Isnin, 20 Januari 2014

agenda umno yang buatkan mr bang non tak leh masuk jepun!! bukti dah di sebarkan!!

kan dah cakap, mesti ada sebab kenapa anuar brahim tak leh masuk ke negara matahari terbit tu, mana logik, dia kan power, sepower atromen memfire raksasa tau, jangan di buat main, desas desus mengatakan ada agenda jahat dari kerajaan malaysia, umno khususnya untuk memalukan anuar brahim dah terbongkar.

gasak lah!! sendiri mau ingat lah, cai pr tahniah kerana pembongkaran hal ini, tahniah, gile gempak siut cai pr sekarang sekejap je dah revealkan punca sebenar, gempak gila.


harap korang percaya aje dengan pembongkaran ini, mana nak letak muka, hahaha.. yakuza tu kenal ke bang non? wakakakakakakakaak

jom berhibur dan bergelak ketawa jom kah kah kah kah





ps: wark kah kah kah kah kah!!

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...