Rabu, 15 Januari 2014

semakin di henyak orang melayu oleh kiasu, selagi itu fugima pekakas melayu menjilat dap!!

sumber gambar dari sini klik


JAWAPAN DARI PEKAKAS NAJIS PR, WEI SIALAN UMNO, DAH TAU TU TANAH KERAJAAN NEGERI PERGI BERAMBUS LAH CARI TANAH LAIN, WEI UMNO SEMUA GIAT MARA PUNYA PELAJAR ADALAH ANAK ORANG UMNO, JADI BAIK BERAMBUS PERGI TANAH LAIN BELAJAR!!

KALAU KORANG NAK TAU LAGI JAWAPAN-JAWAPAN SETAN DARI PENGANUT DEWATARAYA DAP NI, KORANG PERGI JE KE PAGE-PAGE FB PRO KERAJAAN YANG BERKAITAN ISU GIAT MARA NI!!

REALITI ORANG MELAYU SUKA GILA KAUMNYA DI TINDAS OLEH BANGSA LAIN, KEPARAT PUNYA KETURUNAN PERTUALANG BANGSAT!! TAK SEDAR DEK UNTUNG, MENJADI PENGHIRUP LENDIR KIASU DEMI SEKELUMIT DENDAM KESUMAT, HABIS DI JARAH, HABIS DI RANAHKAN PUSAT-PUSAT ILMU UNTUK ANAK-ANAK MELAYU!!

KEPARAT TETAP KEPARAT!! BILA NAJIS BERGELUMANG DENGAN OTAK, MAKA MEREKA TIDAK PEDULI ITU SEMUA, MEREKA DAH DI BARUAKAN SERTA DI KEPALA BUTUHKAN OTAKNYA DEMI KUASA!!

PUSAT RUMAH URUT, PUSAT LENDIR, GRO, MACAM CENDAWAN TUMBUH DI SELANGOR NI, SEKOR DARI PEJUANG BARING, GULING, KANGKUNG DAN KANGKANG TAK PEDULI LANGSUNG, ANAK HARAM PUNYA MANUSIA!! PUSAT ILMU UNTUK ORANG MISKIN DAN SUSAH KORANG SOKONG PULA IA DI PEREMBAT OLEH KIASU!! TIDAK BELAJAR DENGAN SEJARAH PUNYA ANAK HARAM BANGSAT BAKA PERTUALANG!!

ps: aku dah tak leh tahan dah, mencarut ke, maki hamun ke, itu dah jadi senjata bagus untuk meludah pekakas pr!!

propaganda kangkung untuk tutup cerita pasal giat mara dan bantuan banjir di terengganu!!

MUNGKIN INI SATU TAKTIK BERKESAN UNTUK MENGALIHKAN PERHATIAN RAKYAT, ISU-ISU BERBANGKIT YANG MENGKEPALA BUTUHKAN PAKATAN RAKYAT DENGAN ISU PUSAT GIAT MARA DI SELAYANG AKAN DITUTUP ARAHAN DARI KIASU BANGKAI CAP TIN DENGAN SOKONGAN PAS JIBARAUK TELO KULUP DAN PKR PARTI KANGKUNG RAKYAT!!

cai kangkungguling kata ahh biarlah, yang kena bukan anak aku atau sedara aku tetapi anak orang umno, gila setan jubor punya mangkuk perangai melayu pr siak!!

DAN PALING TERKESAN ADALAH UNTUK TUTUP TERUS BERITA BANTUAN KERAJAAN TERHADAP MANGSA-MANGSA BANJIR DI TERENGGANU!! BANTUAN KERAJAAN YANG DIBERIKAN KEPADA 600 KELUARGA YANG TERJEJAS MASA BENCANA BANJIR YANG BERLAKU BARU-BARU INI!!

HEBAT TAK PERMAINAN CIBAI-CIBAI PEMBANGKANG NI? YA HEBAT BAI, TERPENGARUH DENGAN KANGKUNG JE!! SENANG BETUL DI KANGKUNGKAN OTAK MEREKA, LEMBIK MACAM SOCAI.. KAH KAH KAH...

baca ni, klik sini

DAN PALING TRILL AKIBAT NAK ADJUST BESTNYA KANGKUNG NI JADI BAHAN LAWAK UNTUK KENAKAN POK JIB, DALAM DIAM MEREKA MEMBONGKARKAN SATU PERKARA DARI KETUA MEREKA TU, KANGKANG JE BALUN KANGKANG JE BALUN, HAHAHA... MORAL PEMIMPIN DAH LA JENIS KAKI RODOK MACAM-MACAM.

OTAK-OTAK MENCIBAI PR STANDARD UNTUK SERONOK-SERONOK JE, TAPI HAKIKAT BEBAL DAN TAK BEROTAK, HAHA.. 



ps: mentaliti gini nak dijadikan tauladan memerintah malaysia, kesi penerajang siam tepat ke muka baru sedar dari lamunan!! ptuih!!

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...