Isnin, 17 Februari 2014

sebenarnya cara dan taktik pejuang liberal dan plurarisme agama macam ni lah!!

berkali-kali bagi tau, dia ni adalah bapak segala liberal, di indonesia pun tau minda dia ni, di sini ramai orang kuat dia masa berjuang bersama pkr masa awal-awal pkr ditubuhkan pun dah blah, kalau 2 3 orang tu boleh pakai lagi, tapi ni dah berpuluh dah berambus dari perjuangan songsang dia, bukan hanya melayu, cina dan india pun yang dulu tepuk tampar dengan dia dah berambus dan menyumpah seranah dia ni.. diaorang tau, manusia ini takkan puas selagi hayat dia dan nyawa dia dikandung badan, dendam kesumat dia menjadi darah daging terhadap umno.. jadi taktikal nak jahanamkan umno perlu guna idea baru dan nampak revolusi.. baru boleh lunyaikan umno.

itu pasal pas yang dulu perjuangan dia memang ke arah perjuangan Islam, tetapi sekarang golongan anwarisme yang kongker kiri kanan parti pas, tu pasal sorang-sorang pemimpin pas mentikus dan mengkeldai apa saja si nuar berahi ni buat, pkr tak kuat mana pun, tapi politik baru mereka ni boleh dikatakan ramai juga pencinta dia.. golongan lgbt, golongan liberal, golongan free country, golongan hak asasi, cukup kuat menyokong dia ni..

dap hanya menunggu agenda anuar menawan kuasa dilaksanakan dan percayalah, kuasa melayu tu hanya mainan dan bualan bila mereka berkuasa, anuar brahim strategi dia cukup licik.. semuanya kerana kuasa.. aku pasti.. dan aku percaya.. se hebat firaun, akhirnya jahanam jua kuasa dia, apa dia ingat dengan dia punya anugerah Tuhan, dia boleh buat apa saja?

asyik berpolitk 24 jam mana dia khidmat untuk rakyat? dok sembang berapi rakyat-rakyat, tetapi tempat dia sendiri di permatang pauh, semua tahu dia macamana.. ini lah taktikal zionis yang dia belajar, kucar kacirkan apa saja untuk matlamat yang 1.. kuasa di putrajaya...

jumpa orang melayu, lagaknya macam ulama
jumpa orang cina, lagaknya macam wong feng hong
jumpa orang india, lagaknya macam sivaji the bos
jumpa komuniti kristian, lagaknya dialah penyelamat dunia,

manusia bermuka-muka, lakonan hebat, tetapi ramai tak ambil endah risiko cara dia berpolitik, tak kisah apa jadi, kau tak makan ke, kau sakit ke, kau miskin ke, yang penting kuasa di tangan dia tiada siapa boleh pertikaikan... itulah dia anugerah Tuhan!!

amacam? pas takkan berani sound punya.. ceh..

ps: kadang-kadang parti bn dan mastermind dalam bn pun terikut strategi propaganda dia, free publisiti dekat dia.. so kita nak cakap guane, musuh kawal selia kita pulak.. entah lah labu..

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...