Rabu, 19 Februari 2014

berkali-kali dah dap ni pertikaikan Islam, tapi habuk dari lebai pas nak komen!! ptuih!!

mereka berani kerana talian hayat dan benteng mereka adalah orang melayu dari pr, walau terang-terang dok pertikaikan Islam, malah cara mereka mengherdik dah macam kurang ajar serta biadab, tapi rakan kongsi mereka yang kononnya berjuang untuk Islam senyap membisu, malah mereka gelak ketawa sampai ada yang kata, ohh tony pua ni perli orang umno je bukan kat pas... kepala atok lu..

ni lah jadinya bila kita tak bersatu padu, tidak eratkan perpaduan, rosak rosak, kerana dendam, Islam kau jual kati dekat dap.. kepala bana punya pas!!



ps: melayu Islam semakin dipelangkung.. apa nak buat takdir!! :(

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...