacam-macam caj yang tidak logik ?

BACA SETERUSNYA KLIK SINI

Jumaat, 11 April 2014

RBA GELAK BESAR BILA ZAHID HAMIDI DIPERDAJALKAN OLEH MEREKA!!


Fakta sebenar pemberian "kerakyatan' kepada Cina DAP.

1.Jumlah sebenar "Malaysians Stateless" yang dibenarkan pulang ke Malaysia adalah lebih kurang 500. Pada 2003, sekumpulan Cina DAP, telah bertolak ke UK bagi mendapatkan kerakyatan UK dan menolak kerakyatan Malaysia atas alasan ditindas, media UK melaporkan berita ini, di mana mereka mengoyak passport simbolik untuk menolak kerakyatan Malaysia.

2. Mereka tidak diberi kerakyatan, tapi diberi status PASS RESIDENT, untuk menetap di Malaysia sekurang-kurangnya selama 10 tahun, dan selepas itu mereka boleh mendapatkan kerakyatan Malaysia dengan menjalani beberapa ujian yang telah ditetapkan sepertimana penduduk berstatus PR lalui.

3.Kerajaan Malaysia melalui KDN berkuasa penuh untuk menentukan keputusan samaada untuk memberi status Pass Resident kepada mana2 pihak yang memohon, samaada menolak atau meluluskan berdasarkan kajian yang teliti. Buat pertama kali Pass Resident diberi kepada bekas rakyat Malaysia yang telah menolak kerakyatan.

4. Permohonan yang dibuat adalah kali ke-2 selepas permohonan kali pertama ditolak, dan kali ini atas campurtangan DAP, kerajaan Malaysia meluluskan permohonan walaupon hanya status Pass Resident.

5.Setakat ini 3 orang "Malaysian stateless" telah diluluskan Pass Resident oleh KDN, dan masih menunggu selebihnya untuk urusan dokumentasi oleh Kerajaan British selesai.

6.MP DAP Tanjung, Ng Wei Ai (gambar kecil) menunjukkan resolusi yang dikeluarkan KDN meluluskan 500 "Malaysians stateless" untuk pulang ke Malaysia.

sumber page bbcd ORI

ps: betullah kata orang, fitnah yang itu teruk dari membunuh!!

[BIAR BETUL] PESAWAT MH370 DI HIJACK? AGENSI PERISIK RUSSIA!!

uish, dah kalut dah ni, kalau benarlah berita ini, bikin suspen tahap ganas dah ni, tapi kan, pelik tak kalaulah di hijack sekalipun, kenapa tiada tuntutan kan? pasal apa? takkan lah pakistan dan india tak dapat kesan langsung bila mana pesawat tu melintasi ruang udara mereka, bak kata orang lah, makin lama makin kusut berita yang rasanya bagi pening je bila baca, tapi disebaliknya kita kena mengerti juga, dalam perbalahan kuasa dunia, mesti ada negara perlu dikambing hitamkan, takkan lah malaysia?


SUSULAN dakwaan sumber yang rapat dengan agensi risikan Russia FSB, sebuah akhbar negara berkenaan menurut satu laporan hari ini mendakwa sumber yang sama juga mengetahui nama perampas itu.

Menurut laporan akhbar Russia yang dipetik laman web beforeitsnews.com , perampas yang bertindak ‘melarikan’ pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 dikenali dengan nama ‘Hitch’.
Menurut akhbar The Moskovsky Kosomolets yang memetik sumber enggan dikenali menyebut sumber itu berkata juruterbang pesawat MH370 tidak bersalah dalam kejadian itu.
“Penerbangan MH370 yang hilang pada 8 Mac lepas telah dirampas, kedua-dua juruterbang tidak bersalah dan pesawat dirampas oleh pesawat yang dikenali, kami hanya mengetahui nama pengganas yang memberikan arahan sebagai ‘Hitch’.

“Pesawat itu kini berada tidak jauh di Kandahar berdekatan dengan sempadan Pakistan,” dakwa akhbar berkenaan yang dipetik laman web voiceofrussia.com.
Menurut laporan itu, sumber berkenaan mendakwa pesawat itu diletakkan di sebuah jalan di pergunungan dan sayapnya rosak, kemungkinan akibat pendaratan yang agak kasar.
“Semua penumpang terselamat dan mereka diletakkan di dalam sebuah pondok dengan hampir tiada makanan,” katanya.

Sumber yang tidak didedahkan namanya itu berkata beberapa orang ‘pakar’ yang berjumlah 20 orang dari Asia telah ditahan dengan seorang daripada mereka warga Jepun.
Ia kemungkinan merujuk kepada para pekerja syarikat elektronik Freescale Semiconductor.
Biarpun begitu pendedahan akhbar itu tidak menular ke seluruh dunia mahupun ke Amerika Syarikat.
Akhbar itu melaporkan, pihak berkuasa Malaysia membuat pengumuman bahawa pesawat itu telah pun mengakhiri penerbangannya di Lautan Hindi.

Sebelum itu, akhbar The Independent pada 16 Mac pernah melaporkan spekulasi berkaitan pesawat berkenaan telah terbang di kawasan yang dikawal oleh militan Taliban.
“Pesawat MH370 yang hilang telah diterbangkan tanpa dikesan radar ke kawasan Taliban di sempadan Afghanistan,” menurut laporan The Independent.-MyNewsHub

Khamis, 10 April 2014

ADAKAH PAS SEDAR ATAU TIDAK? PENGIKUT DAH BERBULU DAH TU!

maaf rakan pas, fikirlah yang terbaik, udah-udah le tu mengaharap kuasa mutlak dengan si kafir dan si liberal dan peliwat, udah-udah le tu, parti pas kalau bergerak sendiri lagi kuat rasanya, tetapi anwar brahim dah menabur virus keldaisme dekat pemimpin pas, minda dah liberal dan plurarisme (segelintir)

harap kuasa ulama akan diperkuatkan lagi dalam pas, biarlah pas benci sekalipun dengan umno, setahu akulah dekat kelantan umno dan pas tu kawan je, duduk semeja dan kenduri kendara sama-sama tak bergaduh pun, cuma sekarang virus anwarisme dan kiasu dap yang mengajar sesetengah pengikutnya tuli, buta, hanyut dan pekak dengan keadaan kebenaran.

SEDARLAH, KEMBALILAH KE LANDASAN PERJUANGAN KAMU!! PAS... SEDARLAH...




ps: banyak lagi hal-hal yang boleh dilampirkan yang pkr dan dap memang nak mempergunakan sahaja pas.. jadinya.. fikirkanlah maruah bukan kuasa yang sementara!!

Rabu, 9 April 2014

anuar ibrahim beruntung kerana mempunyai pengikut yang taksub dan dungu - zulkifli nordin


KUALA LUMPUR 9 April - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim disifatkan sebagai seorang yang beruntung kerana mampu bertahan dalam karier politiknya disebabkan mempunyai penyokong yang dungu dan taksub.

Bekas Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin, berkata, jalan politik Anwar hanya untuk dirinya sendiri untuk mencapai impian menjadi Perdana Menteri sahaja termasuk sehingga menubuhkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan tidak pernah memikirkan rakyat.

"Anwar ini bernasib baik kerana masih ada lagi tinggal penyokong beliau yang dungu dan taksub, mereka ini terlampau percaya dengan politik dendam dan politik kebencian yang dibawa Anwar.

"Dia berjaya mewujudkan sekelompok penyokong yang taksub yang akan ikut sahaja telunjuk beliau walaupun perkara terbabit tidak betul," katanya kepada Rakyat News dalam temubual eksklusif di Wisma Yakin di sini hari ini.

Zulkifli mendedahkan, Ahli Pas juga terpengaruh dengan politik beliau sehinggakan mampu menyanjung Anwar walaupun pendirian beliau mengenai penggunaan Kalimah Allah oleh penganut agama kristian.

Katanya, DAP juga disifatkan tidak bertanggungjawab kerana mereka memperjuangkan Demokrasi tetapi hanya berdiam diri apabila Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PKR meletakkan jawatan untuk memberi laluan kepada Anwar untuk bertanding.

"Majlis Syura Ulama Pas telah membuat pendirian larangan penggunaan Kalimah Allah oleh penganut agama kristian, dan setiap ahli Pas tahu mengenai kuasa majlis syura dalam parti mereka tetapi apabila Anwar umum hendak bertanding di Kajang mengapa mereka memberikan kerjasama yang sangat baik kepada Anwar yang secara konsisten menyokong penganut kristian menggunakan Kalimah Allah, adakah ini rasional?

"Sama seperti DAP yang hari-hari melalak mengenai amalan demokrasi tetapi kenapa mereka membenarkan Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang diteruskan, ianya merupakan pencabulan demokrasi terbesar dalam sejarah negara," katanya.

Beliau menambah, Anwar juga berjaya mempergunakan isterinya, Datuk Seri Wan Azizah yang dianggap sebagai boneka kepada Anwar dan akan terus menggunakannya bagi menghadapi hukuman penjara 5 tahun bagi tuduhan liwatnya.

Zulkifli menyifatkan, strategi itu telah digunakan sejak dari tahun 1998 dan ianya terbukti berkesan sehingga mampu mempengaruhi penyokong-penyokong beliau.

"Dia sedang berdepan dengan keadaan yang jelas di mana beliau akan dipenjara selama 5 tahun, dan di sini konteks Wan Azizah akan digunakan semula supaya dia boleh mendapatkan simpati.

"Senario ini sama seperti tahun 1998, dan strategi menggunakan Wan Azizah sebagai pengganti beliau terbukti berjaya kerana Wan Azizah sanggup lakukan apa sahaja untuk Anwar," ujarnya.

sumber klik sini

Isnin, 7 April 2014

[GEMPAR] PENYAMUN TARBUS KEBAS TANAH DI KUALA LANGAT?


laporan tentang salah laku pkr selangor berkenaan penjualan tanah di kuala langat!

Penjualan tanah Canal City di Kuala Langat meragukan.

Saya merujuk kepada kenyataan Menteri Besar Selangor berkenaan isu penjualan tanah kpd Tropicana Sephire Sdn Bhd di laman portal Selangorku pada 26/3/2014.

1- Penjualan tanah di Canal City Kuala Langat seluas 1172 ekar atau 474 hektar  kepada Tropicana  Corp Berhad, Sapphire Index Sdn Bhd bukan berjumlah RM844 juta seperti dakwaan Menteri Besar tetapi berjumlah RM1.7 billion.

2- Penjualan tanah tersebut telah ditandatangani pada 15 April 2013 ketika "caretaker goverment" iaitu selepas pembubaran Dun pada 3 April 2013.

3- Mengikut perjanjian asal PNSB dan MBI telah menjual tanah tersebut kepada Tropicana dengan nilai RM1.3 billion dengan terma bayaran seperti berikut:

a- Tropicana perlu menjelaskan deposit sebanyak RM50 juta dalam tempoh 6 bulan pertama.

b- RM537 juta akan dibayar , berserta dengan faedah dalam tempoh 12 tahun.

c- Baki RM458.26 juta adalah  5 % daripada nilai pembangunan kasar tanah, ditambah pula dengan 3% daripada keuntungan bersih daripada projek.

3- Tropicana telah menjual 308.72 ekar daripada tanah tersebut kepada Eco World Bhd dengan nilai RM470.674 juta bersamaan dengan RM35 sekaki.

4- Pada 26/3/2014 Menteri Besar mengeluarkan kenyataan mahu Tropicana membayar jumlah harga keseluruhan tanah dengan nilai RM844 juta.

5- Dengan nilai RM844 juta ini bermakna harga tanah seluas 1172 ekar tersebut bersamaan dengan RM17 sekaki.

6- UMNO Selangor menuntut penjelasan kerajaan negeri Selangor kenapa harga tanah yang dijual kepada Tropicana tidak mengikut harga pasaran. Dalam tempoh kurang dari 1 tahun tanah Canal City dijual kepada Eco World dengan harga sekali ganda daripada harga asal.

7- Bagaimana Menteri Besar selaku Pengerusi PNSB boleh membenarkan perjanjian jual tanah berlaku ketika Caretaker Goverment.

8- Laporan kepada SPRM akan dibuat kerana UMNO Selangor melihat ada berlaku ketirisan dalam perjanjian jual beli yang dibuat.

Datuk Seri Noh Omar
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Selangor

akhirnya si bedul ini dah diberkas!!

kalau betullah dia tentera rba melayu, anggaplah dia ni bodoh mengalahkan jebon, berani mati le kononnya, rba cina guna fake acc, dia guna personal acc nak serang kerajaan, hurm.. nak jadi hero kot? ini supaya disanjung oleh golongan dungu yang dahagakan insan yang boleh melakukan perkara hilang akal dan tak beradab, dei buduh, nak berpolitik pun agak-agak lah ye, jangan ingat negara ini tiada undang-undang, jangan anggap peguam mata duitan ramai di pakatan rakyat tu anda boleh buat sesuka hati kamu je.

dalam kita tak suka, atau nak mengkritik ada batasnya, jangan melampaui batas, setakat carut ke, maki ke, itu dah terbiasa, ini sampai ke tahap level tersangatlah ektrimis, siapa tak marah kan.

tahniah buat pdrm yang segera mengambil tindakan, cuma nak tanya bagaimana pulak ahli politik seperti tian chua yang terang-terang mengugut untuk menjatuhkan kerajaan dalam masa 5 bulan, itu ugutan keras tu, mungkin ada agenda tersirat ke apa, dia sampai sekarang bebas, dan semakin radikal dalam memberi kenyataan.


Emak Saifullah terkejut apabila didatangi pihak polis dan memberitahu anaknya, Syed Saifullah pergi makan dengan ayahnya di luar. Emaknya menelefon anak dan suaminya suruh balik. 20 minit kemudian Syed Saifullah datang dengan wajah ketakutan.

1. Kamera komputer tanpa jenama warna ungu/jernih
2. Set speker jenama vinnfier warna hitam
3. Empat kabel komputer warna hitan
4. Penyambung soket warna putih
5. Multicard reader janama sbhc support warna kuning/putih
6. Thumb drive jenama kongston warna hitam
7. Mesin cetak jenama canon warna hitam
8. Kabel internet warna putih
9. Satu Handphone jenama Sony X Peria
10. Moniter komputer jenama Acer warna hitam
11. CPU jenama power logic warna hitam
12. Key board jenama power logic warna hitam
13. Tetikus jenama power logic warna hitam
14. Broadband jenama p1 warna putih/hijau
15. Thumb drive tp-link warna putih/hitam
16. Broadband jenama celcom

sumber my massa

ps: teknik rba cukup radikal dalam membuat posting di alam cyber, mungkin dia terlatih? mungkin juga sebab ramai dikalangan geng dungu ini dalam memberi posting tersangatlah brutal!

Jumaat, 4 April 2014

SERIUS SAKIT MENTAL MAMAT NI!! KETERLALUAN BEB!!

aku tak pasti, apakah dia dalam sedar dalam membuat posting gila ini, sanggup memfitnah ds rosmah kerana nak melepaskan kebencian meluap-luap yang melampaui batas,

apakah ini dibanggakan oleh penyokong pr? bangga kerana kedunguan ini? kalaulah rba yang punya kerja, aku rasa apakah tindakan pihak berkuasa, kita diserang bertali arus oleh musuh yang menggunakan taktik kotor ini, kita diam? membisu? anggap ia biasa, aku nak pihak berkaitan buat sesuatu sebelum amarah dah meluap-luap, komunis bastard!!


ps: penghinaan begini mereka puja, memang biadab tahap melampau bai, nak diamkan aje?

SAYA DAH TINGGALKAN PKR, ANDA BILA LAGI?

akhirnya, dah makin ramai dah meninggalkan parti anak beranak, jadinya realiti orang yang berakal akan fikir, apa betul ke parti pkr ni?

kalau macai punya pemikiran, ahh.. ini semua drama, dah kena bayar dengan umno bolehlah dia kata macam tu, perjuangan pkr adalah perjuangan hakiki tau tak, power, hebat, telus, sampai siapa yang join nampak ooosemmm gila hidup dia walau dia nampak loser..

ye lah, kalau kau sembang dengan macai, gitulah, aku ulang lah apa kata zul nordin, anuar ibrahim dan sekutunya beruntung kerana mereka mempunyai penyokong yang dungu!! hehe...

jadi anda diluar sana sendiri ada otak kasi fikir!! kepada yang ada sikit-sikit nak insaf tu, baguslah, sesungguhnya kehebatan mempercayai kebenaran dari mempercayai kata anuar ibrahim adalah satu titik tolak paling sempurna... baru kita berakal!!

klik untuk besar

ps: mungkin virus membenci dah ada penawarnya!!

Khamis, 3 April 2014

KRISIS AIR DI SELANGOR! BARU SEKARANG MACAI MEREKA TERLOPONG!!

al kisah, hanya berlaku di selangor, al maklumlah pemimpin yang memerintah selangor sekarang ni gila haram hebat mengalahkan mahadewataraya, power bai, ye lah, dah diberitahu pada 2008 lagi, krisis air akan berlaku di selangor pada 2014 sekiranya logi langat 2 tidak di teruskan,

maka pemimpin pakatan rakyat ramai beb jadi hero, jadi sawan gaban nak tunjuk serba serbi tahu, mereka kata, mana boleh terjadi krisis air, air dekat selangor ni banyak lah, mereka anggap projek langat2 tu adalah satu projek kroni barisan nasional, mereka kata membazir, mana mungkin, kami semua ahli nujum la, maka melompat para pekakas dan pencacai pakatan, terjegil biji mata mereka percaya, memaki hamun umno dengan menuduh umno pandai je buat cerita pasal krisis air ni.

hah tengok umno, kan ke air empangan penuh tu, apa tak nampak ke umno, kata macai.. gambar ini masa bulan mei 2012, bila isu krisis air di bangkitkan.

maka makin ramai pencacai jadi hero sukarela membela pemimpin hebat mereka, mb khalid ibrahim makin tersenyum lebar sebab time tu juga dia ada idea untuk mengatasi krisis air yang mungkin berlaku pada tahun 2014, dengan idea menggunakan air lombong di selangor, kata dia, banyak lombong di selangor yang boleh dijadikan sumber air mentah dengan teknologi mambran.

bersorak lagi macai, meloncat riang, siap ada yang menjerit-jerit, mampus umno, mati umno, sebab mereka anggap apa yang pemimpin pakatan rakyat lakukan lagi bagus dari pemimpin umno yang duli memerintah selangor penuh dengan rasuah dan kezaliman, kata macai tonggong la kan.

hah, nampak? air lombong bagus tau, kata khalid ibrahim

masa terus berlalu, dan masa pru13 lepas, rakyat selangor pun tetap memilih pemimpin dewataraya mereka, mereka anggap tidak ada yang sehebat pakatan rakyat yang mampu memerintah selangor, dan di selangor mereka menambah kerusi, makin ego gila lah, keh keh.. bak kata zul nordin, pakatan rakyat beruntung kerana mereka ada ramai penyokong dungu yang sanggup menyokong mereka walau apa pun yang terjadi.

ooo patutlah.. keh keh keh.. 

JADI PADA TAHUN 2014 INI, TERBUKTI LAH SUDAH KAJIAN YANG MENGATAKAN KRISIS AIR AKAN BERLAKU DI SELANGOR MENJADI KENYATAAN, MAKA TERKELULAH SEKO-SEKO MACAI DAN PEMIMPIN ANGKUH PAKATAN YANG LAIN, MEREKA PUN PENING, TAK SANGKA INI TERJADI, HUJAN TAK TURUN BARU 2-3 MINGGU, AIR DI EMPANGAN DAH SUSUT, BANYAK KAWASAN TERPAKSA DI CATU AIRNYA.

MASALAHNYA KALAU KENA DEKAT SEGEROMBOLAN PENCACAI DUNGU YANG MENYOKONG PR TAK PE JUGA, INI DENGAN ORANG YANG SENTIASA BERSAMA BN PUN KENA JUGA, AIR TAKDE, NAK BERAK PUN KENA CATU JUGA, TAKUT GUNA AIR BANYAK.

MAKSUDNYA PENYOKONG PR YANG DUNGU INILAH YANG SERONOK MELIHAT KEADAAN INI, TERIMA KASIH WAHAI PENYOKONG PR YANG DUNGU, HEHE.. JILATLAH SAMPAI KERING LENDIR PEMIMPIN HAMPEH KORANG TU..



BARU TAHU, LOGI LANGAT 2 ITU SANGAT PENTING KERANA PENDUDUK DI SELANGOR DAH BERTAMBAH, KAWASAN BARU BANYAK DIBUKA, BILA PENDUDUK PADAT, KEGUNAAN AIR BERTAMBAH LA BODOH, LAIN KALI JANGAN BANGGANG SANGAT NAK BERPOLITIK 24 JAM..

AIR KENA CATU MENYUSAHKAN TAU TAK, ALAHAI JANGAN NAK BOHONGLAH MACAI, DALAM HATI MESTI TERMENCARUT JUGAK DEKAT PEMIMPIN KORANG TU, WALAU BENCI DEKAT UMNO TU MELUAP-LUAP, MESTI ADA DALAM HATI KECIK TU KATA, DULU TAK DE PULAK JADI MACAM NI, INGAT AIR FREE SEMUA OK, TAPI HAMPEH!!

jadi jangan jadi dungu sangat ye, nak jadi bahlol boleh, tapi kalau sampai menyusahkan semua, itu bukan rela jadi bahlol, tapi badigol sout bertingkat-tingkat!!

PEMIMPIN YANG HEBAT DIA FAHAM MASALAH RAKYAT, BUKAN PEMIMPIN YANG SEMBANG KENCANG, HANYA PANDAI BERPOLITIK, BUAT SENTIMEN MEMBENCI, TAPI HABUK PUN TAK BOLEH PAKAI!!


bila air dah kena catu, semua mengomel mulut salahkan orang, masalah umno pulak yang kena, mencibei punya macai

JADI FIKIRKAN, SENTIMEN MEMBUAK-BUAK MEMBENCI TU HANYA MENYUSAHKAN AJE, MENJADI PEMBANGANG YANG CERDIK ADALAH DENGAN BERSAMA DENGAN PEMERINTAH BERJASA KEPADA RAKYAT!! ADA FAHAM?

nasib mb khalid ibrahim ni sedar, dia pun mungkin dah tak leh tahan kekangan semua hal nak berpolitik, jadi dia fikirkan pasal rakyat selangor, jadinya dia mewakili kerajaan selangor bersetuju untuk projek langat2 ini diteruskan, perjanjian itu berlaku 26 Februari 2014 yang lepas, nasib mb ini ada otak!


ps: macamana agaknya kalau golongan ini yang memerintah negara kita kelak? apa akan jadi?

Rabu, 2 April 2014

HOTEL QUALITY DI SHAH ALAM BAKAL DITUTUP, APA NAK JADI?

konon mereka memerintah selangor, mereka gah dengan kata kiri dan kanan merekalah paling hebat, kerajaan pusat pun tak sehebat mereka dalam memerintah, sampai 2 billion simpanan ada tau, kau jangan main-main, mau jadi sewel buih kalau mereka sembang.

ini terjadi, setelah penggal ke-2 kerajaan pr memerintah, isu-isu rakyat semakin terhimpit di selangor ini, dari sampah, air kena catu manjang, lesen naik, cukai naik, tempat tak pernah kena charge parking tetiba kena pulak, apa kejadahnya pakatan rakyat ini, kawan aku ada kata, orang selangor ini yang bertotokkan pakatan, dia kata ahh, pi lantakkan apa nak jadi, janji aku tak suka umno, walau keluarga aku merana sekalipun aku tetap takkan benarkan umno mengambil alih selangor ini, patutlah masa pru13 lepas mereka dah buktikan, so sanggup merana kerana dendam kesumat, walau dah macam-macam jadi.. fugima punya totok!! puih,


Selepas kemelut 30 kakitangan Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) Holdings diberhentikan kerja Februari lalu, kali ini 105 kakitangan Hotel Quality Shah Alam, di bawah Kumpulan Perangsang Selangor Berhad yang juga anak syarikat kerajaan negeri bakal menerima nasib sama.

Nasib 105 kakitangan berjawatan tetap itu kini dalam keadaan terumbang-ambing selepas dimaklumkan terpaksa diberhentikan oleh Kumpulan Perangsang Selangor Berhad (KPS) berkuat kuasa 1 Jun ini.
Difahamkan pekerja hotel tersebut terkejut selepas dimaklumkan berita berkenaan dalam sesi taklimat kelmarin.

Tindakan drastik itu dikatakan terpaksa dibuat kerana prestasi kewangan hotel yang sudah beroperasi selama 26 tahun itu terjejas. Ketua Jabatan Perhubungan Awam, Media dan Tanggungjawab Sosial Korporat KPS, Amin Lin Abdullah berkata, keputusan untuk menghentikan operasi hotel tersebut dibuat selepas perbincangan tahun lalu.

“Perniagaan perhotelan di sini sememangnya menghadapi kesukaran untuk mendapatkan pelanggan mungkin disebabkan oleh faktor lokasi yang kurang strategik kerana jauh dari Kuala Lumpur.
“Jadi kita akan tutup hotel ini bermula 1 Jun,” katanya.

Ketika ditanya mengenai dakwaan mengatakan arahan penutupan tersebut dibuat oleh Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim atas arahan Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Amin Lin menafikannya. Amin Lin menegaskan, keputusan tersebut tiada kena mengena dengan Anwar dan Abdul Khalid kerana ia dibuat berdasarkan perbincangan Pengurusan dan Lembaga Pengarah Perangsang Selangor berpandukan prestasi kewangan hotel yang tidak memberangsangkan.

Menurutnya, hotel itu tidak mampu menanggung kadar sewa baru mengikut kadar pasaran semasa.
Ketika ditanya sama ada bangunan berkenaan akan dijual sebagai aset, Amin Lin berkata, KPS tidak mempunyai sebarang perancangan untuk menjual Plaza Perangsang.
Menurutnya, hotel tujuh tingkat dari tingkat 18 ke 24 itu akan dibangunkan semula sebagai ruang pejabat.

Berkenaan nasib 105 kakitangan hotel, Amin Lin berkata, kesemua yang dihentikan itu akan menerima pampasan bernilai lebih RM5 juta. Menurutnya, pihaknya cuba sedaya upaya membantu mereka dengan menyerapkan mana-mana kakitangan ke bahagian di dalam KPS. “Selain pampasan RM5 juta, kita sediakan bantuan seperti nasihat temu duga, nasihat mencari pekerjaan, khidmat kaunseling, penggunaan komputer dan mesin fotostat untuk surat permohonan pekerjaan, mengeluarkan testimoni dan penawaran peluang keusahawanan,” katanya.

sumber selangor press

ps: kalau korang tanya dekat orang pr, huh, aahhh lantak la diorang kena berenti ke apa ke, itu bukan masalah aku, janji umno mati, ahhh umno mati, terus mulut berbuih, mata terbeliak... kesian..

Selasa, 1 April 2014

BARAT BERLUMBA-LUMBA CIPTA SENJATA BARU, SENJATA UNTUK KEMUSNAHAN!!

jom tengok, antara senjata yang dicipta era teknologi ini, faham-faham sendirilah, perperangan besar tak berlaku abad ini, jadi pihak dajjal mencari musuh-musuh tertentu untuk dijadikan bahan ujikaji, setelah episod nak mengenakan umat Islam tak menjadi secara total selepas 9.11, pihak dajjal tengah memikirkan cara macamana yang patut diuji supaya perang besar itu perlu berlaku, minta dijauhkan lah ye!!

bersediakah kita umat Islam? adakah kita hanya bangga menggunakan senjata ciptaan orang kafir, setelah berdekad-dekat selepas perang soviet, vietnam, dan banyak negara Islam masih lagi menggunakan senjata buatan russia, AK-47 dan seangkatan dengannya.

NEGARA ISLAM TIDAK MEMPRAKTIKKAN TEKNOLOGI PERSENJATAAN UNTUK KEKUATAN UMAT, HANYA MENGAGUNGKAN CIPTAAN TEKNOLOGI BARAT, JADINYA SAMPAI KE HARI INI KITA MEMANG JAUH KETINGGALAN!!

PROTOKOL ZIONIS AKAN MELAKUKAN SESUATU PERKARA BESAR BAGI SETIAP DEKAD, UNTUK KEUNTUNGAN JUALAN PERSENJATAAN ATAUPUN UNTUK TUJUAN PERCUBAAN TEKNOLOGI ITU, BARU ADA PEMBELI, CONTOH MASA PERPERANGAN DI IRAQ, SENJATA SEPERTI BUNKER BOMB, MOTHER OF ALL BOMB, PREDATOR (DRON), KALAU ANDA MASIH INGAT!









ps: banyak lagi senjata baru yang telah dipaparkan, boleh searce di youtube future weapon, itu senjata yang mereka bagi tunjukkan, yang kita tak tahu?

SIGNAL AWAL DALAM FILEM-FILEM HOLYWOOD BERKENAAN PROTOKOL ZIONIS? SEKADAR TEORI ATAU IA BENAR?

sebenarnya banyak tanda-tanda dan signal awal ditunjukkan dalam filem, sebelum tragedi 11 september 2001, dah diberi signal seawal tahun 1987 lagi melalui filem, adakah ini tanda dan link protokol zionis? sebenarnya memang tarikh 9.11 tu menjadi titik matlamat amerika menjarah negara Islam seperti afganistan dan iraq.

signal-signal dalam filem ini kadang-kadang tidak masuk akal, tetapi mungkin ai sekadar kebetulan, atau mungkin ia sekadar petunjuk untuk mereka yang memang pemikirannya diluar kotak, siapa tahu, macam aku gak aku suka mencari satu cerita yang mungkin tak logik tetapi ia ada kaitan walau tak benar.


 dalam filem superman, man of steel

campuran kod yang dikatakan diambil dalam filem superman, man of steel

tanda tanya mengapa ada logo mas? masa menonton filem ini rasa bangga pada awalnya, selepas kejadian mh370, ada sesuatu yang nak disampaikan, mungkin? lokasi ke-2 tempat ini adalah di shanghai, china

jom baca disini klik

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...