Sabtu, 18 Januari 2014

walau invite perhimpunan ini dalam 2 hari je, kedatangan amat memuaskan!! belum invite untuk sebulan!!

tahniah melayu pulau pinang!! cai cai melayu setan pr gelakkan katanya ai baru 2 ribu je datang berdemo? gelak mereka sampai tertonggeng guling-guling, tapi takpe, tak salah aku perhimpunan ini dirancang pun dalam 2-3 hari je, bayangkan kalau rancang dalam 1 bulan? aku rasa satu malaya turun. wei cacai kami takmau nak tonjol macam korang dok #gulingkerang# masa malam tahun baru tu, malam tahun baru tu pun perancangan setan cai pr pun sebulan, tapi kedatangan pun baru berapa, tak sampai pun puluh riban pun!!

kita kena stand kekuatan kita, selama mana kita nak sabar? sampai mana kita semua dibiarkan dipijak kepalanya oleh setan-setan kiasu? sebenarnya umno tak tunjuk je kekuatan perhimpunan, kalau betul-betul buat rasanya, mau jadi lain, tetapi pemimpin kami tak mau buat hal-hal macam pr buat, sebab boleh kacau orang lain yang berniaga, bersosial, kami ada otak. cuma 1 jangan hina melampau orang melayu, buruk padahnya, melayu bila bersatu, gegar nusantara dibuatnya, kiasu ingat tu!!

JANGAN KAU ANGGAP UMNO TU SAMPAH WAHAI SETAN-SETAN PR!! KESABARAN ADA HAD!!





gambar sumber dari fb klik sini

ps: salute

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...