Isnin, 6 Januari 2014

selangor pun bakal tukar cuti hari jumaat dan sabtu!! tahniah!!

hehe, semangat bukan main, mereka lupa siapa abang besar dalam pr, hehe, kasi tonggeng... perangai jibaruk pr biasalah, main sedap rasa bercerita cerita yang rasanya agak tak logik, hehe.. mungkin boleh, kalau buat undi sokongan pun, apakah mb selangor nak bagi, kena ngadap bai dekat abang beso dap, hehe..


ps: hal kalimah Allah seko pak maun dari pr yang dulu merekalah hero dan jaguh dalam hal-hal agama Islam, tetapi sekarang tidak lagi, mereka dah mula dihanyutkan dengan hal kuasa dan duniawi, isu kalimah Allah mereka kata itu tak penting, huh!!

dr maza sebar fitnah jet!! ada masalah jiwa kacau kot?

bila seorang ustaz bercerita perihal fitnah untuk memburukkan kerajaan, kenapa dah kronik benar perangai dia? apakah ada permasalahan jiwa yang melanda diri dia ni, entahlah, katanya posting yang dia buat dah dipadam, ait dah terkantoi padam ye, menjawab la kau dengan Allah dengan fitnah yang agak keterlaluan ini ye!!


ps: mesti alasan paling biasa, acc saya dihack oleh umno, hehe. pooodahh!

ISU BIBLE BERBAHASA MELAYU-STRATEGI DAP NAK TAWAN PRN SARAWAK LAGI 2 TAHUN!!



tahukah anda, sedar ke tidak, kita dah diambang kehancuran dan kegelapan dalam mengekalkan kuasa orang Islam, terima kasih kepada pas kerana mereka lah yang memberi jalan untuk kafir gelak ketawa melihat apa terjadi sekarang, kalau runtuh kuasa Islam. tidak ada sesiapapun akan mampu bangkit, hanya berserah, meratap sedih, itulah akan terjadi, tunggu je, lagi sekali aku ucapkan terima kasih pas, menjawablah kau dengan Allah, pemimpin rakus koranglah yang puncanya!!

taktikal ini dah dirancang, kena faham bai, sentimen ini saja dibangkitkan untuk keuntungan dap, dap memang nakkan malaysia ini, tu sebab modal bible berbahasa melayu dan kalimah Allah ini saja dipanaskan demi satu matlamat!!

baca kupasan RBF ONLINE KLIK SINI

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...